>Hayalci

>İlk yazılardan nefret ederim onu baştan söyleyeyim. Sanki kendini tanıtmak zorundaymışsın gibi hissedersin.Bir sıkıntı basar , bilgisayarın başında ya beni takip etmezlerse korkusu oluşur , ter dökersin.

İşte bu yüzden bu yazıyı biraz hafiften yazıyorum dostlarım.Sitenin üstünde hayvan kadar yazıyor zaten, hayallerinin peşinden koşan kız diye. Çıkarabilecekleriniz : 1.Bu bir kız 2. hayal kuruyormuş ( ne kadar ilginç ). Evet hayal kuruyorum ama öyle böyle değil.Bazen artık gerçek dünyadan kopuyorum, kendimi farklı bir çağda bulabiliyorum.Genellikle insanlar hayal kuruyorum derken gelecekle ilgili planlamayı hayal zannederek bunu söylerler.Benim hayallerim gelecekte nasıl olacağım değil şuan ne olmadığımla ilgili.Farklı zaman , farklı bir hazal.Şunu da söylemeden geçmeyeceğim , bence ben yanlış yüzyılda doğdum. Rönesans zamanlarında doğsaydım , bayağı işe yarardım sanırım.

Bendeki sanat tutkusunu nasıl anlatsam bilemiyorum.Bir kere yaşamayı bir sanat olarak görüyorum zaten.Resim yapmak, bir tutku benim için.Elime ne geçse ondan farklı bir şey üretmeyi seviyorum.Küçükken annem beslenme koyardı okula giderken.Sandviçleri sardığı alüminyum folyoları çöpe atmaz , onlardan bebekler , öpüşen kuğular ve tonlarca fantastik karakterler yaratırdım.Çünkü yarattıklarım bana ait olurlardı.

Okulda bir veya iki yakın arkadaşım olurdu diğerlerini kafaya takmazdım.Bana göre değillerdi çünkü.Yani küçüklüğümde hiçbir zaman çevresine ışıltı saçan popüler denilen şu kızlardan olmadım.Genellikle sıranın altında resim çizer , eve dönüş yolunda rüzgarla sohbet eder , ağaçlara selam vererek yürürdüm.Korkup da yazıyı kapamayın lütfen😀 bu benim için gerçekten güzel birşeydi çünkü pek arkadaşım yoktu.

Zamanla arkadaş çevresi gelişiyor ve ilgi alanları da yön değiştiriyor elbet.Neyse… hatıralara daldım iyi mi.

Zaman buldukça diğer blogumun yanında buraya da bir şeyler yazacağım.Burayı niye açtım bilmiyorum.Sanırım blogger ‘ı özledim.Ve bir kaç blogu kıskandım😀

-HAZAL-

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in blog, Günce, hazal, tanışma, wordpress. Bookmark the permalink.

15 Responses to >Hayalci

  1. Rafet says:

    >bende ilk yazını merak etmiştim okumak istedim🙂 aslında cocukken aynı okulda okusak cok iyi arkadas olurmusuz onu anladım.bu arada sanat tutkunu paylasıorum🙂 bide barcelona barcelonayı izledinmi sen hazal ? cevabın hayırsa bu yoruma cvp fln yazma bosver bırak herseyi o filmi izle😀

  2. Hazel says:

    >evet muhtemelen anlaşırdık🙂 hayır izlemedim😀 en kısa zamanda bakıcam söz😉

  3. >ilk yazın, şimdiye dek okuduğum en iyi ve anlamlı yazın bence. sen en çok burda varsın sanırım. hayal kurmak iki türlü. birisi, olmayacak şeylerin hayali. hayal kurmak için hayal kurmak yani. ikincisi de, gelecek, planlar. sen iki türlü de kuruyorsun. hem de sanat, gelecek. hem de başka insanlar, başka çağlar. rönesansı hayal etmen de yine sanat ilgisi. düşünsene floransadasın ve sanat eserlerini restore ediyorsun. bak bunun eğitimi de olabilir. bayılırsın bence mutluluktan. leonardo seversin sanırım. dünyada zekasının tümünü kullanan tek adamdır. ne derler, tek geçerim. bosch, vermeer, bruigel, escher. favorilerim.ne güzel söylüyorsun. yaşama sanatı. sanatı yaşamak. estetize edilmiş yaşam. dur bir ara aklıma gelen bir iki kitabı önereyim sana. resim ve yaşama, yaratma üzerine.popüler olmakla sanat aslında yanyana gitmez zaten. sanat başkaldırıcıdır, ilericidir. popüler ise sıradanlaştırır. sanat öncüdür. popülerlik sanatı ehlileştirir. sanat ise asidir.popüler olma bence sanatçı ol.:)diğer blogunu bilmiyorum.neşeli günler.estetik hayaller.:)

  4. >deepmermaidreameagle.memento mori'nin yazısını iyi anladığını düşünüyorum. söylemek istediklerinin orada olduğunu hiç unutmayacağım.

  5. Hazel says:

    >ben de sizi hiç unutmayacağım. bu yorumunuzu da elbette.ben de bir yazı yazmak isterdim fakat…yorumlarımın yeterli olduğunu düşünüyordum.neyse.

  6. >senden yazı beklemiyorum. unut bunu.peki. neyse.

  7. Hazel says:

    >özür dilerim.gerçekten.nasılsın bugün?:)

  8. >neden özür diledin ki.özür dileyecek bir şey söylemedin.iyiyim.yazılarını okuyorum.:)

  9. Hazel says:

    >:(iyi olmana sevindim.Oku bakalım🙂

  10. >hazal. elbette 94'lüsün. ama nasıl olabilirsin🙂 birçok insan yaşından olgun ve büyük olabilir. sen de okulda arkadaşlarınla normal yaşındasın🙂 ama aynı zamanda, söyledim, reankarne gibisin. yüzyılların ruhu var sende sanki. yazarken bambaşkasın. hayal gücün bambaşka. ve yazıların daha gerçek sen. bunu ben iyi biliyorum. zihinsel ruhsal yaşamın gündelik yaşamdaki hazaldan çok ileride. şimdi, bunlar iltifat filan değil.yaşından olgun olmak falan bunlar önemli değil.konu, bu kadar basit değil.sen gerçekten benzersizsin.söledim bir de memento.ama çok farklısınız. o da reankarne gibi.ama farklı boyutlarda.neyse.baksana, sen, doğuştan itibaren, bu hale nasıl geldiğin hakkında, düşünüyor musun. nelerden etkilendin, kimlerden.olgunluk nereden geliyor.ailende, çevrende kim vardı.kimlerden etkilendin. nelerden.elbette genetik ve doğuştan.sölediğim gibi, yaş, zaman diye bir şey yok.süre diye bişi yok yaşamda. bunları biz uydurduk.herkesin zaman algısı farklı.bazı insanlar, hayata uzaktan bakabiliyor. bir yandan herkes gibi yaşıyor, bir yandan ise hayatı izleyebiliyor.ikimiz bunlardanız.bende hep senin gibi oldum.kendin üzerinde düşünmelisin.ben de düşünüyorum seni.okul yaşamın, arkadaşların, sana gelen yorumlar, senin sadece sevimli, muzip yanın.ama sen yaşsızsın, sende zaman yok.seni hissedebiliyorum, görebiliyorum o yüzden.neyse…

  11. >okudum.bazı insanlara verilen zaman diğer insanlardan faklıdır. gündelik yaşamın içine dalmışken, dışına çıkıp, dünyayı insanları gözlemleyebilirler. izlerler onlar. ve yansıtırlar. onların zamanı farklıdır. süresi. bu önemli bişi.yazıların ondan çok seviliyor. herkes kendini buluyor. ileride resimlerinde de olacak bu. sen izleyip yansıtacaksın. kendini yansıtacaksın. ama tüm insanlar senin içinde. o nedenle sen insani duyguların, düşüncelerin sözcüsü gibisin. kendini anlatırken hepimizi anlatıyorsun. dünyanın yükü senin ruhunda da ondan.ve sen bunları çok hafif veriyorsun. ufak bir fırça darbesi gibi.

  12. Hazel says:

    >hah yazabiliyorum.evet sanırım öyle.Ama deep her ne kadar insanları tanıyorum zannetsemde, bazı şeyler içime doğsa da aslında çok saftirik bir kız olabiliyorum.ne bileyim,bazı insanların iki yüzlü olduklarını ruhen fark etsem de, tepki vermiyorum.Yine devam ediyorum sevmeye, ta ki yanımdaki başka biri o düşünceleri dile getirene kadar.ondan sonra " sahi öyle değil mi" oluyorum.bazen duygular açısından kendimi çok boş hissediyorum.belki de normal birinde olması gerekenler yokken, olmaması gerekenlere sahibimdir.ya da buna benzer birşey.

  13. Hazel says:

    >hah yazabiliyorum.evet sanırım öyle.Ama deep her ne kadar insanları tanıyorum zannetsemde, bazı şeyler içime doğsa da aslında çok saftirik bir kız olabiliyorum.ne bileyim,bazı insanların iki yüzlü olduklarını ruhen fark etsem de, tepki vermiyorum.Yine devam ediyorum sevmeye, ta ki yanımdaki başka biri o düşünceleri dile getirene kadar.ondan sonra " sahi öyle değil mi" oluyorum.bazen duygular açısından kendimi çok boş hissediyorum.belki de normal birinde olması gerekenler yokken, olmaması gerekenlere sahibimdir.ya da buna benzer birşey.

  14. >:) değişme.seni koruyanlar çıkar.:)hep hayal kurmanı isteyecekler.:)zaten düşünme. geldiği gibi.çok düşünmek seni bozar.:)iyidir saflık.gerçek safları kirletmek, kandırmak olanaksızdır.:)

Leave a Reply

