>Kısa Kısa #1

>

*Ay ne kadar özenti bir insanım…Hemen de “kısa kısa” diye başlık koyarım yani.Daha orjinal birşey bulamadım.
 

*Annem için özel bir yazı yazmak istiyorum, ama makale gibi birşey olur.Bilimin onu incelemesi lazım.
“Kızııım hadi kapıyaa ” der, bir ton laf eder, sonra ben hazırlanır kapıya gelirim, bir bakarım daha hazır değil, bir yandan ocağı 3üncü kez kontrol ediyor bir yandan kardeşim hırkasını almış mı bakıyor, aman çantasını unutmasın mazallah, ay elim değimişken şunu da temizleyeyim, çöpü atayım… yani anne var ya, evi temizlemeyi kapıdan çıkmadan önceye bırakıyorsun, alkış.

Babam çözümü buldu ama, bizi beklemeden çıkıyor evden.Gidiyor arabayı çıkarıyor, yakıyor bi sigara…Öyle yani.Gerçi bazen 45 dk. sonra iniyoruz, bayağı sinirleniyor, bazen de yukarı geri dönüyoruz, atar yapıyor.

Bu özelliği yeni çıktı: arabaya bindik mi asıl problem başlıyor :D  Yan yolcu koltuğunda annem, babam arabayı sürüyor ama , yandan bir tır falan geçti mi tamam, annem ayağıyla frene falan basmaya çalışır, “ay, üstümüze geliyordu!” falan diye heyecan yapar.Yiter ya, valla kaza yapasımız yoksa bile yapacağız.Annemi seviyorum.

* Okulda heryer arı kaynıyor, hocaların kafasında geziyorlar falan.Öldürmekten çok zevk alan arkadaşlarım var, cenazeleri ben topluyorum… ağlamaklı bir suratla son yolculuklarına yolluyorum. ( acımız büyük)

                                                                   
                                                               Bir iki okul karesi.

sınıfın manzarası-daha ölmemiş bir arı




şu kalemkutuya ne telefonlar saklandı bilir misin hacı.



sınıfımıza özel, kulplu sınıf defteri.

*Kınada- düğünde oynadım da oynadım… off.( bunu zaten söylemiştin hazal sanki.) tamam söyledim biliyorum ama yine söyleyesim geldi😀 apaçilik de yaptım mesela, tuvalette fotoğrafımı çektim düğün yemeğinin yendiği yerde.

*Havalar soğumaya başladı diye kışlıklar çıkarıldı, tişörtler kaldırıldı, kederliyim.Yazı özledim şimdiden.Bir güneş parıltısı göreyim diye kafam hep yukarıda geziyorum.Geçen direğe tosladım böyle, rezil oldum.
* Bugün edebiyat hocaları haber verdi,
-Hazal bir şiir yarışması var bugün 3e kadar yazman lazım.
– saat kaç ki hocam ? 
– iki buçuk. 
– hönk?? 
Gittim almanca hocasından izin aldım, öğretmenler odasındaki bilgisayarı kullandım, arada bloga da baktım😀 İnternetten araştırma yaptım, İstanbul’un kurtuluşuyla ilgili bir şiir yazmaya başladım.
İşte bitirdim falan, tam o sırada zil çaldı, hocalar geldi, okudular,
-Güzel olmuş Hazal ellerine sağlık.
-Ne demek hocam ( yağ çekmeler falan :P)
-Yalnız…Hazal, bunu 10.sınıfların yazması lazımmış…
-…
 o zaman niye 11’e yazdırdınız hocam ! diyecektim ki, benden iyi yazan olmadığını farkettim😛 tabiki de😛
Neyse, şoku atlattıktan sonra ne yapacağız der gibi baktım hocaya, o zaman bi 10.sınıfın adını yazarız hazal olmaz mı dedi.
E olur tabi yani… dedim.Bir kızın adını yazıp gönderdik.Tüm bunlar yarım saatte oldu.Kederliyim.Kazanırsam çok pis olcam, neyse.
* Okulda sıkılınca iki kız derste resim çiziyoruz. ( ben ve çook sevdiğim dostum “kedicik”) Çok güzel sarı saçları var ve çok seviyorum arkadaşımı🙂 kafa kızdır zaten 🙂 Kedi gibidir, kedicik diyorum ben de.
 Geçen dil ve anlatım dersinde horlamaya başlayacağız artık, kitapta bir resim gördük, hadi süsleyelim dedik, iki ayrı resim ortaya çıktı.Buyrun,

Yaa işte böyleyiz biz.Neyse.

*Nasıl da geç olmuş saat.Kendinize iyi bakın, çok mal yazı yazarım, bilirsiniz beni.İdare ediverin.

*Geçecek ablası geçicek, hazal da büyüyecek birgün.

-BirGaripHazal-

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Anı, Deneme, hazal, okul. Bookmark the permalink.

18 Responses to >Kısa Kısa #1

  1. Ayris says:

    >öncee:Hazal mııı, Hazel mii?🙂 geçen çelişkilerde yüzdüm resmen, mim yazımda :)sonracığıma:don sütyen takımı adamın üstüne giydireni tebrik ediyorum :))kulplu sınıf defterine de koptum:))anneler ayrı bir dünyanın insanı kesinlikle kınamıyoruz ama, çünkü ileride çocuğumuz olursa biz de öyle olacağız değil mi? :pnot: benim de kafamdan "kısa kısa" yazı dizisi geçmekteydi, ama isim bulamadığım için bir türlü başlayamıyorum :p iyi yapmışsın, devam et bebeyim^^öperim**

  2. Hazel says:

    >Aslı Hazal aslında fakat hazel lakabım oluyor :)Don sütyen takımını da ben giydirdim :DO kulp bir zamanlar masaya aitti, şimdi herkese gidiyor. :Dvalla korkuyorum bazen annemin bu özelliklerini de alşsamn diye.Umarım daha değişik oluruz ne bileyim.Yaz yaz sen de yaz😀 Kısa Kısa bir fenomendir :PÇok sağol beybi yorumun için,kendine iyi bak, ben de öptüm ^^

  3. Baby Jeans says:

    >'Liseli' olduğunu bu yazında fark ettim Hazal. Daha bi kendi yaşlarımda düşünmüştüm 21 falan. =) Çizimlerin çok güzel. Kannst du deutsch sprechen? ich kann ein bischen! Tschüüüs :)))not: beni hiç arı sokmadı ve nerde görsem kaçıyorum o arılardan ay biri kovalasın şunu çığlıkları atıyorum bi telaş bi fena oluyorum. senin aran iyi galiba :pnot2: o nası sey ya senin yazdıgın şiiri başka bi kız bi 10. sınıf yazmış gibi fln? bana çok ters geldi😀

  4. simon says:

    >ah ah keşke okul yıllarına geri dönebilseydim üniversitedeym ama lisedeki sıcaklıgı hiç bi zaman bulamıyorum:)

  5. Profösör says:

    >Değerli bilogçular bir kelimeye takıldım burda aydınlatmassam görevimi yapmamış sayacağım. Yorumlarda "sütyen" kelimesi geçiyor. Donu biliyoruz da sütyeni bilmiyoruz. Sanırım noktasız olarak "sutyen" demek istediniz. Çünkü "sutyen" kelimesi bize fransızcadan geçmiştir. "sous-tien" şeklinde yazılan bu kelime birleşik bir kelimedir. Anlamı da "Alttan tutan" dır. "sütyen" kelimesini noktalı "ü" yerine noktasız "u" yu kullanarak "sutyen" şeklinde telaffuz etsek daha şık olmaz mı? (Affınıza sığınıyorum)

  6. matias says:

    >neydi o replikeglence son surat devam ediyo muydu? gayet eglenceli:)

  7. Hazel says:

    >@ Baby Jeans : valla genelde herkes daha büyük düşünüyor beni, ben bile öyle düşünüyorum.Arkadaşlarım yaşımdan büyük konuştuğumu söylerler. Ja, ich kann deutsch sprechen. :)@ Simon : ben üniversite için biyerlerimi yırtıyorum, millet liseye geri dönmek istiyor, anlamıyorum😀 gerçi eskiler özleniyor…@ Profösör : açıklama için teşekkürler🙂 ben de aynısını "profesör olmayacak mı ya" diye düşünmüştüm.@ Matias : Çok teşekkürler beybi🙂

  8. Ayris says:

    >@profesör sütyen de kullanılmakta, sutyen de ;)http://www.tdkterim.gov.tr/bts/?kategori=verilst&kelime=s%FCtyen&ayn=taminanın böyle şeylere çok dikkat ederim, yer imlerimde hatta tdk bulunmakta🙂

  9. Hazel says:

    >hah Ayris'ciğim de açıkladı tam oldu🙂

  10. Profösör says:

    >Ço€u kez transkripsiyon hatalar› yapar›z. misal verirsek; Haf›z Esed'i ingilizcede Haf›z Esad diye yaz›yorlar. Bizler de ingiliz ajansar›ndaki gibi kullan›yoruz yanl›fl olarak. Haf›z Esad de€il. Haf›z Esed olacak. Esed arapçada arslan demektir. (TDK sous, ile sur zarflar›n› kar›flt›r›yor galiba. Sous, su diye okunur. Sur ise sür diye okunur. Birisi alt, birisi ücst anlam›nda kullan›l›yor. Sous-tien birleflik bir kelime. Alttan tutan demektir.

  11. Hazel says:

    >Tartışmaya lüzum var mı🙂 ha sutyen ha sütyen🙂 sonuçta bu bir blog herkes istediğini istediği gibi yazmakta özgür.Tabi bilinçli olarak yazsak daha iyi olur ama tdk forumu gibi oldu burası😀

  12. absalom says:

    >kalbin kadar temiz bu sayfayı bana ayırdığın için teşekkür ederim hazal:)))aynı resimden iki ayrı resim çıkması hayallerle ilgili galiba :)))kediciğe selam ederim…öle beş dakkada kurtuluşla ilgili şiir yazabiliosan şayet…hazır yazılmışları da vardır sen de.paylaşmak lazım biliosun demi insanlıkla :)))sütyen-sutyen konusuna girmeyecğim…direk gülerim ayıp olur.bak yine güldüm ayıp oldu:)))

  13. MeLLy says:

    >ahahaha! kulplu sınıf defteri harika! kitapta süslediğiniz resimler de süper olmuş! 🙂

  14. Hazel says:

    >@Absalomm🙂 Kediciğe selamların iletilmiştir😉 Evet, o hulk falan düşündü direkt, ben iki eşcinsel tip çizdim, ne bileyim öyle hayal ettim çocukceğizleri. Ahah, valla hızlı yazınca daha bir güzel oluyor şiirlerim, anlamadım gitti.Paylaşmak istiyorum istiyorum, yazamıyorum😀 bu bloga şiir yazmak yakışmıyor gibi geliyor ne bileyim, ama çok isterseniz yazarım :))@Melly : 😀 çook sağol🙂 evet kulplusu sadece bize özel😀

  15. absalom says:

    >ımm alternatifleri ne olabilir….buraya yakışmıyo dersen ayrı sayfa açabilirsin mesela şiirlerin için…yada sayfanın yanında yayınla beya boşluk var…o da olmadı gel benim sayfada yayınla :))yaz sen yaz…ben beğendiklerimi koyarım kendi sayfama müsade edersen…insanlık şiir okusun biras.kavga gürültü nereye kadar.:))

  16. Hazel says:

    >Absaloom !çok mutlu ettin beni :)) tamam tamam , yazarım şiir😀 Şiiri bu kadar çok sevdiğini bilmezdim.teşekkürler beybi🙂

  17. >evet bence de yaz, yaz yaz yaz bir kenara, bu blogun🙂 seni okumak huzur veriyor.neşe de.daha çok huzur ama.şiir yaz tabii.aklına geleni yaz.ben de bloguma şiir koymuştum.bir de sanıyorum ilgini çeker.bir motivasyon yazısı.neşeli günler…

Leave a Reply

