>Benim filmim.

>Romantik komedilerde masum bir gözyaşı,
Aksiyon filmlerinde yakalanamayan ajan,
Bilim kurgularda bitmek bilmeyen terimler,
Fransız filmlerinde film boyunca süren tek bir olay,
Amerikan filmlerindeki dostluk,
Türk filmlerindeki tabular,
Üç boyutlu filmlerin göz ağrıtana kadar izlenilen sahneleri,
Patlamış mısırdaki tuz,
Sinema görevlisinin elindeki el feneri,
Dram filmi sonrası ışıklar açılırken gözyaşlarını silme çabası,
Olay gerçek hayattan alınmıştır” yazısının kalbinde bir sızı yaratması,
Evde battaniyenin altındaysan, damağındaki dondurmanın aroması
Omzundaki kolun rahatlığı, yaslandığın göğsün kalp atışları.

Film tadında bir hayatım var benim.
Hadi ama , siz de yaşıyorsunuz bunları.
Açık konuşalım.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in hayat, hazal, sinema. Bookmark the permalink.

22 Responses to >Benim filmim.

  1. 8ex-en8 says:

    >Mim gibi güzel yazı olmuş ama benİ; Evde battaniyenin altındaysan, damağındaki dondurmanın aromasını düşünenlerden değilim😦🙂

  2. Hazel says:

    >teşekkür ederim. her zaman da dondurma düşünülmez zaten.Fakat açıkyürekliliğinden dolayı seni kutluyorum.😀

  3. >yine süpersin.:)biliyor musun, hayatı bir film gibi, özellikle bir fransız filmi gibi yaşadığımı düşünürüm.çoğu zaman da gerçekten yaşamıyorum, fanteziyim ben, derim. :)yazının hissettirdikleri çok tatlı.duyarlı.hazal, bence senin ruhun yaşından uzun, boyundan büyük :))))

  4. Hazel says:

    >Ben de ailemin aksine nedense fransız filmlerini seviyorum, sıkılmıyorum. :)Hayatım bazen bana da bir fransız filmi gibi gelir ama sonra öyle olmasını istemediğimi farkederim.Hayatımı terimlerle sıkboğaz etmek ve sınırlamak hoşuma gitmiyor.Bir yere ait olmak istemiyorum nedense bilmem ki.yazı size birşeyler hissettirebilmişse zaten amacıma ulaşmışım demektir, çok teşekkür ederim🙂

  5. kendimce says:

    >hazalım süper yazı olmuş bu:) evet aynen böle tek bir farkla film ne kadar acıklı olursa olsun ağlıyamıyorum:S duygusuz muyum acaba??

  6. Hazel says:

    >Sağol canım🙂 evet bazı kişilerde ağlama huyu yok.Örneğin annem, herkes Babam ve Oğlu filminden kırmızı şiş gözlerle çıkmıştı, anneme bir baktım gayet ifadesiz " hadi attlı yemeye gidelim !" işte böyle bir annem var😀 babam tam tersidir, sert bir adamdır ama merhametlidir.Kendi çocukluğunu hatırlatan filmlerde ağlayabilir.-not: çok şaşırdım.annem geçen gün bir kore dizinsinde duygulandı lan.genlerimizde kore kanı falan mı var diye düşünmeye başladım.

  7. Mrv. Natural says:

    >Çok güzel bir yazı🙂 Çok güzel anlatmışsın🙂

  8. Hazel says:

    >Bir anda çıktı ortaya🙂 teşekkür ederim🙂

  9. Mia Wallace says:

    >çok güzel olmuş gerçekten ya ama benimkiler daha farklı..🙂

  10. Hazel says:

    >teşekkürler Mia🙂 farklı derken🙂 istersen bir mim haline getirelim, yazmak istersen kendinkileri yazabilirsin.

  11. la mì says:

    >Hi!your blog is amazing!my name's martina and I come from Italy. I would like you visit my fashion blog and if you like it….follow me!I wait you and your tips! kiss kiss ;Dhttp://glamourmarmalade.blogspot.com

  12. Hazel says:

    >Hi Martina🙂 thanks for following. I looked at your page and ithink its really good. take care yourselfbye ^^

  13. mustafa says:

    >super olmus sabah sabah hayallere bogdun beni

  14. Hazel says:

    >gerçekten çok sevindim.Umarım yeni yazılarımda da hayal kurmanıza vesile olabilirm🙂

  15. Hayat_Erkegi says:

    >"Olay gerçek hayattan alınmıştır" yazısının kalbinde bir sızı yaratması.ımmm neyse güzel yazı🙂

  16. Hazel says:

    >teşekkürler ^^de… cümlenin nesi yanlış anlayamadım, keşke daha açık yazsaydın🙂

  17. dedimdi says:

    >oyy çok dokundu bu yazı bana.neredeyse hepsini bir arada yaşadım bu hafta sonu. ek olarak birinin elleriyle yedirdiği tuzlu patlamış mısır ve çikolatalar.. sonra uyurken sıçradığında teselli edercesine saçlarının, yüzünün, omzunun okşanması, o elin sıcaklığı.. her şeyin o an huzur verici olması, ve her zaman güzel bir hatıra olarak kalacak olması (:

  18. Hazel says:

    >valla benden daha iyi anlattın beybi :)bunları eklemek lazım akıllara.Senin dediklerin çok daha duygusal benimkilerden🙂

  19. >Sevgili Hazel senden bir şey istesem ..yazılarını senin seçtiğin parçalar eşliğinde okumak istiyorum..ne dersin?

  20. Hazel says:

    >olur kuzum.Link koyarak yazarım istersen artık?böyle olur mu? :)yoksa bloga mı koyayım parçaları?

  21. >Seçim senin güzelcim nasıl kolayına gelirse?

  22. Hazel says:

    >tamam canım :)her yazıya özel bir müzik koymaya çalışacağım artık :)fikir için teşekkür ediyorum.

Leave a Reply

