>Şiir mi o da ne?

>

Genelde bloga ayrılıkmış şuymuş buymuş hele şiirmiş hiç yazmazdım ama, bir istisna yaptım bugün.
 (Hazal Melankolik)
Tutmasaydı rüzgar saçlarımdan,
Yine yuvarlanacaktım kalp kırıklarından
Yine ağlayacaktım,
Gözyaşlarım savrulacaktı yanaklarımdan.
Bir dost uzaklardan el sallıyor,
Arada uçurumlar..
Bir ses duyuyorum arkamda ,
Dönüyorum,
Merhaba diyorsun bana.
O an,
İşte tam o sırada,
Yağmur başlıyor, özgürüm diyorum.
Şimşek çakıyor, aşık oluyorum.
Gözlerim o kadar yakın ki,
Gözbebeklerinde akan pınarlardan,
kana kana içiyorum.
O kadar yakınız ki,
Nefesinde soluk alıyorum.
Bir dakikalığına döndüm arkama.
Sadece uzanmak için yıldızlara.
Koparıp sana verecektim.
Ama uzanınca kollarım,
Gittiğini anladım.
Kör oldum galiba,
Göremiyorum.
Hissedemiyorum.
Aynalarda yansımam yok.
Sesimin tınısı uzaklarda.
Kalbim nerede?
Kalbim…
Onu da mı aldın yoksa…
Allah kahretsin,
Yoksa yalnız mıyım yine.
Yine mi uçurumlar…
tanrım
Galiba toprak kadar suskun,
Gece kadar yalnızım.
yine uçurumlarda açan,
O çiçekler gibi adım.
Yalnızım…yine yalnızım.
Hazal

içses: bu kadar melankolik olma hazal kendine gel çarpcam ağzının ortasına ha !

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in ayrılık, Şiir. Bookmark the permalink.

9 Responses to >Şiir mi o da ne?

  1. Hazel says:

    >Teşekkür ediyorum🙂

  2. Bugra says:

    >Sevdim, gerçekten ! Ama dediğin gibi $u melankolik ruh halinden ko$arak kaçmak gerekiyor🙂

  3. Hazel says:

    >Çok teşekkürleer =) sizin beğenmeniz beni daha da mutlu etti =) Evet kurtulmam lazım.ama zaten bana bir anlığına geliyorlar, gidiyorlar sonra😀 iyiyim şimdi.

  4. kendimce says:

    >ewt gercekten çok güzel ve etkileyici…bu arada Bloguna ŞİPŞAK bölümü açman iyi olmus çektiklerin gercekten güzel ve eğlenceli.ben çok beğendim resimlerin devamını bekliyorumm:))

  5. Hazel says:

    >çok teşekkür ederimm =) o zaman Şipşak Bölümünü yenilemeye devam edeyim :))

  6. ice says:

    >çokkkk begendm

  7. Hazel says:

    >hoşgeldin🙂 ve teşekkür ederim.

  8. ice says:

    >hoşbuldum ve rica ederim :))

Leave a Reply

