>Kadın Gözüyle Futbol Fanatikliği

>

Not: Yazının yazılış amacı karşı cinsten birini eziklemek değil.Eğer böyle birşey hissederseniz, tamamen kendinizi eziklemiş olursunuz.( anne ben bişey yapmadım ya,kendi kaşındı) amaç, Bir Erkeğin Gözünden : Mango Nedir? e karşılık. ( sözüm vardı littleiv’e )
Futbol , güzel bir spor dalı.Türkiye’de en yaygın spor.Bir top, 2 kale , hakemler ,düdükleri oyuncular derken doksan dakika boyunca koşturmaca yaşanan, stadyumlarda her hava şartında oynanan , oyuncuların akşamları dört gölgesi olduğu spor.
Peki Hazal sen iyi , güzel anlatıyorsun da bundan bize ne ? wikipedyaya mı özendin ? gibi tepkiler verebilirsiniz.Haklısınız da, ama asıl konu şu dostlarım, sorun ne oyuncular , ne futbol ne de stadyum. Sorun stadyumun içinde bulunan karşı trübüne küfreden veya evde elinde yarısı üzerine dökülmüş bira, tişörtünde minimum üç çeşit cips ,gol olduğunu hakeme hatırlatmayı görev bilen , renk cümbüşü erkekler.
Peki biz bayanlar neden futbolu sevmiyormuşuz gibi algılanıyoruz? Sanırım ya erkeklerin maç izlerken fareye kilitlenmiş kedi gibi ekrandaki topa kilitlenip , olduğundan daha hayvansı görünmesi.( tamam burası azcık hakaret oldu sanki) ya sonradan (evdeyse) ortalığı kendisinin toplayacağı bilinci ya da küçük bir şey kıskançlık.E yani olsun o kadar. Sonuçta kadın aşık.Zaten kadın aşıkken çok saf oluyor.Anca bi salak evlenip de bunları çekmeye razı olur. ( yani, aşk salaklık mı oluyor? sanırım)

Erkek neden futbolu seviyor peki? Bilim İnsanları bu konuyu da araştırmışlar. ( bi beni araştırmadılar zaten, işler durgun demek ki, nelere sarmışlar yazık ) Buldukları sonuç şu , Futbol sosyal ihtiyaçları gidermenin ve bir yere ait olma duygusu yanında Hiç Değişmeyen Birşey. Yani , zamanında neyse o , yine aynı yeşil çim, yine bilmem şu kadar oyuncu , şu kadar hakem. Bu onların güvende hissetmesini sağlıyormuş.Bunu okudum ve içimden ” hay lanet, haklılar sanki” dedim.Kadınlar kadar değişen bir varlık var mı? gidelim deriz sonra aklımıza birşey gelir ay yok gitmeyelim oluruz. bigün saçımız düz sarı diğer gün bukleli kızıl. Yani değişken tipleriz. Ama yine aşığız size lan, kaldırın kafnızı şu televizyondan , azcık da bizimle ilgilenin. (Nokta bebeğim )
Hazal

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in cips, Deneme, erkek, fanatik, futbol, kadın. Bookmark the permalink.

7 Responses to >Kadın Gözüyle Futbol Fanatikliği

  1. littleiv says:

    >güzel olmuş valla yazı beğendim🙂

  2. Hazel says:

    >çok teşekkür ederim =)

  3. >hazel sen bu işi güzel biliyorsun anlaşılan güzel yazılarını benim blog ta da paylaşırmısın

  4. Hazel says:

    >ah Romeo !😀 teşekkür ettim. Elbette paylaşırım. sen yaz yeter ki , yorumumu esirgemem merak etme =)

  5. subunami says:

    >yeni keşfettim seni, bi kaç yazını okudum şimdilik gerçi bi kaçdan biraz daha fazla oldu sanırım sürükleyici gitti napim. neyse efendim kadın ve erkekler hakkında çok haklısın. cok beğendim. çok katıldım

  6. Hazel says:

    >Çok teşekkür ediyoruum🙂

  7. >haklısın tabii. bir gruba ait olma, obalaşma isteği. insan yaşadıkça iki korkusundan kaçmaya çalışıyor. ölüm ve yalnızlık. hepsi bundan :)erkekler, kadınlar. bu konu biter mi.ama iyi ki varlar.:)

Leave a Reply

