>Birkaç Çizim ve Veda

>Diyorum, Hazal böyle üstüste yazı yazma falan.Ama olmuyor işte,dayanamadım.Bari sadece birkaç resim koyarak durumu kurtarayım.

Birincisini bu sabah çizdim.İkincisini önceden çizmiştim.

Muhtemelen artık bu kadar sık yazamayacağım.Malum okul telaşı falan.
Hazal  🙂

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Çizim, hazal. Bookmark the permalink.

23 Responses to >Birkaç Çizim ve Veda

  1. StummScream says:

    >Ohooo insanlar hemen okul telaşından bahsediyor. Bir de iş'e başlayın bakalım gerçek telaş hangisindeymiş =DAmaç büyüklük tasmalak filan değil yanlış anlaşılmasın. Sadece başlıcak dönem başının ve çalışılacak üniversite sınavının abartılmaması.Herkes 7/24 çalışacakmış gibi bahsediyor ama herkes biliyor. Gün de en fazla çalışsan çalışsan 8 saat çalışırsın. Onda da beynin sulanır zaten.Bu kadar zor'a koşmayın =))

  2. kendimce says:

    >dün aynı şeyi bende yaşadım üstüsüte yazılar yazdım sonra da içimden ama salla nlcak sanki dedim..(:zaten okullar açılıyo pc ye haftada 1 saat elimi sürsem dua ediciğim:)çizimlerinde çok başarılıymıs bu arada,çok beğendim..

  3. Telekinesis says:

    >II. çizimde kızın gözlerine bayıldım, gülme krizi geldi :DI. çizimdeki hatunun kıçı çok kuru olmuş. El ve kol bölümü süper

  4. Sıla says:

    >daha çok çizmmeni istesem =) Çok yetenklisin hazal … bunları paylaşşşş ayrıca kızın öyle bir duruşu varki " şişş yakışıklı " deme gereği duymuş olması ilginç🙂

  5. Hazel says:

    >@Stumm_Scream'cim🙂 evet heralde çok abartıyoruz fakat daha beterini görmeden, insan en büyük derdini bu sanıyor işte. =)@Telekinesis evet II. çizimde kendi bakışımı yapmaya çalıştım😀 sinirlenince falan bi bakıyorum , millet korkuyor,gözlerimle dövüyorum adamları.I. çizimdeyse aslında biraz sansürlü çizdim gibi bişey😀 evet biraz daha abartılı olabilirdi.@Sıla Sılacıım =) çok ama çok çok teşekkür ederim.Elbette çizeceğim,çizmeden durabilir miyim sanıyorsun😀 zaman buldukça da paylaşmaya çalışacağım =) veda falan diyorum ama dayanamayıp girerim heralde.🙂

  6. Profösör says:

    >Biz yine de seni bekleriz burda..

  7. Hazel says:

    >Profösörcüm.. duygulandım ekranın başında…ağlatcaksınız beni.Teşekkür ediiyoruum🙂

  8. Telekinesis says:

    >Oohhoo.. o zaman senin bakışlar süpermiş. Öldüren gözler.Sansürün ince çizgisinden vaz geçme çünkü bana acayip ilham verdin. İşi gücü bıraktım hatta tez yazmam lazım onu da bıraktım. Yaşasın mangaka😀

  9. Hazel says:

    >:D bakışlarım fenadır.yaa ama öyle deme şimdi, işi gücü boşlama kendimi suçlu hissettirceksin illa ki😀 ama çizimlerini de merak ettim yani😀

  10. hayalci says:

    >Gitme yoksa atlarım en yakın köprüden :DÇizimler süper😉

  11. Hazel says:

    >Bu yorumdan sonra git gidebilirsen zaten😀❤ teşekkür ederiim =)

  12. matias says:

    >boyle yeteneklere veda etmek kolay deil..okul falan bahane:)bi de su var tabii; birini 50 sene okut boyle bi yetenegi kazandıramazsın..e o zaman, ara vermeninde bi seysi yok..esprisi:)kadının cagırdıgı yakısıklı prof'a denk geliyor:))yırttım:)cizimlerinin devamını bekliyoruz..hos kal..

  13. Hazel says:

    >Matiaaas😀 çok çok ama çoook teşekkür ederim,beni nasıl duygulandırdın bilemezsin. :))Bu benim aldığım een güzel yorumlardan biri🙂

  14. >Canımm Cok Güzel Cızımın :DBayıldımmm Bittimmm Telaş Yapma Takıbımdesın😀

  15. Hazel says:

    >Saol canıım🙂 sen de benim takibimdesin zaten :))

  16. >hazelcim bende pek bi ara ara giricem nete,onun için yorum yapmıyor öldü mü bizim çizer deme yani🙂 sevgiler mucuklar yapış yapış balgamlı öpücükler :Dnot:ben çizimleri otomatik yayınlıyorum ,öle blog görgüsüzü üstüste 99 yazı yayınlıyodum bende eskiden,öneririm beybe🙂

  17. SonKralice says:

    >ilk resim güzelmis😀

  18. zey0zey says:

    >resimler çoooooşirin =)

  19. Hazel says:

    >@Çizimdefterinin çizeri bebeek sen de mi az gireceksin, ok🙂 bu arada o nasıl öpücük lan😀 @SonKralice saolun efeniiim :)@Zey0zey Saooool senin gibi =)

  20. >çizimler çok hoş🙂

  21. Hazel says:

    >Çok teşekkür ediyorum🙂

  22. Blush says:

    >Çok ciciler ilkine bayıldım🙂

  23. Hazel says:

    >sağol Blush :)artık bu tip çizimler yapmaya vaktim kalmıyor kara kalemden:/

Leave a Reply

