>Lotoyu Bi Tuttursam

>

(Yanlış anlamayın len.Kumarbaz değilimdir.Azıcık aksiyon sevmemin etkisi yok bu yazıda. )

Valla senee bin dokuzyüzdoksanlar evladım.Aile arasında bi bahsi geçti ” şu loto bi tutaydı” diye,
o zamandan beri yeri geldikçe söylediğim bir söz.Zaman zaman sayısal falan oynarız.Her seferinde güvenirim kupona, böyle düşünce gücüyle felan “kazancaksın” mesajları göndermeye çalışırım.Genelde üç numarayı tutturuyorum.Anca kendi parasını çıkarıyor garibim.

Şu lotoyu bi tuttursaydım var ya,

-yalan yanlış yok,yalakalık hiç yok …üçte biri derneklere bağışlanırdı.
-sonra şöyle bahçeli bir ev alınırdı, şirin tatlı bişey.Bir de köpek geldi mi tam olurdu he.
-kardeşime üst baş bişeyler alırdım acil olarak.Gidip bişey alamaz kendisi.Acıdım yazık.
-MacBook alırdım tasarımlar için falan.odanın baş köşesine kurardım.(oda da büyük olcak hani, kendim dizayn etcem-havalara bak-)
-renç rovır alınırr… yollarda hava atılır bebeğim.
-Sırf nasıl bir duygu acaba diye üçbeş banknotu ısınmak için yakarım😀
-önceki isteğimden vazgeçerim,üçbeş banknotu ihtiyacı olana veririm.
-paramla döverim paçozları
-hafif kafam iyiyken giderdim nişantaşına üşenmez, tüüüm mağazaları gezer ellerim taşıyamayacağım kadar dolunca bitirirdim alışverişi.Hayır bitirmezdim, şöföre verirdim yeniden başlardım alışverişe.
-bağdat caddesinde bir kafe açardım. ooh yazın bi dolar bi dolar.kışın da -para kaygım yok zaten-kapatırdım olmazsa.
-aynalarla kaplı bir oda yaptırırdım.tavanı bile aynadan olcak.80lerde gibi giyinip dansetcem.
-bi kitap yazardım.” kıroyum ama para bende demek için 10 yol”
-her ay parti verirdim.ünlüler felan.
-bir oda daha yaptırırdım.her çeşit resim materyalini bulunduracağım.bi duvarı camdan olurdu ve dışarıda kendi dizayn ettiğim muhteşem bahçeyi görürdü.( ayhh her genç kızın hayali  )

bu yazı iyice ***a batmadan bitirelim mi. hadi bitirelim.

* peki size çıksaydı napardınız??
** ha bu arada buradaki birçok madde sırf yazılmak için yazıldı.yani kim  her ay muhteşem partiler vermek ister ki? ( istiyor muyum lan? )
*** aa bir de, bunların olması için tabi en büyük etken…  önce oynamak lazım sanırım.

-hazal-

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Deneme, loto. Bookmark the permalink.

17 Responses to >Lotoyu Bi Tuttursam

  1. sinan solmaz says:

    >çılgınsıınn :))eğlenceli olmuş, okurken eğlendim..hayallerin gerçek olur umarım😉

  2. Hazel says:

    >Çok teşekkürleer😀 umarım gerçek olurlar :)-bunun için loto tek yol mu bilmiyorum ama, oynayacağız bakalım😀

  3. Rafet says:

    >1.loto ne zamandır o kadar para veriyor cok madde var sende😀 eleme yapman lazım😀 parti vermek istiyormuyum lan demişsin ya istiosun istiosun😀 yada sadece devir ettiginde oyna anca karsılar yani elemen gerekmez o zaman :D2.-bir oda daha yaptırırdım.her çeşit resim materyalini bulunduracağım.bi duvarı camdan olurdu ve dışarıda kendi dizayn ettiğim muhteşem bahçeyi görürdü.( ayhh her genç kızın hayali )bu sadece senin haylin😀😀 ben daha böle bişe duymadım.3.ben kesnlkle herkesin ilk yaptıgı yapar bir araba alırdım hazalla aramızda ask filizlendiinde belediye otobüslerinde anımız olsun istemiorum :Dsaygılar🙂

  4. Hazel says:

    >döktürmüşsün yine :D:D hıım.1.evet ben de devir ettiğini düşünerekten hayal kuruyordum😀 kurmuşken iyi kurayım diye.2.evet haklısın sanırım başka normal olan hiçbir kız bunu yapmazdı,gider elbise reyonlarında saatlerini harcardı.3.ahah😀 evet haklısın.Ama belediye otobüsleri de candır😛 onlar da olmasa..( üçünde de "evet haklısın"ı kullandım :S😀 )

  5. Rafet says:

    >niyeyse yazasım geliyor bu blogda :)en iyisini yapıyosun kurmusken en iyi hayali kurcaksınki gerceklesince gercekten mutlu olcaksın dimi🙂 (haddim degil gerci senn gibi bi üstad varken hayallerden bahsetmek🙂 affola )haklısın belediye otobüslerini kınasamda onlar olmasa okula gidemezdim göremezdim vs.vs. işte😀

  6. Hazel says:

    >yaz yaz🙂 siz yazdıkça o kadar mutlu oluyorum ki…yok ne üstadı😀 herkes hayal kurar ben sadece biraz fazla hayal dünyasında dolanıyorum.Gerçek dünyaya gelmek istemiyor canım.Gelince üzülecek çok şey var.

  7. Rafet says:

    >aynı duyguları paylaşıyoruz öleyse🙂 aslında bazen düsünüyorum.. seni ne üzebilirki mesela dünya o kadrda acımasız olmamalı ?

  8. Hazel says:

    >Aslında sorunların üzerine giderim çözene kadar.Ama yaşadığımız zamanda, evrensel sorunlar o kadar büyük çapta ki çözmeye gücüm yetmeyince çok kötü oluyorum.Elimden birşey gelmiyor ve dayanamıyorum buna.Hele birde yaşıtlarımın görüşlerini dinliyorum,içler acısı…bu dünyaya yok etmeye programlanıp gelmiş gibiler.Zevke düşkünlüğümüzden kaynaklanıyor hepsi.Ama yapabilecek birşey yok,anca hayallerimde yapabiliyorum.

  9. Rafet says:

    >evrensel sorunlar o kadar büyük çapta ki çözmeye gücüm yetmeyince çok kötü oluyorum..:( valla haklısın be .. ayrıca bu kadar duyarlı oldugunu bilmiodum🙂 ögrendiim iyi oldu.

  10. Hazel says:

    >Ben duyarlı olmasam kimse olmayacak😦 amaan neyse🙂 elimden geleni yapmaya çalışıyorum işte…hiç yoktan iyidir.

  11. Rafet says:

    >duyarlı hazal😀 sen olmayınca bu blogger da sıkıldıgımı anladım ve sırf online olup olmadıgını bilmek icin atıorum bu yorumu😀 ordaysan bişeler yap yada msnimi ekle😀 saygılar.

  12. Hazel says:

    >:D bugün Konya'yı gezdim tüm gün.Zamanım olmadı girmeye yeni girebiliyorum. saygılar efenim.

  13. Rafet says:

    >konyamı🙂 güzelmiş ugrasaydın adanayada ya gelmişken.🙂

  14. Hazel says:

    >valla😀 onun muhabbeti geçti…yol direkt Adana'ya gidiyordu.Ama zaman yok ki işte🙂 yarın sabahtan İstanbul.

  15. Rafet says:

    >hadi hayırlısı olsun öleyse o zaman benm yolum düşerse ugrayım istanbula😀

  16. Hazel says:

    >Sen ayın 13üne odaklan bakayım😀

  17. Rafet says:

    >aaa evet🙂 ya unutmaya calısırım belki zaman cabuk gecer diye ama alakası yok sanırım🙂

Leave a Reply

