>Hayaller ve Gökyüzü

>Not:Eğlendirici bir yazı değil ama, içimden gelen bir yazı.Beğeneceğinizi umuyorum.

Küçüklüğümüzde kurduğumuz hayaller her zaman daha olanaksız ama daha saf daha berrak olurlar.Üzerinden geçen zaman, en ufak ayrıntısını bile değiştiremez.Aynı, çocukluğumuzda yaşadıklarımızı , cam berraklığıyla hatırlamamız gibi.Üzerine çekilen örtüyü bile küle çevirecek kadar tazedir bu anılar.
Doğduğum yerle ilgili çok birşey hatırlamıyorum.Zaten hatırlamam biraz garip kaçardı, ben çok küçükken ayrıldık oradan.Bugünkü gibi yağmurlu havalarda birşeyler hatırlıyor gibi oluyorum.Londra’da hava her zaman kapalıdır denebilir.Kiremit rengi evlerden oluşan sokaklardan geçtiğimi hissediyorum.Annemi, kokusunu hissediyorum.Toprak kokusuyla karışıyor hatıralarım.
                   
                                                                       ***

 Güneşli havalardaysa bambaşka alemlerdeyim.Ne yaşanmışlığın olduğu bir yerde ne de yokluğun.Ufuk çizgisinin üzerinde yürüyorum ,güneşli havalarda.Bir anıyı tazelemiyor, aksine, hayalimde yeni anılar canlandırıyorum.Mutluluk dolu hayaller.Sevinç ve üzüntünün bir araya gelmediği zamanlar bunlar.Üzüntünün kapı arkası edildiği saatler.

 Bazen perdeyi açmam.Havanın nasıl olduğunu umarsamam o zamanlarda.Kendim kendi havamı yaratırım aklımda.Gözlerimi kapar, bir okyanusun ortasında bulurum kendimi.Bir kayığın içinde.Anılarımla başbaşa.
 Hava kapalı veya açık olsun.Her zaman gece geliyor ardından .Her hava kararmaya başladığında, güneş ufukta kaybolurken, son ışığını yolluyor suratıma.Çünkü her gidişinde uğurluyor oluyorum masum bir tebessümle onu.Geceleyin, yıldızlar ayın çevresinde pervane, ışıldıyorlar oynak kızlar gibi.Ay her zaman ağırbaşlı, her zaman sakin , bilge.Geceleyin sadece gökyüzünü izlesem, hayatı öğreniyorum birkaç saatte.

 Uyumak için yatağa girdiğimde, en verimli saatlerim başlıyor.Uyumadan önce nice şiirler aklıma geldi de ışığı tekrar yakıp , bir yerlere karaladım.Hemen uyuyabilen biri değilim ki.O günü tekrar kafamda oynatıp herşeyi bir bir düşünürüm.Yepyeni dersler çıkarırım.Bazen ağlarım,bazense neden şöyle demedim diye kızarım.

 Zaten şuan rüzgarla konuşan, yaprakları okşayan, hayalinde bulutlarla seyahat eden bir kızın yazısını okuyorsunuz.Ne bekliyordunuz ki, evrim teorisini mi.

 Ben sadece hayal ederim.İnsanları dinler onlara çözüm ararım.Doğru zamanda doğduğuma inanmıyorum.Ama bu çağa ayak uydurup kendim dışında herkese tavsiye verebiliyorum.Evet bildiniz ben Balık burcuyum.

 Yaşıyorsam hayal ediyorum, hayal ediyorsam yaşıyorum.

-hazal-

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Anı, Deneme, hazal. Bookmark the permalink.

10 Responses to >Hayaller ve Gökyüzü

  1. Baby Jeans says:

    >Renkler, template falan çok güzelmiş. Kendi karanlık blog'umdan sonra çok iyi geldi valla🙂 Hayallerimiz olmasa katlanamazdık belki de bu hayata…Ve umarım hepsini gerçek yapacak gücümüz de olur. ve tükenmez.

  2. Hazel says:

    >Bence sizin blogunuz da gayet renkli =) pembe pembe , çok şirin. ( ups şiin olmak istemiyordunuz😛 evet gerçekten de buz kraliçesi olmak lazım, öbür türlü uslanmaz şu erkekler.) ve çok teşekkür ederiim.Hayaller, gerçekleşeceklerin mayasıdır bence.onlar olmadan yaşamak keyif vermiyor bana.

  3. >Bence gayet hoş bir yazı olmuş🙂

  4. Hazel says:

    >teşekkür ederim :):) "beni" anlatan bir yazı oldu🙂

  5. Hazel says:

    >teşekkür ediyoruum🙂

  6. ysnbzdmr says:

    >bu blogda buraya gelene kadar altına yorum yazdıklarımın en iyisi, güzeldi…

  7. Hazel says:

    >teşekkür ediyorum🙂 demek ki siz espiritüel tarzda değil de bu şekil yazıları beğeniyorsunuz🙂 böyle de yazarım elbette :))

  8. >bak işte sen bunu yazan şeysin en çok.

  9. Hazel says:

    >:) eski yazılarıma bakmana svindim deep🙂

Leave a Reply

