>Ruh Eşim Dediğinde…

>

İnsanı insan yapan karşındakine verdiği değerde saklıdır.
Kime nasıl seslendiği,
Kimle daha samimi olduğu belirler yaşamını.

Arkadaşların belirler aslında seni.

Her güne ayrı bir ses, soluk verirler.
Bazısı vardır,
Partilerin aranan adamı,
Fakat arkadaşlık mesaisi sabah üçe kadardır.
Bazısı ise,
Gözyaşlarının arkasındadır.

Sen ağlayınca belirir yanında,

Gözyaşlarınla beraber silinir,
Bir selpak yardımıyla…

Bir tane var ki ,
Kahkahanın tınısıdır.
Gülümsemenle yaşar,
Ağzının bir hareketine bakar,
Somurtunca kayıplara karışır.
Biri vardır ki eğer gay değilsen,

Ve hemcinsinse,
Kankan olur.
Karşı cinstense eğer,
Hayat arkadaşını bulmuşsundur.

O belirler işte seni
O belirler yaşamını,
Sesini,zevklerini…

Sen gülersin,
Gülümsemende o saklıdır,
Sen ağlarsın,
Selpağı uzatan el olur sana.
Birlikte gezer,birlikte bakarsınız denizden ufka.

Gözbebeğindeki soğukluğu bir o farkeder.

Bir o duyar senin içten gelen sesini..

Kaybedersen ölürsün.
Kaybedersen ruh eşini,
Topraksız mezarlara gömülürsün.

-Hazal-

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in arkadaşlık, Deneme, ruh eşi, Şiir. Bookmark the permalink.

8 Responses to >Ruh Eşim Dediğinde…

  1. StummScream says:

    >Metin edasıyla okudum. Gayet hoş toparlanmış son kısım da olaylar =)

  2. Hazel says:

    >Teşekkür ediyoruum :))

  3. Profösör says:

    >Güzel bir yazı. Bir türk kahvesi keyfini yaşadım.

  4. Hazel says:

    >teşekkür ediyorum =) yorumlarınızla güzelleşiyor yazılarım🙂

  5. mel says:

    >ahah bayıldım bayıldım sıkıntıdan içim parçalanıodu ama bunu okuduktan sonra neşem yerine geldi bayıldım sana ben🙂 beklerim bloguma da :)http://fashionwithmelis.blogspot.com

  6. Hazel says:

    >Çok teşekkür ederim Mel🙂 hemen bakıyorum bloguna, beğenmene sevindim canım öptüm🙂

  7. >öyledir öyle.ehehe.öhöhöm.:)

  8. Hazel says:

    >eheh evet aynen deep :)seninle tanışmadan önce tanıyormuşum bak seni🙂

Leave a Reply

