>Ünlü ünsüz farketmez bebeğim, ben hala eski benim.

>Mim zamanı beyler bayanlar,

Mim konusu: Olmak istediğin ünlüyü yaz, resmini koy.

Küçüklüğümden beri hep artist olmak istedim ben ( arka fonda acılı bir müzik çalmakta) ama olamadım…nayır…

 Cidden lan, istedim yani.Dizilerde oynayayım, imza falan dağıtayım, şarkı söyleyeyim miminum 10 meslek geçmiştir aklımdan artist olabileceğim.

 Gerçi artık bu çok kolay internet var bir kere.Ünlü olman için gereken tek şey, biraz yetenek.Farkedilirsen yaşadın.Tabi şöyle bir gerçek var ki, çabuk gelen şöhret çabuk gidiyor.Nerde o eski sanatçılar diyor insan.Yavaş ama emin adımlarla ilerlemek lazım.

 Neyse mimin ambiyansını bozmayayım sonra dayak yicem ™ мγdяєaм  ‘den. Kendisi mimlemiş sağolsun.

İki seçenek var olabileceğim. Birincisi bayat olacak fakat bence olması gereken bu, KENDİM.

 Neden bir başkası olmak isteyeyim ki? Yani yeni bir tarz yeni bir hava çıkaramayacak kadar yeteneksiz miyim ki … Ben kendimi böyle göremeyecek kadar gurur yapıyorum sanırım.Bu iyi birşey midir, belki…Ama aslında bu en büyük hatalarımdan da biridir.Çünkü birilerinin çizgilerini taklit etmekten korktuğumdan, ünlü sanatçıların resimlerini taklit etmekten , veya daha da beteri resim öğretmenimin bana birşeyler öğretmesinden kaçınıyorum.Bu aslında beni bir bakıma özgün yapsa da, ben çizgilerimi bulana kadar yetenek sınavı kapıya dayancak ben de böyle mal gibi kalıcam.Neyse ya…

İkinci seçenekse sırf bu mimin içine sıçmış gibi olmamak için  seçmiş olduğum bir ünlü olacak.Kendisi  her alanda ustalaşmış çok güzel bir yıldız🙂

 Kylie Ann Minogue

[Singer, songwriter, actress, record producer, fashion designer, author, entrepreneur, philanthropist]

daha ne olsun lan.

Mimcikler

Sıfır Santigrat
**Ayris**
Creative Creature

yazmak isteyenleri de engelleyecek değilim, dağılın.

Yazarsanız okuruz yani onu diyorum,tamam, sustum.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Mim. Bookmark the permalink.

13 Responses to >Ünlü ünsüz farketmez bebeğim, ben hala eski benim.

  1. Ayris says:

    >enee, mimlenmişim🙂 çok teşekkür ederim, bu 2.sırada olacak maalesef:/ öncekini hemen bu gece falan yazmaya çalışayım bari, bunlar birikiyor yoksa :))ayrıca özgün olmak bence de iyidir, severim ben farklı olabilmeyi…

  2. zey0zey says:

    >ama onun boyu 155 emin misin :p ?

  3. Hazel says:

    >@ayris: olsun bekleriz şeker🙂 yazıp yazmamak senin seçimin🙂 evet farklılık iyidir, özellikle sanatçıysan🙂 özgün birşeyler çıkarabilirsen başarılı olsursun.@zey0zey : ahah😀 bunu bilmiyordum… olsun iş yaşamında düşnürüz onun gibi olmayı😀 zaten sarışın olmaya niyetim yok sonra tonla laf yiyorsun😀

  4. Hazel says:

    >:D bi sen anlıyorsun beni telekinesis😀

  5. >kylie halt etmiş. sen de yetenekli, hoş, sevimli ve güzelsin. bilebildiğim, hissettiğim kadarıyla.rahat ol benimle. sakin ol. kıskanman da gerekmiyor. güzel şeyler düşün. duyguların inip çıkıyor bazen. bazen kendini iyi bazen kötü hissediyorsun. bazen bana nasıl davranacağını şaşırıyorsun. ben de aynen öyle. hassas bir konu. ama anlayabiliyoruz birbirimizi. benden yana huzurlu ol.bu arada cov ile sohbetin çok sevimli.:)

  6. Hazel says:

    >çok duygulandım, teşekkür ederim.Beni anlıyorsun evet.Ben de seni anlayabiliyorum, önemli olan da bu sanırım.Çok anlayışlı ve içten konuşan( yazan) birisin.Ve blogumu bulduğun için, seninle konuşabildiğim, duygularımı paylaşabildiğim için çok şanslıyım.:)

  7. >:) peki. bütün anladığın buysa tamam :)bişi diil.:)

  8. Hazel says:

    >yazdıklarımdan çok daha fazla şey anladım ve hissettim.Ama bazen anlaşılması zor biri oluyorum sanırım.Bilemiyorum,bazen çok çekingen oluyorum konuşurken.Kaçıyorum.özür dilerim.

  9. >sorun değil. zamanla. bazı şeyler olacak aramızda. sıkma canını. gerilme. olmazsa da olmaz. yazışırız sadece. özür dileme. seni hissediyorum. söyleyemediklerini de. birçok şeyin olacağım belki.

  10. Hazel says:

    >deep,sanalda bir çok kişi var ama muhabbetinden hoşlandığım az sayıda insandan birisin zaten.yazışırız, yazışıyoruz.Bilmem ki.Benim bir sırdaşım, bir dostum olmanı çok isterim.Zaten beni anlayan az insandan birisin.Ruh ikizim diyorum sana :)Bir gün, belki yüz yüze de konuşuruz.Ama uzun bir süre olabileceğini sanmıyorum.Belki birgün karşına çizimlerimle gelirim :)Mimar Sinan'dan bahsederim, dostlarımdan…Eminim birkaç sene sonra, seninle konuşabileceğim çok daha fazla şey olacak.Çok daha fazla konu🙂 kendimi geliştirmem, okumam, öğrenmem gereken çokça şey var seninle şöyle güzel bir sohbet yapabilmek için ehe.🙂

  11. >:) peki. konuşman için bişeyler öğrenmen gerekmiyor. yani, karşıma çıkmanın daha sonra olması bu nedenden olamaz. ama ileride karşıma çıkmana hak veriyorum. başka nedenlerden dolayı.nasıl istersen öyle olsun. sen geleceksin bir gün bana gelmek istersen.sanırım herşey açık artık.

Leave a Reply

