>Formspringte bir garip Elvis Hayranı.

>                                 Formspring’te geçen gün anonim bir şahıs bana  yazmış.

Ben de cevap olarak şöyle demiştim.
.
  Valla ben de anlamıyorum ki ben Elvis’i neden bu kadar çok seviyorum.
Elvis’le aslında çok yakın bir bağımız var.
Yani, annem Elvis sever. Şarkılarını bilir. Belki de küçüklüğümden kalma
bir sevgidir bu .
Zaten 20.yy’ın ortalarında yaşamalıymışım ben.
Kendimi hiç sonlarına ait hissetmiyorum.
Bir 30 sene falan önce yaşamalıymışım gibi geliyor.
Bu yüzden de Elvis’e sardım belki de.
Tabi bir de yakışıklı olunca,.o da varyani.
.Gözlerinin baygın bakışı, ağzı, surat yapısı.
Gülüşü…
Sesi gür, hafif boğuk
.Saatlerce,durmadan dinleyebilirim.
Kral’ın hala ölmediğine dair fikirler var.
Bence ölmüştür fakat söylendiği tarihte değil.
Bazıları arasını bulmuş, bence o tarihte (16 Ağustos 1977) değil de 
bir süre sonra ölmüştür, bu sırada da Hawai adalarından birinde yaşamıştır gibisinden.
Yani, adamın damadı bile öldü.( Michael Jackson).
Kendisinin ölmediğini düşünmek biraz komik kaçıyor.
Özellikle böyle stresli bir yaşam tarzına sahipken.
Ünlü olmak zor olmalı.
Düşünüyorum da, herkes seni seviyor görünüyor, sonra bir bakmışsın kimse umursamıyor bile.
Gerçek sevgiyi asla bulamadan elveda diyorlar dünyaya.
Bakınız, Michael Jackson, Kurt Cobain, Elvis Presley…
Ve daha niceleri…
Öldükten sonra bile huzura kavuşamayan insanlar bunlar.
Mezarının üzerine beton dökülen, ölümüyle ailesini zengin eden MJ gibi.
Sonuç olarak ben Elvis’i seviyor muyum seviyorum.
O zaman yaşımla başımla alakası olduğunu sanmıyorum.
Elvis Presley yaşa göre sevilecek bir sanatçı değil,
O ömrüm boyunca seveceğim, şarkılarını bıkmadan usanmadan dinleyeceğim bir insan
 Gerçek bir sanatçı.
.
 

-ElvisKalpHazalGibiBirşey-

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in elvis presley, formspring, hazal, Müzik. Bookmark the permalink.

8 Responses to >Formspringte bir garip Elvis Hayranı.

  1. 8ex-en8 says:

    >sana gıcık olan biri yazmış onu.

  2. Hazel says:

    >Bilmem, ben öyle bir hava sezmedim ama olabilir tabi.

  3. Mia Wallace says:

    >ya bu anonimler bilerek ya hep aynı

  4. Hazel says:

    >evet evet Mia'cım.Anonim olarak eleştirmek kolayDuruma şöuyle bakmaya çalışıyorum, sayesinde Elvis içerikli bir yazı yazmış oldum :):)

  5. >sanatın ne ilgisi var yaşla, çağla.leonardoyu anlamayacak mıyız yani şimdi.ruhla ilgili bu, yürekle.sende de belki 1500'ler hollandalı ressamlar ruhu, belki rönesans ruhu belki de flowerpower era ruhu vardır.🙂

  6. Hazel says:

    >hah işte aradığım insan! budur ya🙂

  7. >Her şeyi bilen bu insanımız,arada haddini de bilse iyi olacak.;)

  8. Hazel says:

    >bu sorular beni pek rahatsız etmiyor zatenFormspring herkes istediğini sorsun diye yapılmış,kızmaya ne gerek var🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s