>Pasta İsteyen?

>

Şimdi bu tabağa bakın ve neler hissettiğinizi söyleyin.Bir de bunun üzerinde tatlı birşeyler yediğinizi düşünün.Düşünmesek de olur sanki.Hangi duygu karmaşasıyla dizayn edildi acaba?İlginç

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in fotoğraf, hey sexy, tabak. Bookmark the permalink.

14 Responses to >Pasta İsteyen?

  1. Hazel says:

    >evet bencede😀

  2. D!mple Rock says:

    >ben bseye benzetemedim ama ;s

  3. Hazel says:

    >dikkatli bak, arkası dönük kim var orda😛

  4. Pinky Freud says:

    >Altındaki hey sexy yazısına bittim:D

  5. Hazel says:

    >evet, gerçekten çok orjinal bir tasarım .Seti var bunun😀 hepsi birbirinden çılgın.

  6. >Hazelcim, o seti nerede bulacağımı söylesene?🙂

  7. Hazel says:

    >Valla şuan şeh,r dışındayım bakamıyorum markasına falan setin.Bakınca haber veririm ben sana🙂

  8. >Ayy Canım Miğde Bulandırıcı Valla Yemek Bile Yemezdim :))

  9. Hazel says:

    >ahah😀 öyle de düşünülebilir elbet😀😛

  10. >Hazalcım Senden Birşey İsteye Blir Miyim🙂

  11. Hazel says:

    >tabi ki isteyebilirsin, söyle bakalım.yalnız bu yorum bölümlerini çok kirletiyoruz böyle,iletişim sayfasındaki emaile yaz istersen ne istediğini =)

  12. Hazel says:

    >:) evet gerçekten ilginç bir tasarım.

Leave a Reply

