>oww shit !

>Nasıl yani ya ?

Şok geçiriyorum takipçilerim.Daha doğrusu GERİYE KALAN takipçilerime sesleniyorum.
185’ten  yarım gün içinde 171’e düşmeyi başarabilen bir ben varım heralde.
Hem de yazmamazlık etmememe ve ( bana göre ) kimseyi rahatsız edecek birşey yazmamama rağmen.

Blogger’da bir problem olduğunu düşünerek rahatlamaya çalışıyorum.
Benim için sayısı önemli değil.İsterse 15 olsun.
Derdimi anlatabilmek önemli benim için ama,
Bu durum haliyle insanı düşündürüyor.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in follow, nereye gitti lan?, şok. Bookmark the permalink.

39 Responses to >oww shit !

  1. >sometimes, shit happens :)must be something wrong.hey bloggers :)dont make play games with her.dont make her sad.if you,I will make your day dark as bloody night.smile and let them die:)))))good day, sunshine:)

  2. kendimce says:

    >evet şuan bende çok şaşırdım,bencede – bir sorun vardır gibi gibi,ben seni izliyorum ya gerisini salla:P

  3. StummScream says:

    >Daha kötüsü izleyip yorum alamamak

  4. 8ex-en8 says:

    >Ben warım yetmez mi..?

  5. dedimdi says:

    >takipçilerde oynamalar olabiliyor, herkes yerli yerinde görünse bile. takma kafana bebek (ki taktığını da sanmıyorum zaten:)) yazıyorsun okuyoruz (ben biraz geçiktim ama..:() bence biz bize yeteriz, isteyen gelir dahil olur, isteyen çeker gider. hepsine sevgi ve saygıyla yaklaşmak gerek (:

  6. JG ~ says:

    >ben de burdayım. sınıf tam hocam :p bence bir sorun falan vardır, kimsenin seni izlemekten vazgeçeceğini sanmıyorum =)

  7. Hazel says:

    >hah ! ben de bu kız nerede kaldı diyorum :Pçok teşekkür ederimm🙂

  8. hayalci says:

    >Heyy boşver kuzum,salla yaa.Biz burdayız😉

  9. Hazel says:

    >sağol beybi🙂 inanın bu yorumlarla neşem yerine geldi :)siz yetersiniz bu bloga :

  10. Mia Wallace says:

    >cidden bu ne yaa.. ben senin yerine sinirlendim!

  11. >Hazelcim Salla Biz Varız Yeter !🙂

  12. Hazel says:

    >@Mia : valla şok oldum bir an, noluyor gibisinden, ama yani kimin başına gelse şaşırır.@mydream : ben de öyle düşünüyorum canım🙂 sağol.

  13. Telekinesis says:

    >beni kaçtan saydın onu de bakaim

  14. Hazel says:

    >"Beni unuttun sanmıştım güzelim, gözüm yollarda kaldıı "nerelerdeydin sen onu de bakaim.

  15. Telekinesis says:

    >tez yaziyorum diyecem yalan olacak. tez yaziyorum diye geciniyorum bu aralar.sen napion ?

  16. Hazel says:

    >ah peki o zaman.ben de okulla uğraşıyorum, bir sınav yapıyorlar sınavdaki soruların yarısı öss soruları.işin komik tarafı öss sorularını çözebiliyoruz, diğerleri sallamasyon.

  17. >blogumda ödülün var. ama gördün sanırım🙂

  18. Hazel says:

    >şimdi görebildim :):) ❤

  19. springoss says:

    >Bak yine 185 izleyicin olmuş :)) birileri gider, birileri gelir. hayat bu işte…

  20. Hazel says:

    >ah evet :)belki de bir sınama testiydi hayatın bana yaptığı.185. kişi de sizsiniz :)çok teşekkür ediyorum.

  21. Hazel says:

    >@deepblueeagle: You're so sweet🙂 thanks.Your comments are make me happy.Please always write to me.take care ;)@kendimce: evet beybi siz olduktan sonra ;)@StummScream : :):)@8ex-en8: sen olmasan zaten.Email kutum boş kalacak ;)@dedimdi: aynen aynen🙂 biz bize olalım da.

  22. canan says:

    >şu anda da sıfır online gösteriyo zatenben de alındım doğrusu!!:)

  23. Hazel says:

    >ehe o da iyiymiş. :))

  24. >hassas, iyi kalpli hazal. izlemeye başladığın nerd, dandy rules, intiharın eşiğinde, çok mutsuz bir kız.

  25. Hazel says:

    >insanlar bloglarda sevgiyi arar oldular.Bu üzücü bir durum ama işe yaramıyor değil sanki.

  26. >yarıyordur bence de.o kızı uzun zamandır sadece ben okuyorum, yorum yapıyorum.

  27. Hazel says:

    >bana da yazıyorsunuz🙂 bloggera her girişimde acaba yorum yazdı mı diye ilk sizin için bakıyorum.sahi bu kızın blogunun adı neydi ?

  28. >ciddi misin. bu beni şaşırttı inan. sevdiğini biliyorum yorumlarımı. ama bekliyor olduğunu bilmiyordum🙂 sevindim. elbette sana da yazıyorum. o kıza yazmamla farklı.nerd. son postumda var. dandy rules.izlemeye almışsın.

  29. Hazel says:

    >çok samimiyim.Yeni bir yazı yazdığımda, senden nasıl bir yorum geleceğini tahmin etmeye çalışıyorum.Çünkü beni hep şaşırtıyorsun ve gerçekten anlamlı yorumlar yazıyorsun.Bir hobi haline geldi diyebilirim :))evet evet, takibe aldım onu, ve önerdiğin birçok blogu🙂 kusura bakma hepsini aynı anda takibe aldığım için kafa kalmadı bende.Senin blog seçimine güveniyorum.

  30. >evet bazen kafan karışık oluyor biliyorum. bana bazen sen bazen siz diyorsun. gülümsüyorum ben de. :)seni şaşırtmak için diyel, sadece senin hissettirdiklerini yazıyorum. bazen uzun olmasın diye kısa kesiyorum. :)senin yazdığın sana yazılan tüm yorumları okuyorum.seni aklından çok yüreğinle görüyorum.sorun değil. her birini izlememin farklı nedeni var. bazıları inanılmaz özgün insanlar. çok karmaşık :)sen ise çok hafifsin. ilgilerin, kişiliğin, kalbin değil, insanlara ve yaşama yaklaşımın çok hafif. beni etkileyen bloglar var. ama seni okumak mutlu ediyor beni. ilgimi çekmek başka mutlu etmek başka.her izlediğim blog ilgini çekmeyebilir. bazıları çok özel insanlar.herkes özel, özgün olmuyor.🙂

  31. >ah, bir de şu var.o kişinin dünyasını anlamak için, tüm eski yazılarını da okumak gerekiyor. genelde, yazan kişi olarak görmüyorum blog yazarlarını, yazı olarak değil, o kişinin kendisini çözmeye çalışıyorum. empati yapmak yani. bazılarını zor anlıyorum. bazılarını, örneğin, seni hemen hissettim. belki ruhun yakın diye bana. aslında iki tür insan var. mekanikler ve romantikler. ikimiz, romantiklere giriyoruz.romantik, örneğin, hastalıkla ilgilenmez, hastayla ilgilenir.mekanikler ise, hastayla değil hastalıkla🙂

  32. Hazel says:

    >ah … akşam akşam nutkum tutuldu.ne diyebilirim ki..Siz gerçekten muhteşem bir insansınız.İnanın bu sözlerimi şuan benim için söylediğiniz sözlere değil kişiliğinize yorumlayın. Bana değil de başka birine yazmış olsaydınız sizin için yine aynı şeyleri düşünürdüm.Bloga sizin (senin) gibi birinin rastlaması beni çok mutlu ediyor.size (sana) nasıl hitap etmem gerekiyor bilemiyorum, sen nasıl istersen🙂 bu benim samimiyetimi belirleyen birşey değil sadece ikisini de kullanmayı seviyorum.Yazılarımdan çıkardığınız kişiliğime hayran kalıyorum.Beni tanımlarken kullandığınız sözcüklerin zarafeti karşısında yüzümde beliren tebessümü anlatamam.çok ama çok teşekkür ederim.Beni anlayan, bana ve yazılarıma değer veren biri olduğunuz için size minnetarım.sizi mutlu ediyorsa yazılarım, bundan büyük bir onur duyarım.

  33. Hazel says:

    >evet kesinlikle romantklere giriyorum ben. sizi kendime çok ama çok yakın hissettim.Blogları insanların iç dünyalarını çözümlemek için kullanan bir tek ben değilmişim meğer🙂

  34. >biliyor musun. hayatımda duyduğum en güzel sözlerden bu yazdıkların.sen de inanılmazsın. iyi kalbin, hafifliğin, sanat aşkın, yeteneğin.bunları, sana yakıştırdığımı🙂 sanmıyorum :)belki, aslında, insanlar, birbirini hem olumlar, hem de değiştirir, anlar, onaylar. tabii, bazen. sık sık da olmaz bu. belki, bir denk düşme, gibi bişi.sen, siz. fark etmez.nefis yazmışsın. duygulandırdın. :)aslında, biliyor musun, insanın bir insanı nasıl gördüğü çok önemli. zaten, biraz da nasıl görünüyorsak o'yuzdur. sen de beni iyi🙂 görüyorsun🙂 belki, iletişimler, o kişilere hastır. örneğin, belki, senin diyelim ilgi göstermediğin bir erkek, seni, gaddar, kalpsiz, ruhsuz görüyordur. halbuki, sadece ona ilgin yoktur. insanları, karşıdaki kişiler de çok belirliyor. belki, böyle karşılıklı, birbirimize nasıl desem, hem samimi, hem de cıvımayan bir yaklaşımımız var. çünkü, türkler, hemen cıvıyor. :)ben de sana teşekkür ederim. anlamak, insan ve yazan kişi olarak değer vermek. evet, ama, beni önce farkeden sendin. o yüzden, bu ödül ve onur senin bikere :))mutlu ediyor. ama bu mailin daha mutlu edici :)bu arada, sende, konuşmuştuk, bir eski dönem havası, belki rönesans, belki viktoryen, belki gorgiyan, hava var diye. bu mailin de öyle.sen, soyluluğu da seviyorsun. belki aristokrasiyi de. biraz.ay ne diyeceğimi şaşırdım.mailini okudum daha önce ama bu yazdıklarını düşündüm. düşünmek, yanıt vermekten daha hoştu.special thanks on your majesty'ssweet you🙂

  35. Hazel says:

    >eheh🙂 utancımdan kızardım okurken.ben, artık diyecek birşey bulamıyorum.çok çok ama çok teşekkür ederim.hiç gitmeyin hep bu blogla yanımda olun istiyorum. :)kendine iyi bak🙂

  36. >öylesin. :)bazen ruhlar böyle oluyor galiba. denk düşüyor. :))bana da her zaman olmuyor. kolay bişi diil ki sürekli olsun :)blogu blog olarak görmüyorum. dediğin gibi. çözmeye, anlamaya çabalıyorum. ama, örneğin, sabah-kar-köpekler, hep aklımda.blogdan çözümleme yapman da, senin, insanları, kişilikleri anlamaya çabaladığını, hatta hayatlara meraklı olduğunu (dedikodu bağlamında değil yaşam deneyimleri bağlamında), özel yaşamları sevdiğini, çünkü, bir gün sanki bunları resimleyecek, filmini çekecek ya da yazacak gibi bir tavrın olduğunu, gösteriyor. ve çoook hassas olduğunu. çoook kırılgan.🙂

  37. >sen de.son iki cümlene de "peki"🙂

  38. Hazel says:

    >ahah🙂 evet günlüğümü bile birgün kitap haline getirirsem diye yazardım :)) aklıma geldi şimdi.

Leave a Reply

