>Ye iç sev.Sonra kilo al, sevgilinden ayrıl.

>Hazır gıda sektörüne lanet okuyorum.
Hazır gıdalardan nefret ediyorum
Hazır gıdaları sevmekten nefret ediyorum.

Başımıza ne geliyorsa onlar yüzünden geliyor.Çikolata, kuruyemiş, şekerleme… 

Kalori bombası, aşırı lezzetli, katkı maddeli.


Ama yine mimin içine sıçmış olduğumu farkettim.Susuyorum bu yüzden.


8ex-en8 beni mimlemiş .

Mimin konusu : Beğendiğiniz  5 hazır gıdayı resimleriyle beraber paylaşmak.

[Kronik şeker hastalarının uzak durmasını isteyeceğim.]
[Daddy please, dont read the post. Stay away ]

1. Ferrero Rocher 

Biraz pahalı bir zevk fakat, tadına doyamadığım bir çikolatadır.
Küçüklüğümün taze anıları arasında yer alır.Babam seyahat sonraları bu çikolatadan alır getirirdi.
Bir gün dayanmazdı kutusu.

2.Japon Şekerlemeleri

  Teyzem ve kuzenim Japonyada yaşıyorlar ve geçen yaz bir dolu şekerleme getirmişlerdi.Adlarını pek bilmiyordum ama internette getirdiklerinden birkaçının resmini bulmayı başardım.
 İlk resimdeki küçük şekerlemelerin her renginin farklı bir aroması var ve kıtır kıtırlar.Bana ( şuan takılarımı koyduğum ) desenli zarif bir kutunun içinde getirmişti teyzem.Böyle pakette değildi ama aynısıydı.
 İkinci resimdeki kimono giymiş kızlar ise aslında tuzlu krakerler.Birkaç çeşidi vardı.Kızlı paketleri hala günlüğümün arasında saklıyorum.

3. Pringles 

 
 Bağdat Caddesi’nde otururken babamın iş dönüşü aldığı bir başka abur cuburdu bu da.Acılısına bayılırdım.Kutusu küçük görünse bile sıralı bir biçimde durduklarından aslında hayli dolular.Diğer cipsler gibi paketin yarısını havayla doldurma şansları yok.


4.Eticin

Listeme yeni girdi Eticin.Aslında uzun süredir raflardaydı fakat yakın zamanda reklamını yaptılar, yeni ürünlerini geliştirdiler falan.Okulda eğer bunun gibi bir ürün alacaksam Eticini tercih ediyorum.
5.Bonibon

Evet son abur cuburum da bonibondur.Tüm kutuyu ağzıma dikmekle ünlüyümdür.Bu işi o kadar ustalıkla yaparım ki kutuda kayan bonibonların sesini duyamazsınız.
Ha bir de tabi sakızlar var.Liste bitti elbet ama sakızsız yaşayamam ben.Özellikle Big Babol’sız yapamam.Okulda kantin sahipleri beni Babılcı kız  diye biliyorlar. Günde iki paket çiğnerim.
 Balon içinde 4 balon yapabilmemi bu babollara borçluyum.Mühendislik harikası (!) 
Falım gibi yapışmıyor, harika balon yapıyor.
 Ama her güzel şey gibi o da çok kısa süre zevk veriyor. Beş dk.dan sonra tadı tuzu kalmıyor.
   Beni mimlediği için tekrar teşekkür ediyorum 8ex-en8’e.Çocukluğuma gittim tekrar.
Mimik !
-AburcuburcuHazal-

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in big babol, hazal, Mim. Bookmark the permalink.

18 Responses to >Ye iç sev.Sonra kilo al, sevgilinden ayrıl.

  1. >ben de lanet ediyorummm hazel ya !fazlalıklarımın tek sorumlusu onlar !!!! bir de foto koymakla hiç iyi etmedin …15 dk sonra dışarıya çıkıp cips alcam mesela !🙂 pringles yoktur bizim şu karşıki markettee napimm:/ :((( ama colayı unutmuşsun cicimmm , bence o asıl düşman:/ bir de çaklıt yanındaaaaaaa !!!!! İmdaaattt ! :))

  2. 8ex-en8 says:

    >Big Babol'un içinden çıkanların hepsini ağzına at. Yapabilirsen😉

  3. hayalci says:

    >Immm olsada yesek :)Çok güzel bir mimmiş🙂

  4. Hazel says:

    >@Eylül : tüh, alma kızım ya.Suçlu hissettim şimdi kendimi.@8ex-en8 : aa yazmamış mıyım. genelde iki tane alırım çünkü bir paketin içinde beş tane olur ve tek sayılardan nefret ederim.Bir taneyse yetinemediğim için hep çift sayılarla çiğnerim.6 taneyi ağzıma attığımı bilirim yani.Tabi sonra çenem ağrımıştı.Ama içiçe tam 6 balon yapabilmiştim.böyle bir pisikopatım işte.@Hayalci : canım benim seni mimlemeyi unutmuşum, sen hemen yazıyorsun ben de seni mimliyorum🙂

  5. Mia Wallace says:

    >Ferrero Rocher ımmmmmmm çok lezzetli!

  6. Hazel says:

    >uff hem de nasıl. :):)

  7. >üzülme. hepimiz öyleyiz.:) ben de junk food'a bayılırım. tuzlu değil tatlıcıyım yalnız.:) rocher ölürüm🙂 aslında çikolata ve muz, hergün tükettiğim iki gıda🙂 favorim bitter.

  8. >pringles pringles çok özledim ben onları yeaa

  9. Hazel says:

    >@DBE: valla bu blogun en sevdiğim yanı, kendime özel sandığım davranış ve beğenilere sahip çokça kişiyi bulabiliyor olmam :)Evet bitter iyidir :)@GWTRB: Evet bende😦 bir süredir yemiyorum.

  10. >öyle valla, hepimiz, birbirimizin insan olduğunu görüyoruz. bazen çılgınlık, bazen çizgidışılık, bazen kederli bazen vb. görünen birçok şey aslında hepimizin bir şekilde yaptığı şeyler. insanlık halleri.

  11. Hazel says:

    >insanlık halleri veya aslında insan olmayan hallerimiz.çünkü çoğu insanda bulunmayan eski değer duygu ve düşünceler. Blog yazanlarda genelde rastladığım birşey bu.Bir video var facebookta geçen gün rastladım, Şizofrenin ağzından bir vidyo yapmışlar;" hepimiz deliyiz, akıllı taklidi yaptığımız an tımarhaneye kapatılırız" diyor vidyoda.Yani burada , blog yazanlar ( tam uygun olmadı belki örnek ama) gerçek insanlar.Duygularını aktarmayı sevenler.Bazıları ise bunu saçma bukuyor ve kendi isteklerini örtüyorlar.ben bu konuya nereden geldim anlamadım, saçmaladım biraz sanki.kusura bakma:/

  12. >yok canım :)bak bilge ibik videolarını izlemediysen izle.farklı :))) insanlar da var :)))

  13. Hazel says:

    >yok hayır bakmadım :)tamam teşekkür ediyorum.

  14. Modafobik says:

    >Şuan tüm iştahımı açtın Hazel farkında mısın?! Allahtan kilo almayan bir bünyem var da kurtarıyorum hehe🙂 Bu arada ben de eticinee hastayımmmm!

  15. hayalci says:

    >Oleey severek yanıtlıycam beybi:)

  16. Hazel says:

    >@Modafobik : iyi kurtarıyorsun sen.Ben ne yapacağımmm.Hiç de öyle hayvan kadar yiyip de kilo almayanlardan değilim.Gerçi yemiyorum pek ama yersem alırım yani.@Hayalci: bekliyorum🙂

  17. JG ~ says:

    >Şu sıralar pringles ile besleniyorum diyebilirim. Kilo milo umrumda değil hatta, bi tek pringles olsun bana bişey olmaz. Ayrıca hot n spicy benim de favorim.

  18. Hazel says:

    >aman dikkat et.Valla insan anlamıyor nasıl kilo aldığını bunlarla ://

Leave a Reply

