>Eskiden daha mı iyiydim ne.

>Eski yazılarımı okuyunca , ” lan ne kadar çocukça yazmışım” falan diyeceğimi düşünürdüm.Ama eski hazal’ın bazen benden daha iyi yazdığını fark ediyorum, kendimi kıskanıyorum.

 İlk yazıların verdiği şevkle döktürmüşüm belki de.
 Bunun hakkında bir mim geldi işte.

Mim konusu ; istatistikler’e göre en cok okunan ilk 5 yazi..

Mimleyen dost : Dante
Aman yemişim istatistiğini.( Kendime diyorum burada ) İstatistikler doğru sonuç vermiyor çünkü,

Yazmaya yazın başladım ve yaz zamanı herkeste vakit bol, yazıyorlar yorum.Şimdi yeni yazdığım yazılarda az yorum var diye genellemeye onları katamam.

Bu yüzden okuduğumda “eferim len hazel” dediğim yazıları sıralayacağım size.Ve  çoğu eski yazılarım olcak, çünkü gerçekten okudukça keyiflendiğim yazılar.Saf ve temiz ,şirin bir masumiyetle yazıldıklarını hissediyorum.İnternette kaldıkça insan kirleniyor sanki, özgünlüğünü kaybediyor, bir yarışın içinde buluveriyor kendini.

Buyrun,

1.erkekler mi dedin?  Benim bakış açımdan erkekler ve kadınlarla olan farklılıkları üzerine bir yazı.

2.Kadın gözünden futbol fanatikliği Kadın futbolu nasıl bulur, erkek futbolu niye sever?

3.Mim- yıllar sonrasına… 10 yıl sonra kendime mektup.

4.MSGSF bayılabilirim   Hayallerimdeki okul. İstiyorum lan.

5.Beyoğlu Beyoğlu’na gittiğimde…

Yazdığım herşeyin arkasındayım.Tüm yazılarımı seviyorum, sizleri de seviyorum.Okuduğunuz için teşekkürler. 🙂

-HazalHazalHazal-

*Ben mimleri süslemeden edemiyorum, bilmiyorum okuyanların hoşuna gidiyor mu. Yani sadece mimdekini yazıp bırakamıyorum.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in hazal, Mim, yazı. Bookmark the permalink.

10 Responses to >Eskiden daha mı iyiydim ne.

  1. >yo yo gayet güzel süslemeler🙂 beyoğlu güzel.

  2. 8ex-en8 says:

    >cinsellik, erkekler ve kadın. genelde bunları gördüm istatisliklerde.

  3. Hazel says:

    >teşekkür ediyorum🙂 Evet Beyoğlu İstanbul'da gitmekten hoşlandığım, kendimi gerçekten İstanbullu hissettiğim nadir yerlerden biri🙂

  4. >yazılarının hepsi iyi, naiv. sen de öylesin zaten bu çok belirgin. belki naive ressamlardan olursun bir de. :)))hepsi masum ve durdukça kirlenmiyor nette. :)bişi diil. arada kendine de teşekkür et.🙂

  5. Hazel says:

    >Erkek ve kadın tamam. Cinsellik bunun neresinde ?

  6. Hazel says:

    >deepblueeagle: teşekkür ediyoruuum. Ben topluca edeyim bundan sonrası için de. Gerçi yine yeterli kalmaz. Beni çok şımartıyorsun çok.

  7. >iyi kalplisin, çevrene iyi olduğun da bariz, duyarlısın yaşama ve sevdiklerine, anılarına da, iyi ifade ediyorsun, üstelik resim yapıyorsun.sanatçının uzun boylu bir şımarık ressam olarak portresi🙂

  8. Hazel says:

    >yemin ediyorum aynaya bakmışım gibi hissettim.Bir de kibir var eklenmesi gereken.Alçakgönüllü ama içten içe kibirli.Yaşadığım çevre hep züppelerle dolu.Aileme teşekkür ediyorum, zira onlar böyle yetiştirmeseyd ben de onlardan biri olacaktım.

  9. kendimce says:

    >Hacım yaaa öle deme,herzamn çok iyiydin ve şimdide öylesin..süsleme de yap zaten sevyorum ben;)veee tabi seni de(L)

  10. Hazel says:

    >Kendimce, var ya , var ya…. yok bişey. ben de seni seviyorum.❤ sevincimden dilim tutuldu.öptüm ^^

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s