>Okul cücüğü.

>

-Bak 2 gün oldu dayanamadım.Cidden bağımlılık yaptı bende (Dersler başlasın görürüm ben seni hazal )

-Dün, geçen sene yaptığım gibi servisime bindim ve okula doğru yola koyuldum.Bizim okul şehir dışında biryerde.İstanbulun göbeğinde oturmasam da, burası artık İstanbulun  taaa dışında oluyor.Okul yolumuzun güzergahında yeşiller, maviler bol.Köylerin arasından, tezek kokusunun içinden de geçtiğimiz oluyor yani.Ama işe yaramıyor değil yani, o kokuyu duydum mu uyanıyorum kesin.İşte servisin içinde sakin ,huzurlu ve bol aromalı bir yolculuk yapıyoruz.

-Okul zaten öyle biryerde ki  nasıl anlatsam, normal bir yol düşünün böyle dümdüz😀 sonra sağ tarafınızda aşağıya doğru tarlaların uzandığını hayal edin , sonra biraz ilerliyorsunuz sağda tarlaların içinde şirin mi şirin , bok pembesi bişey görüyorsunuz  işte o bizim okul.

-Mantığa bakarmısın abi ya, tarlanın içine yapmışlar okulu.Yan tarafında da sanayi sitesi var.Zaten biraz ilerlesen o yolda okulun adını taşıyan x ilçesine gelceksin de, yok yani burayı müsasip görmüşler, e iyi bari napalım yani…

-Genelde okulumun adını söylediğimde bir şaşkınlık doğuyor, “oha oraya kadar mı gidiyorsun “gibi.Abicim birşey yok ki 50 dakikada okuldayım o da dolandığımızdan” demek isteseem deee… Bozuntuya vermiyorum …yaa işte öyle yol .çekiyoruz biz gibisinden bir bakış fırlatıyorum.

-Ama artık alıştım be, gerçi etek falan giydiğimiz için zor yani.Açık alan olunca esiyor, etekler fora.
İlginç olan tarafı x ilçesinin Anadolu lisesiyiz fakat lisede x ilçesinden olan kişi sayısı ,bir sınıfı anca dolduruyor.Herkes en az 45 dk. uzaktan geliyor okula.

-2 sene önce, yani okula ilk geldiğimizde okul doğal yaşam parkı falan gibiydi.Arılar yuva yapmışlar binaya, ben millete “öldürmeyiiiin” falan diyorum, tabi dinlemiyorlar ( direkt eziyorlar yani hayvanları pencere kenarından kazımak zorunda kalıyor hademeler ) bir de 5 tane köpeciğimiz vardı ben onlara mama getirirdim, onları da sağolsun eski müdürcüğümüz zehirletmiş. ( bildiğim bu yani )

-Bazen böyle uzaklara bakıyoruz pencereden… bir tren geçiyor sanki uzaktan…heyecanlanıyoruz.

-Neyse işte, bu sene de yine sevimli okulumuza geldik.Kaynaşma şeysileri falan.Öpücükler , kucaklaşmalar, yeni gelenlere küstah bakış fırlatmalar…

-Zaten yazıdan anlayacağınız şey, ben okulumu seviyor gibi birşeyim ve herşey pembe olsa da( bkz. sitenin teması falan  , işte odamdaki min. 10 parça eşya  ve okulum  hatta formam ) ben pembeden nefret ediyorum iğreniyorum… bilemiyorum neden böyle ama benden beklenir yani.

-kendinibişeysanan11.sınıfhazal-

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in 11.sınıf, anadolu lisesi, Anı, bok pembesi, hazal, okul. Bookmark the permalink.

19 Responses to >Okul cücüğü.

  1. Ayris says:

    >Bok pembesini çok sevdim :)) Hoş bir yazı olmuş, okul zamanlarıma döndüm bir an; bizim lisemiz de eskiden şehrin dışında -ilçesindeydi-(ki hala öyle:p), hatta tarla bağ bahçe vardı etrafında, şimdi etrafı siteler, lüks villalarla çevrilmiş. Şehirden kaçan gelmiş:)Güzel geçsin yeni öğretim yılın, başarılar çok…öperim**

  2. Hazel says:

    >@Ayris çok teşekkür ederim🙂 evet bok pembesi benim de hoşuma gitti😀 Sanki twitterda o adda biri vardı, emin değilim🙂 yalnız olmadığımızı öğrendiğime nasıl sevindim anlatamam😀 demek ki sırf o boş arazi imara açılsın diye yapıyorlar okulları uyanıklar.:/ ben de çoook öpüyorum canım tekrar sağol :)**

  3. Profösör says:

    >Ben pembeyle ilgilenmiyorum ama, Yazılarının aroması unutulacak gibi değil. Yine de yazılarına ara vermiyeceğinin umudunu taşıyorum.

  4. Telekinesis says:

    >anaaa!.. liseliNot: Kötü birşey yok hatta özendim bile…

  5. matias says:

    >simdi bu cucuk okula baslayınca cizimlere ara verdi..bu arada olan bize oldu tabii; elinden fotograf makinesi alınmıs japon gibi kaldık ortada:))

  6. kendimce says:

    >hahaXD,tek değilmişim olley:)ıyy sen birde benim gittiğim anadolu lisesini gör kaçarsın valla hergün servise bin seremsersem in allahtan yakına tasındıkta problem olmuyo…çömlere aynı küstah baksları bizde atıyoruzz ayy korkuyo zavallılar:))yazına bayıldım süpersin hacı =)=)

  7. >aa aynı yaştaymışız ne güzel=)aynı şeyler bendede var hatta bu gün hastayım okulu astım şüpelendiğim kişi okula yeni gelen çömlerin içlerinden ettiği beddua:):)

  8. Hazel says:

    >@Profösör çok sağolun🙂 sanırım ara veremeyeceğim, yani artık daha seyrek yazarım ama yazarım yani.@Telekinesis uff:/ liseli olmak suçmuş be .Özenirsin tabi😛 yaşlanıyorsın hacı.@Matias yok yok cücüğün çizmeye devam etcek😀 japonlar konusunda da haklısın :D@Kendimce sağol hacı ya, bak yalnız değilmişim meğersem.Sevindirik oldum,şaftım kaydı :P@alelade bir blog geçmiş olsun🙂 ahah şu çömezler yokmu ya…. geçen yerime oturmuşlar , bi baktım şöyle kalkalım mı falan oldular tırstılar😀 lan ben bu kadar gaddar değildim noluyor bana.

  9. >Okulun yerini çok merak ettim cidden🙂

  10. Hazel says:

    >Bir ara resmini çizer koyarım efenim😀

  11. Telekinesis says:

    >Evet yaşlanıyorum😛 Çizimleri bekliyoruz. Bende iyi bir scanner arıyorum, gönderecem sana tescil için mail.Not:Blog saatinde sorun var sanırım, bir kontrol et

  12. Hazel says:

    >tamam😀 evet ya ben de farkettim, bakayım ona bi 🙂 sağol :):)

  13. >ÖYYY aynen he,açtım gene pc^'yi,onun dışındaaaa kurban bayramındaki 1 haftamsı datili iple çekiyorum😀

  14. bossa nova says:

    >genelde öğretmen liseleri bilmem ne ilçesinde olur ben de öğretmen lisesi mezunu olduğumçün 4 yıl yol çeke çeke geçirdim ama o yol boyu neler olmadı ki yeuuu…Lisede benden korkarlardı beeyle bir bakardım bebelere heyt desem bini bin km uzağa giderdi. Fenaydık be yaaa.Şimdi öretmen olacak benden hahaayyt! Severim bebelerimi ben:)

  15. Hazel says:

    >@Çizimdefterinin Çizeri evet ya aynen :D@Bossa Nova demek öğretmen olacaksınız😀 ne güzel🙂 kolay gelsin …

  16. Anonymous says:

    >hangi okul ki bu?ayrıca "bok pembesi" nasıl bir renk?

  17. Hazel says:

    >okulu açıklama taraftarı değilim açıkcası ama işte yeşillikler içinde bir alanda kendi halinde bir okul.Herşeyi konumundan kaybediyor bence, öğretimi süper =)bok pembesi, böyle uzaktan gördüğünde sende o çağrışımı yapan bir renk.Gördüğünde, bulunduğu ortamla zıtlığına şaşırıyorsun yani.

  18. Anonymous says:

    >Hey i am suuper boy

Leave a Reply

