>Konya Konya

>   Ankara’da olduğumu geçen yazımda söylemiştim sanırım.Evet hala buradayım ve daha da güzeli, yarın burdan gidiyorum😀 Ama gitmeden önce bir Konya’ya gezeyim istedim.Evet hiç gezmemiştim,gezenler “aa görmedin mi önceden” diye fıldır fıldır yorum düşünmeyi bıraksın hemen.3 saat sürüyor yolculuk.Ama yol bomboş.Yani ne bileyim İç Anadolu’nun bozkır bitki örtüsü , ova içinde bir yer.Tabi billboardlarda Mevlana‘nın 7 öğüdüyle Konya’ya giriş yapana kadar sıkıcıydı.Sonrasında Avrupa’dan başka biryerde rastlamadığım düzenli bir şehre giriş yapıyorum.

                                            

* Hazelcik: bu arada yolda tam 2 tane hortumla karşılaştık.Belki büyür falan diye ümitlendim ama pek oralı olmadı.
   Konya süperdi.Kurt gibi acıkmıştık vardığımızda.Mevlana’nın karşısında Durusu Semazen Restoranı var🙂 eğer yolunuz düşerse  tavsiye ederim zaten hemen göze çarpıyor.Yemekler muhteşemdi.Konya’nın şekerinin dışında bir de tandır kebabı ve etli ekmeği meşhur.Bide kasada oturan tontiş amca bize kendi yaptırdığı karanfilli drajelerden verdi.Gerçekten güzeldi.



Anlıyorum Kapadokya yakın falan da, durduğumuz heryerde Kapadokya ile ilgili eşyaların satılması ne iş abi.Yani oraya gittim diye milleti kakalayıp,ellerine bibloları tutuşturasım geldi.

İnternetten örnek resim.

  İşte gezdik öyle türbeler falan.Sonra da geri döndük.Asıl mesele şu ki, Konyalı erkekler çapkın lan.Bakıyorlar bildiğin.Utanma yok.Ama 3 saniye bakıp sonra bakmamış numarası mı yapıyorlar ne.Bi garip ,çözemedim ben.



Mevlana Türbesi ve Balon Tavşan Hüsamettin



Konya herhalde benim gibi bir tip görmemiştir😀 gittim baloncu abiden uçan balon alıp elime bağladım.Tüm gün AGE 5 STAYLA takıldım yani.Çocuklar “bende istiyorum” gibi bakıyorlar.Kıyamadım bi çocuğa “al senin olsun” dedim , korktu kaçtı,mal gibi kaldım sokakta elimde balon.

 

 Sonra bide kardeşim Arda’cım almış 4 liraya bi tesbih😀 taktım kafama.Fena olmadı valla kullanırım ben onu her türlü.Konya’da yeni bir moda yarattım gibime geliyor.Orta Çağdan fırlama ile (balonla birlikte) hippiler arasında bir yerdeydim yani.Turist olmanın verdiği rahatlıkla ordan oraya zıplayarak dolaştım sokaklarda.

Ben,tasarım harikası tespih ve baloncuğumla gölgem

Yarın buradan çook uzaklarda olacağım.Yaşadığımı hissettiğim yere, İstanbul‘uma döneceğim🙂


* Hazelcik Kardeşimle arabada can sıkıntısından sıkıntı pozları çekildik.Sonra da resimleri süsledik falan.

-Konya şekeri Hazal-

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Anı, hazal, Konya. Bookmark the permalink.

13 Responses to >Konya Konya

  1. kendimce says:

    >:) sana ve kendime inanamıyorum bir önceki yazındaki betimlemelerin tıpkı benim köyümdü ve resimlerde öyle. bu seferde bu gün yeni konyadan döndüm ve çektiğim fotoğrafları koymayı baslık olarakta KONYA KONYA ismini düünmüstüm gezdiğğimiz yerlerin aynı olmasına nedense şaşırmadım:)) bakalım bidahaki resim ve yazıların beni bukadar anlatıcak mı?:)

  2. Luxus Hayat says:

    >:) Git gel konya 6 saat derler, konyaya girmek ve cıkmak bır mesele yollar bomboş özellikle yazın, öğrenciler varken cok eğlenceli , kampüste kucuk kucuk çalılıklar var onların olusması ıcın bıle mılyarlar dökmüşler … Öyle pek gezilecek yeri yoktur zaten mevlana, meram bağları{buraya gitmedim} ve alaadin tepesi ki ordada bişey yok. Ben gecekondu coktur dıyordum ama bır tane goremedım erkeklerı bır garip vesselam. Etli ekmeği güzel ama :)….

  3. Hazel says:

    >@Kendimce Ciddi misin?😀 evet bakalım bir dahaki sefere benzeyecek mi canım🙂 eminim yine aynı düşünücez :D@Luxus Hayat Zamanında Gecekonduya izin verilmemiş.Bu yüzden de çok düzenli bir şehir olarak kalmış.Evet pek gezilecek yer yoktu fakat gezdiğine değiyor insanın🙂 Etli ekmeğin 3 çeşidi vardı.Mevlana, etli ekmek ve bıçak arası.En güzeli mevlanaydı bence.

  4. Profösör says:

    >Konyaya gitmiş gibi oldum sayenizde. Konya Mevlananın yurdunu gezmek gerçekten çok heyecanlı olsa gerek..

  5. Hazel says:

    >Ne demek efenim hepsi sizler için🙂 Çok güzel bir geziydi gerçekten :))

  6. Rafet says:

    >Kıyamadım bi çocuğa "al senin olsun" dedim , korktu kaçtı,mal gibi kaldım sokakta.elimde balon.bu gibi şeyler banada olmustu ya cocuklar hep böle sanırım içli içli bakıorlar sonra al yavrum dediindede sanki hayalet görmüş gibi kacıorlar..bozuluor insan :Dtatilinin iyi gectigine sevindim bu arada😀 bu ihmalkarlıgının haklı bi sebebi varmıs😀 kal saglıcakla.

  7. Hazel says:

    >:)artık dönüş yaptım girerim🙂

  8. >çok güzel bi yazı olmuş.konyayı beğenmene sevindim çünkü konya benim için çok özeldir:)

  9. Hazel says:

    >Çok teşekkürler, ben de yazımı beğenmenize sevindim🙂 evet gerçekten çok sakin çok düzenli bir şehirdi.

  10. DreamsInLife says:

    >Haberin olsun Konya erkekleri çapkın değil abaza. İnce Minare Müze'si var. Abaza erkekler oranın duvarına oturur. Sabahtan akşama kadar kızları keser. Seninkiler yine utangaçmmış. Sen bakınca bakmamış gibi yapmışlar. Yanında bir erkek vardı dimi? Dipnot: Her ne kadar nüfüs cüzdanım aksini söylese de ben Konyalı değilim.

  11. Hazel says:

    >Desenize son anda yırtmışım😀 iyilerine denk gelmişim demek ki.Yalnız gençler değil amcalar bile bakıyordu,tanrım … Evet yanımda vardı erkek😀 Olsun siz yorumunuzla beraat ettiniz Konyalı Çapkın olmaktan😀

  12. >eneemm.. ben de konyadayım.. keşke o zamanlar tanışıyor olsaydık.. konya hergün beni görüyor zaten değişik bir tip olarak.. seni yadırgamamışlardır o yüzden fazla :Pen azından 80 lerden fırlamış gibi giyinmemişsindir diye düşünüyorum :))ama biz davranışlarımızla kendimizi belli ediyoruz zaten değil mi🙂

  13. Hazel says:

    >ahah evet seksenlerden fırlama gibiydim.İlginçti yahu.keşke birlikte gezseydik evet ne güzel olurdu :)düşüncelerimiz davranışlarımıza yansıyor, işte o zaman diğerlerinden farklılaşıyoruz canım :)kendine iyi bak, eski yazılarımı okumana sevindim.

Leave a Reply

