>Ah benim Ferdane’ciğim !

>Evvet hazırım geliyorum.

Şimdi, hani şu Ferdane Teyze’miz vardı ya.Bugün torununu gezmeye çıkardı,birlikte çarşı pazar dolaştılar.Ferdane hanım kendine uzun paça bir don beğendi aldı.Uçları dantelli.Paçalı donun da dantellisi var valla.Yanakları kızararak aldı,bu yaşında.Ama fantezinin yaşı olmuyor elbet, tabi uzun paça donla ne kadar fantezi yaşayabilirsen.

Torununa da birşeyler baktılar elbet.Pazarda barbili bir üst buldular.Pek bir cici birşeydi.Ferdane Teyzemiz bir pazarlık yaptı aklınız durur valla.yirmi kağıttan aşağı inmem diyen satıcıyı ikna etti 7,5 liraya aldı.Harbi diyorum lan.

Sonra tam minübüse bincekler, durağın yanındaki bankta bir çift gördüler.Artık nasıl yapışmışlarsa birbirlerine, Ferdane’ciğimin kan başına sıçradı.Bu kaçıncıydı yahu,donun falan sevinci gitti.” Uluorta tövbe tövbe”  falan diye sövdü içinden.Gidip oğlanın favorilerinden tutup sürükleyesi geldi .Kıza da bağırcaktı tam , tuttu kendini.Torunceğizi saf minik bir melek, yanında bağırmanın ne lüzmu var,sonra gelin bi laf eder falan.

Bir sonraki yazıda Ferdane Teyze’nin ailesine ve Kişisel özelliklerine değineceğiz sevgili okuyucularım🙂
Sağlıcakla kalın.
-Hazal-

Not: Teyze’nin ismini bulmada bana yardımcı olan sevgili Matias ‘cığıma teşekkürü bir borç bilirim efenim.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Çizim, Ferdane Teyze. Bookmark the permalink.

9 Responses to >Ah benim Ferdane’ciğim !

  1. matias says:

    >bloga konmayacak kadar guzel olmus..sapkamı cıkardım:)tesekkur etmesi gereken biri varsa oda benim..hem isim icin hem de cizimin icine bu dakikadan sonra soylenecek tek sey var; biz bu teyzeyi cok sevdik be hazelhaydi ciz ciz:)

  2. Hazel says:

    >Teşekkür ederiim =) yorumların da ayrı bir güzel zaten. ( karşılıklı iltifatlar )çizerim valla :)) yeni yeni karakterler oluşuyor kafamda…zamanla onları da koyacağım bloga🙂

  3. Ayris says:

    >Ah be Ferdane Teyze, boşver gençler takılsın yahu :)) Devir değişti :p

  4. >ben de ferdane teyzeyi çok sevdim. neler yapacak aceba diye düşündürüyor insann:) devamını beklerimeline sağlık

  5. Hazel says:

    >@Ayris valla ben çok dil döktüm de anlamıyor, sonra bana da laf ediyor, vazgeçtim bende. Bırak takılsın kendi çapında😀 @Boğulan Balık devamını ben de çok merak ediyorum😛😀 teşekkür ederiim =)

  6. matias says:

    >hayır ya iltifat falan degildi..iltifat kelimesi bana daha kisisel geliyoriltifat edecek olsam; 'tek kelimeyle anlatılmayacak kadar guzelsin' derdim:)hakkını yeme:))

  7. Dt says:

    >çizim mükemmel , hikaye de öyle.

  8. Hazel says:

    >Çok sağolun efenim =)

Leave a Reply

