>Resim

>

Tatlı bir rüzgarla doluyor içim resim yaparken.Ellerim konuşuyor ruhumla, kağıt beklemekte her hareketimi. Çizgilerde doğuyor duygularım ve gözlerimden akıyor yaşlar her seferinde.Arkasından, tatlı bir melodi geçiyor kulaklarımdan , bana yaşamı fısıldıyor.Kelebekler karnımda değil kalbimde geziniyor atık . Sonra renkler geliyor pencereme,yıldızları yakalıyorlar ve koyuyorlar önüme.Resmime taşıyorum her birini.Önce öpüyor sonra tutuyorum ellerinden.Bırakıyorum dünyama.İşte bu yüzden resim yapıyorum.Bu yüzden her yerde elimde kalem kağıt.Yaşamayı hatırlatıyor çünkü bana.Yaşıyorum diyorum.

Resim yapıyorsam hayal ediyorum. Hayal ediyorsam , o zaman yaşıyorum.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to >Resim

  1. >şimdiye dek okuduğum en iyi yazın buydu.hayal etmek ve hayallerini resmetmek.ama bir yetenek ve sevgi olunca, diğer yetenekler de tetikleniyor. sanat tek koldan gelmiyor ki. ne de güzel ifade ediyorsun yazarak.resim yaparken, gerçekten duygulanıyorsan, için coşuyorsa, hatta gözlerin yaşarıyorsa, için içine sığmıyorsa, kendini başka bir dünyada imiş gibi hissediyorsan sen sanatçısın, sanatçı ruhlusun. ve hissettiklerin mükemmel. yaşamı yeniden yorumlama, hatta yaşamın üstüne çıkma gibi bişi.🙂

  2. Hazel says:

    >:)sanırım sen sanatsal, imgeli yazılardan daha çok hoşlanıyorsun :)evet zaten sanat yaşamın her alanında karşımıza çıkıyor.Yaşam, fizik biyoloji gibi değil, herşeyi; sanat, evreni bile kapsayan birşey.Düşünce gücü.Ben de zaten sadece resimde değil, kendimi ifade edebildiğim her alanda sanattan faydalanıyorum :)bu güzel yorumun için de ayrıca teşekkür ediyorum🙂

  3. >evet galiba öyle. gündelik yaşamı biraz soyutlayarak, imgelerle anlatmak daha etkileyici galiba.bişi diil🙂

Leave a Reply

