>Evlilik mi?

>

Evet efenim, başlıkta da ahanda kafam kadar yazıyor, Evlilik.

Ben ve evlilik mi? Diyerek başlayacağım.Evlilik hayalleri olmayan bir kızım ve düşünün yani hayallerinin peşinden koşan kızım ben.Neden böyle olduğunu bilmiyorum ama sanırım özgürlüğüne biraz fazla düşkünüm.İlişkilere gelemiyorum çünkü herşeyi iki kişi açısından da düşünmen, yaptığın her adımı başkasına göre yönlendirmen gerekiyor, bu belki güzel gelebilir sizlere ama konu erkekler olduğunda bu ne kadar mümkündür size sorarım.

Ama ilk defa mim’lendim ve konuya düzgünce cevap vermek istiyorum… Evlenme teklifi alma hayali. Mimleyen , yazılarını ve adını çok sevdiğim -> French Oje

…Motorla İtalya kıyılarında geziyor olurduk.Yanımızda getirdiğimiz de birkaç parça kıyafet ve bir gitar olurdu.Gün boyu motorla gezer arada denize girer, akşamları gitardan falan kazandığımız üçbeş metalikle bi pansiyonda konaklardık.Sonra birgün sokakta hiç ummadığım bir anda bana evlenme teklif ederdi.Ben de boynuna atlardım.Ama sonra illa evlenmek zorunda olmadığımızı söylerdim, onu her şekilde seveceğimi..sonra motora atlar başka kıyılara doğru yol alırdık😀 ve birsürü fotoğraf çeker blogumuza koyardık😀

İşte bu benim yarattığım evlilik teklifi alma.Ama bunu beklediğim anlamına gelmiyor    .( tamam anladık hazal kes)

teşekkürler French Oje❤

-HAZAL-

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Deneme, hazal, Mim. Bookmark the permalink.

15 Responses to >Evlilik mi?

  1. Bugra says:

    >French Oje.. Çok tanıdık geliyor.. Kendisi bakıyor mu acaba buralar🙂 El salla !Geyik bir yana, deği$mekten çok geli$mek isteyen insanlar, kendileri gibi dü$ünen birini bulduklarında korkmamalı diye dü$ünmeden alamıyorum kendimi.. Hani özgürlük demi$sin ya, belki öylesi daha özgür(!) olur.. 🙂 Hah ! Bu arada, gitarı neden İtalya'da dinlemek yerine yanınızda götürüyorsunuz ?🙂

  2. Hazel says:

    >teşekkürler yorumunuz için :)hıım. evet daha uğramadı =)=)Aslında dediğin çok doğru, gelişmek isteyen insanlar paylaşmaktan korkmamalıdır.Fakat o kişiyi bulana kadar belli bir olgunluğa gelmeli ve kafa yapısı olarak değişmeliyim sanırım.Zaten bunu düşünmek için gencim,konuştuğuma bakmayın :))gitarı orada çalmak için sanırım.aklıma geldi zaten o yüzden yazdım.:)

  3. negin says:

    >süperr demişsnn valla:)

  4. Hazel says:

    >teşekkürler canımm🙂

  5. French Oje says:

    >buğra benim evleneceğim adam:) el sallıyorum ona burdan, nerde görsem $ lerinden tanırım o yazıyı:) hayalin de çok tatlı bence ama biraz büyü, bir iki sene sonra en büyük tektaaaaş benimki olacaaak diyceksin:)demedi deme:)öperim:)

  6. Hazel says:

    >@French oje yorumun için teşekkürler =) emin değilim, umarım öyle demem,benim yapıma ters birşey olacaktır bu, tabi çevremdeki örnekler bana çok da şansım olmadığını söylüyor.zaman gösterecek bakalım :D:D bende öpüyorumm =) hazal @zey0zey sanırım benzer hayaller paylaşıyoruz😀

  7. Baby Jeans says:

    >harika bir hayalmiş…motor, kıyılar..nefis,nefis..umarım gerçekleşir😉

  8. Hazel says:

    >ahah😀 sağol Baby Jeans 🙂

  9. ysnbzdmr says:

    >evlenmek istemeyn birin evlilik haylleri…hiç kitap okumayan birinin çıkacak kitapları merak emesi gibi…

  10. Hazel says:

    >güzel öneklendirmişsiniz.Evet evlilik hayali olmayan ama bunu bir yazı için yaratabilen biriyim.Bazı şeyleri hissetmeden onlar hakkında şiir yazabilmem gibi.çevremdekilerin neler hissettiklerini duygu auramda biriktirip yazıya döküyorum🙂 bu da böyle birşey oldu sanırım,ama hepsi benim hayalgücümün ürünü bu sefer.

  11. ysnbzdmr says:

    >burada yazar kendiyle bile çelişmeyi göze alıyor:)

  12. rengarenk says:

    >Çok sevindim; çünkü evlilik hayali olmayan insanları çok severim xD

  13. Hazel says:

    >@ysnbzdmr : evet biraz öyle oldu.@rengarenk : ben de sizi sevdim o zaman :))

Leave a Reply

