>Erkekler mi dedin?

>

 Erkekler;

   Çok basit yaratıklardır baştan söyleyelim.Yani yazı da muhtemelen basit olacak.

   Basitlik kötü birşey değil bence.Anlaşılması daha kolay olandır.Bir erkeği anlamak çok da zor değildir.Fakat kadınlar o kadar karmaşıklardır ki , erkeğin nasıl düşündüğünü kafalarında  kurgular  ve içinden çıkılamaz bir hale getirirler.Bu yazı kesinlikle basit olacak demiştim ya sözümü geri alıyorum,çünkü ben bir kadınım.

  Erkekler ilgi beklerler evet ama baskıya gelemezler.Kadınlar bazen onların basitliklerine o kadar çok takılı kalırlar ki işi saman altından yürütmeyi unuturlar.(Bu iş böyle yapılmalıdır çünkü,farkettirmeden yöneteceksin).Bu gibi durumlar, genelde kadınlar aşık olduklarında meydana gelir.Önceden de söylemiştim  Aşk  adlı yazımda, kadınlar aşıkken salaklaşırlar.Kadın aşıkken en savunmasız haline bürünür.Sersemler,anlayamaz çünkü bu kadar basit bir yaratığın üzerinde bu kadar karmaşık duygular yaşamayı.

   Erkekler mantığa göre hareket ederler.Duygulara elbet kapılırlar,onlar da hisseder üzüntüyü ,sevinci  fakat belli konularda hormonlarının etkisinde kalmamayı başarırlar.Bu sadece yapılarında olan birşey , bunun için uğraştıklarını sanmıyorum.Kadınlar ise öyle midir, hormon bombası gibi birşeyiz zaten, içimiz dışımız hormon.Yemin ediyorum her filmde ağlamaktan, her söze alınmaktan bıktım. şu hormonlar yok mu…

  Erkekler kadınlardan daha çok hata yaparlar.Bunun zekayla bir alakası yoktur.Onlar düşünmeden hareket ederler, yani erkekler anı yaşayan tiplerdir.Bu yüzden de hata yapmaları olasıdır.Bayanlar çok düşünürler, hemcinslerinden yardım alırlar, bir konuda karar vermeden önce tüm seçenekleri yoklarlar.İşte bu yüzden de çok az hata yaparlar.Fakat bunun kötü bir getirisi vardır ki “Kararsızlık”. İşte bu yüzden evden bir türlü çıkamazlar, işte bu yüzden araba kullanmayı erkeklere göre daha zor öğrenirler.

    Erkekler arabayı neden mi kolay kullanır çünkü;

    O şöyle düşünür.Kavşaktan dönmesi gerekmektedir.”Dönmeliyim” der ve döner. ( sağa bi bakar falan. )

    Kadın ise kavşaktan döncek önce bi arabayı stop ettirir.O sırada arkadan korna sesleri, gelmeye başlar ,bir stres olur eli ayağına dolaşır ,sonra tam döncek, “karşıdakine izin mi vercektim” , o sırada aklına gelir ” ya ben ocağı kapadım mı/ ütüyü çıkardım mı/ o beni aramış mıydı “ -korna sesleri devam-  zar zor döner kavşaktan.

    İşte herşeyi bu kadar incik cıncık düşündüğümüzden oluyor bunlar. ( yüzyılın buluşunu yaptım abi, ödülümü isterim)

Erkek ve Kadın birbirinden farklı iki dünyadır..Biz sizi anlayabiliriz ama anlamak için çok yol var hepsini deneyene kadar yaşlanıyoruz.Siz bizi isteseniz de anlayamazsınız.Boşuna uğraşmayın.Çünkü biz bile birbirimizi anlamıyoruz ,anca içgüdülerimizle dayanışma kuruyoruz.

-Feminist Hazal-

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Deneme, erkek, kadın. Bookmark the permalink.

20 Responses to >Erkekler mi dedin?

  1. Bugra says:

    >Bence bir kadın, a$k anında en güçlü silahlarını bürünmü$ oluyor genelde.. A$k kavramını sanki bir sava$ meydanındaymı$ gibi kazanmak(!) istiyor.. Hem kar$ısında ki erkeği, hem de hemcinslerine kar$ı.. Sonra bir kadını anlamak.. Bence, isteyen erkek kar$ısında ki bayanı çok rahatlıkla anlar..Anladığı yetmiyormu$ gibi, biraz uğra$ırsa hareketlerini önceden bile tahmin edebilir.. Zordur mordur ama imkansız değildir diye dü$ünüyorum.. Çözülebilir kısaca..Ve kararsızlık.. Bu konuya sonuna kadar katılıyorum ancak bunu sadece karar verememek olarak algılamamak lazım, zira bunun içerisinde, ki bu büyük bir yüzde bence, korku da yatıyor..Güzel yazı olmu$🙂

  2. StummScream says:

    >İş aşk'a gelene kadar herşey anlaşılır bana kalırsa. Erkeklerin de komplike olanı var. Bir iş'e başlamadan onun sonunu düşünenlerdenim. Çünkü zaman değerli.

  3. Hazel says:

    >@Bugra Aslında kadın aşık olduğunda daha da karmaşıklaşıyor.Onu yöneten tek şey içgüdüleri oluyor,bunun içindir ki salgırgan olabilir hemcinslerine karşı😀 erkeklerin kadınları anlaması olayına gelince, erkek kadını anlamaz, erkek kadının davranışlarını ezberleyebilir.Ama düşünce yapısını kavrayamaz çünkü mantıklı bir yanı yoktur,mantığını çözemez.evet korku da büyük bir etken oluşturuyor ama bu sadece erkek egemen toplumlar için geçerli bence.@StummScream öncelikle takibin için teşekkür ederim🙂 evet zaten genelleme yaparken bazı istisnalar çıkması doğaldır ama üç aşağı beş yukarı bu şekilde oluyor sanırım🙂

  4. StummScream says:

    >Genelleme demek bile basit.5 boyut genellemeden bahsedebiliriz.Kadının normal hali/ aşık olduktan sorna ki haliErkeğin normal hali/ aşık olduktan sorna ki halive haliyle tecrübeler şekillendirir düşünceleri biraz da. Etrafın da kötü ilişkiler varsa büyük oran da ilişkilerin yürümediğini düşünürsün ve bunu savunursun.

  5. Hazel says:

    >Doğru söylüyorsun🙂 fakat bu şekilde bakılırsa zaten her insanın psikolojik yapısı farklıdır.Yaşamın ona getirdiklerini,çevre yapısını , ahlaki yapısını da düşünmeliyiz.Her durumu da göz önüne alırsak bu yazıyı yazamayız.Belli başlı, benzer davranış ve düşüncelere yer vermek istedim o kadar. =)

  6. StummScream says:

    >Ahahaha yazdığına pişman etme gibi bir düşüncem yoktu. Yanlış anlaşılmıyorum umarım =DTabi sonuçta hepimiz yazılarımızı belli genellemelerden yola çıkarak yazıyoruz.Örneklersem, kimisi için heavy metalin en iyisi x gruptur kimisi için y fakat ortak olan birşey varsa ikisi de heavy metal yapar.

  7. Rafet says:

    >yönetmeyi bilen kadın hic bi sekilde kaybetmez ben onu bilir onu sölerim🙂 ayrıca bi erkekler kovalamayı severiz iyi kacan kızlar bu yuzden hep dierlerinden daha parlak görünürler😀 hani bazen cok yakısıklı cocukların yannda cirkin kızlar görüsüonuz ya işte onlar iyi kaçanlar😀

  8. Hazel says:

    >:) yok hayır yanlış anlaşılmadın , aksine düşüncelerini yansıtman benim çok hoşuma gitti🙂 çünkü bu blogu kendi düşüncelerimi söylemenin yanında başkalarını da anlamak için açtım. tekrar teşekkürler:)

  9. Hazel says:

    >Evet Rafet doğru söyledin😀 ama birde erkek versiyonu var onun.Çirkin bir erkeğin yanında Güzel bir kadın varsa o erkek kesin paralıdır.

  10. StummScream says:

    >Ben teşekkür ederim. Okuyarak, mantıklı cevapler verdiğin için =)

  11. dedimdi says:

    >çok keyifli bir yazı ve çok doğru bi tespit olmuş bu. :Dbizim en büyük sorunumuz (amerikan repliği yazmak istiyorum ama hayır, yapmayacağım bunu😀 ):karşı taraf bir şey yaptığında, bir şey olduğunda, ona sebep olabilecek onyüzbinmilyon durum kurgulamak.ve bunun sonucunda kendini içten içe yemek ve ilişkiyi sürdürmek yahut çemkirmeler eşliğinde kavga edip, adamı bezdirip, olayı açıklığa kavuşturduğunda -bir de yanlış anlama olduğu ortaya çıktığında (bu tür durumlarda kadınlar yanlış anlamaya fazlasıyla meyilidir) salya sümük özürler dileyip ilişkiyi devam ettirmek ya da tavırlı bir şekilde ilişkiyi bitirmek.erkeklerse genelde bir şey akıllarına takıldığında pat diye soruyorlar.(ki kesinlikle en mantıklısı bu!) bu sefer ne oluyor: "inanmıyorooom gerçekten böyle düşünmüş olamazsaan".(halbui kendisi neler düşünmüyor) sonrasını anlatmaya gerek yok sanırım..haliyle ne oluyor?adamın da psikolojisi bozuluyor.illahlah diyor.sonuç olarak her şekilde bu durumdan en çok zararlı çıkan erkekler oluyor (:hemcinslerimi aşağılamıyorum aman ha yanlış anlaşılmasın.bunun böyle olmadığı durumlar tabii ki var ama genel olarak bi ilişkide en çok sorun yaratan durum bu bana göre. sadece erkeklerin duygu ve düşünceleri,kendilerini ifade ediş tarzlaarı daha basit ve netken bizimki daha karmaşık ve içimizdeki kaosun dışa yansıması da genellikle bu şekilde oluyor.konu doğrultsunda bir yorum sadece. (:

  12. Hazel says:

    >:D tüm yazıyı özetlenmiş olarak buldum yorumda🙂 fazla söze gerek yok, teşekkür ederim🙂

  13. ysnbzdmr says:

    >eğlneceli, agresif… neyse çok alınmadım… mimar bir arkadaşım: bir adama ev satacaksan evin dış cephesini göster bir kadına satacaksan mutfağını göster demişti…

  14. Hazel says:

    >alınmanıza lüzum yok zaten🙂 bu yazıda erkeklerden çok hemcinslerimi karaladım sanki.Mimar arkadaşınız çok doğru söylemiş. =)

  15. ysnbzdmr says:

    >ESKİ BİR DEĞİM VAR BİLİR MSİNİZ? kızım(HEMCİNSİM) sana söylüyorum gelinim(KARŞICİNSİM) sen anla gibi:) (algıda seçicilik BELKİ DE BENDEN KAYNAKLANAN)

  16. Hazel says:

    >:D senden mi kaynaklanıyor bilemiyorum ama tam oturmuş söz.

  17. Miyuki says:

    >bence bir erkeği anlamak bir kadını anlamaktan daha zor, çünkü ne erkek göründüğü kadar tekdüze ne de kadın göründüğü kadar karmaşık :)http://miyukininblogu.blogspot.com/

  18. Hazel says:

    >Hıım… benim görüşümün tam tersini savunmuşsun Miyuki🙂 olabilir elbette.Kim karşı cinsini tam olarak çözebilmiş ki biz şu doğrudur bu doğrudur diyelim =) ben sadece Kendi tezimi sundum ortaya🙂

  19. >komik komik komik şirin şirin şirin.

  20. Hazel says:

    >ve çok feminişşşt. eheh. Dur bekle daha, bir sonraki yazımda bu konuya değineceğim tekrardan🙂

Leave a Reply

