>Saçma ama… canım istedi.

>Yeni yazımı yazalı daha kaç saat oldu ki ?

Ama inadım inat işte aklıma birşey geldi mi yapmadan duramıyorum.

Çok sevdiğim bir blog var. Keşke beni takip edenlerin hepsini ona verebilsem.
Çünkü yazıları muhteşem kendisi muhteşem üslubu harika.

Nerden geldi şimdi aklına? diyeceksiniz..
Bilmiyorum.

İçimden geldi işte.Takip edilmesi lazım bu blogun.

  Baby Jeans ‘in blogu.  http://marilyncurie.blogspot.com/

-Adını vermeyen.Gizli günlük tutanlara büyük bir hayranlığım var.Belki de kendim yapmadığımdan.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in arkadaşlık, blog, marilyn curie. Bookmark the permalink.

8 Responses to >Saçma ama… canım istedi.

  1. >haklısın. iyi yapmışsın. :)benim de ilgiyle izlediğim bloglardan biri.gittikçe de daha keyifle okunuyor.

  2. Hazel says:

    >Evet evet :)Seni bulmama vesile oldu bu güzel blog. O açıdan da seviyorum🙂

  3. 8ex-en8 says:

    >çok dikkat çekio günlük tarzları ama ben sevmiorum. yani kimin eli kimin cebi olmayan bloglar görüdgümde uzak duruyorum. yok ağlamış arkadaşı onu teselli ederken ona bakmış falan filan ohooo geçin bunları yıl 2010. faso fiso anlıycagın.

  4. Hazel says:

    >Bu kadar basit bir blog olsaydı zaten hakkında yazı yazmazdım🙂 Yani ben beğeniyorum diyelim.Beğenmem diyerek hiç bakmadan terslemeyi sana hiç yakıştıramadım canısı ^^

  5. Profösör says:

    >Tavsiyene uyacağım.. :))

  6. kendimce says:

    >evet benim de takip ettiğim bir blog,gercekten iyi…

  7. >bende gizli tutayım yorum ayarlarını kapayayım demiştim bir ara ama kararsızlıkta nirvana yapmış bir insanım.aç kapa yapana kadar açık kalsın bari dedim🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s