>Uykulu ve Salak

>-Embesil gibiyim şuan.Şapşala döndüm.bildiğin sabahlıyorum.Ki bu benim alışkanlıklarımdan değildir.Tavuk gibi aynı saatte yatan aynı saatte kalkan bir insan için bu yaz aşırı değişimci bir çizgi izliyorum. ( anne ben büyüyor muyum ? )

-Malum ramazan ayındayız… diye başlayan bir yazı yazmayı gerçekten çok isterdim.Fakat artık ne eski -hiç görmediğim anca duyduğum- ramazanlar var,ne de ” nerde eski ramazanlar” olayı var. Artık insanlar oruç tutuyorlarsa Mcdonaldslarda açıyorlar.Kültür gecikmesi oluyor sanırım bu.Mcdonals ve Ramazan ayı ‘nı yanyana düşünmek benim için oldukça zor.Kocaman çeşit çeşit donatılmış masalarda , halası dedesi yengesi amcası torunuyla kutlamak varken , dumanı tüten çıtır pideyi bölüştürmenin zevki varken,almışsın diyet kolanı büyük boy ,yanında da bigmac ( artık kaç büyük boyu varsa) , küçük bir masada neon ışıkların altında ezan sesini dinliyorsun.Gelişmişlik mi oluyor yoksa aradaki temelini atlayıp birden inşaata girişmek mi.

-Formspring açtım.Evet.Bir ben eksiktim gerçekten de.Pişman mıyım , deli misin elbette hayır.Aşırı derecede ( mantıksız ayrıca) eğleniyorum sitede.Ne facebook kaldı gözümde ne twitter ( hadi twitter bi yere kadar ama) .Soru sor cevabı yapıştırsınlar.Bir de şöyle bir ağ var . Blogundan formspringte bulan oluyor. formpringten twitterda followlayan oluyor.Yani hepsi kardeş kardeş çalışıyor.Güzel hoşuma gitti.( internetin efendisi – sayfa kardeşliği )

follow me, ask me baby: http://formspring.me/hazellava

– artık cidden uyumam lazım.Güneş kafasını kaldırıyor. Alacakaranlık bitiyor.Bugün bulut yoktu pek , ilk defa yıldız gördüm gibi bişey İstanbulda.O kadar ışıklı ki ! Yıldızlar sönük kalıyor yani😛
-galiba bu yazıyı sileceğim.bok gibi oldu.cidden. ama okuyun, rezilliğimi görün öyle sileyim.

-Hazal-
Hamiş: rüyamda kesin Followlar falan göreceğim.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in follow, formspring, Günce, hazellova, ramazan, twitter. Bookmark the permalink.

3 Responses to >Uykulu ve Salak

  1. Souffless says:

    >McDonalds'da oruc mu acılır uzerine; Farkettiysen kapitalist amcalar "Büyük oyna, yerel düşün" modunu takip ettiklerinden,ramazan ayı gelince McDonalds ve BurgerKing ozel ramazan menuleri cıkartır, o yuzden ha bi lokantada acmıssın oruc, ha oralarda bu ramazanda cıkan ozel menulerle acmıssın, bence pek bi fark yok. Sadece zaman geciyor, hayat tarzları degisiyor. Eskisi gibi iftar yapıp saatlerini geciremiyor insanlar calısmaktan oturu, bu sebepten bu tip yerlerde hızlıca yemeklerini yiyip hayatlarına devam ediyorlar.

  2. Hazel says:

    >zaten ben de buna vurgu yapmak istemiştim.Zamanla kültürel değerlerimizin de bu hıza ayak uydurması, sadece beni biraz şaşırtıyor , ama doğanın kanunu bu elbet.Ben zaten olmamasını söylemedim , sadece "olması" konusunda biraz yorum yaptım. teşekkürler bu güzel yorumun için ayrıca 🙂

  3. >herşey değişiyor. ama değiştikçe aynı de kalıyor. daha çok görüntü değişiyor galiba. yaşamda da menü ne zengin değil mi. o kadar yapacak çok şey var ki insan bu bombardıman altında eziliyor gibi.hiç de bok gibi değil yazın.:)

Leave a Reply

