>Mim- Yıllar sonrasına…

>

     Youtube’da takip ettiğim bir İngiliz genci var Charlie diye.( charlieissocoollike )Bir video hazırlamış,on sene sonraki kendisi için.Ben de düşündüm bundan iyi Mim konusu olur dedim.Ben de “gelecekteki kendime” bir yazı hazırlıyorum işte.

Hazal, evet sana yazıyorum bu yazıyı,

   Şimdi ben aynaya baktığımda saçımı nasıl kestirsem, hangi ruju sürsem  diye düşünürken sen aynada  saçlarında beyazlar ,yüzünde kırışıklar arıyor olacaksın.

  Muhtemelen bu blog değişmiş olacak, dur söyleme kaç follower’ım olacağını.Muhtemelen image’larım değişmiş , musicbox’ımdaki şarkılar fazlalaşmış olacak.Yazılarım belki de daha kaliteli olacak değil mi.Belki bir sevgilim olacak blogu olan.Onunla fotoğraflarımız olacak blogda.

  Belki de şuan çok yalnızsın Hazal.Bilemiyorum,arkadaşların neredeler ? Dağıldılar mı yoksa…Senede bir mi görüyorsun yüzlerini.

  Yine birşeyler çiziyor musun ? Elbette çiziyorsun, vazgeçebilir misin ki sen.Hiç zannetmiyorum.Yine banyoda şarkı da söylüyorsundur bağıra bağıra.Yaşlanıyorsun be güzelim…Sen de yetişkinlerin dünyasından birisin artık.Belki de bu yazdıklarımı anlamıyorsun.

Ya da belki ölmüşsündür. Bu yazı da boşa gitmiştir.

 Eğer ölmediysen gelecekte bununla ilgili bir yazı yaz be hacı.

Hayatında kimler eksildi , seneler sana ,yeni neler getirdi  bilemiyorum.Bilsem zaten blog başlarında olmaz gider bu işten para kazanırdım.Eğer moralin bozuksa benim şu saftirik hallerimi düşün ,gül geç.

 Ve lütfen kilona dikkat et.Yeter sıkıldım diyetti şuydu buydu.

 Hadi tamam çok duygulandırdım seni biliyorum, muhtemelen ağlıyorsundur sen şimdi.Git elini yüzünü yıka hadi.Annemiz böyle derdi lan.

hadi kapat kapat.

Mimlendiniz

Hayat Erkeği
Kendimce

-Hazalalalalal-

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in hazal, Mim, youtube, yıllar sonra. Bookmark the permalink.

23 Responses to >Mim- Yıllar sonrasına…

  1. StummScream says:

    >Yazmaya çalışıcam. Tabi önce mim'i okursam =))

  2. Hayat_Erkegi says:

    >Çok duygusal bi mim lan bu.😥

  3. Hazel says:

    >dimi lan,öyle valla.Bi an gözümde keş bi kadın canlandı mutsuz alkolik falan😀 sildim attım hafızamdan, hacı fenaydı valla .

  4. kendimce says:

    >wuu yine döktürmüşşüz bakıyorum da..okumak keyifliydi kuzum;)

  5. Hazel says:

    >Teşekkürler bebek😉

  6. orlando says:

    >Bunun aynısını lisedeyken bi sene boyunca günlük olarak yapmıştım ben 22 yaşına yazmıştım günlüğü.Gelgelelim dayanayıp açıp okumuştum. Yazarken çok duygusal olacağını okuduğunda ağlayacağını falan sanıyosun ama pek öyle olmuyo sadece geçmişte ne kadar salak olduğunu anlayıp tebessüm ediyosun. Tabi ben bi sene falan ayzdığım için arada duygusal anlar çıkıyodu. Evet bitti.Bu arada''Ya da belki ölmüşsündür. Bu yazı da boşa gitmiştir. Eğer ölmediysen gelecekte bununla ilgili bir yazı yaz be hacı.''bunun aynısını yazmıştım:D

  7. Hazel says:

    >Evet günlük şeklinde yapmak da fena fikir değil , ama hadi ya duygulanmıyor mu insan😀 doğru söylüyorsun heralde sadece böyle salak bir tebessüm belirecek dudaklarımda okuyunca😀 olsun.Bu yorumları da okur, iyice keyiflenirim…ahah😀 ya, herkes aynı şeyi yazıyor yada aynı düşünmüşüz🙂

  8. StummScream says:

    >Evet okudum ve yazdım. Mim biraz benim tarafımdan modifikasyona uğradı yalnız =)

  9. Hazel says:

    >Ben de seninkini okudum =) olsun uğrasın, herkes kendi üslubuyla yazsın zaten =) değişse nolcak, önemli olan düşüncelerini yansıtman.Teşekkür ederim🙂

  10. Telekinesis says:

    >İtinayla okudum efenim. :)Senin üslubun gayet samimi. Ben hayatta beceremem böyle yazılar yazmayı. Mim için teşekkürler acayip gururlandım.

  11. Hazel says:

    >Olur mu efenim yazılarınız tam tersine bana çok sıcak ve içten geliyor🙂 Mim konusunda da acaba ne yazar diye merak ettiklerimi mimledim =) birisi de sizdiniz =)

  12. Mrv. Natural says:

    >Hazall😀 Çok sevindim Mimi görünce. İlk Mimim senden olacak. Çook teşekkür ederim !Yanında çok komik olmuş cidden😀 – Kilona dikkat et diyet yapmaktan bıktım😀 Haha😀

  13. Hazel says:

    >:D ne demek cicim =)=) Çok teşekkür ederiim :):) evet biraz komik bir yazı oldu ama aslında biraz da hüzünlü ya🙂

  14. Mrv. Natural says:

    >Evet aslında. İnsan geleceğini düşündüğünde korkmadan edemiyor. Ama belki de mükemmel olacak. Umutsuzluğa kapılmamak lazım🙂

  15. Hazel says:

    >umarım öyle olur canım🙂 hepimiz için…

  16. Hayat_Erkegi says:

    >hazelcik yazdım hshhgasghashjadskendimi azcık deli gibi hissettim, umarım beğenirsin ^_^http://10kisiliktekyazar.blogspot.com/2010/09/insallah-gelecekte-zengin-menginimdir.html

  17. Hazel says:

    >okuyalım bağalım.😀 =)=)

  18. Telekinesis says:

    >iade-i mim görevimi yerine getirdim haberin olsun :d

  19. Hazel says:

    >bakıyorum hemen :):)

  20. >çok hoş, duyarlı evet hüzünlü de. bu arada, elvis'in kazaklı fotosu var ya, o foto, graceland'de satış yerinde kocaman bi foto. inşallah, gidersin ve gerçekten "hacı" olursun.🙂 herşeye bayılırsın orada. pink arabasını çok seversin.o adjani di mi yanda fotosu olan.

  21. Hazel says:

    >teşekkürler efenimm :)gerçekten mi ! ay umarıım gidip görebilirim🙂

  22. >gidersin bir gün.mississipi nehrinden aşağı doğru elvis şarkılarını dinleyerek inersin araba ile.bir elvis eskizi bırakırsın mezarına.:)

Leave a Reply

