>Birkaç Elvis parçası ve bloggerda keyfili saatler.

>Havanın kasvetli  halinden kurtulmak için açtım bir Elvis şarkısı, kulaklarıma müziğin ne olduğunu hatırlatıyorum, işte bu bebeğim.

                                                         Hound dog

                                                       Burning Love 

                                                      Jailhouse Rock
                                                     Blue SuedeShoes

Sonra bir baktım deepblueeagle’cım  yorum yazmış bana.Meğersem blog ödülü dağıtmış ve beni de ödülüne layık görmüş., saolun efenim, şeref duydum.



                                                    
Benden de isteniyor sanırım kendi ödüllerimi dağıtmamı.Bu ödül çerçevesinde hayalpeşindekoşan Top 23 listesini yazacağım ve ödüllerini dağıtacağım.

Genelde bu işler eurovision ‘a benzer.Çıkar ilişkilerine dayalı olarak gelişir sıralamalar, puanlamalar.Ama bu liste beni takip eden etmeyen , sıklıkla izlediğim tüm blogları kapsayacaktır.Yazdığım tüm bloglar kendi alanlarında en iyileri bana göre.Kaç kişinin takip ettiğiyle değil bir şeyler paylaşma içgüdüsüyle yazı yazan muhteşem insanlar.Kendilerine beni de blog dünyasına dahil ettikleri ve yazılarıyla ufkumu açtıkları için teşekkür ediyorum ha bir de  sıpeşıl tenks ödülüm olacak.

 1.French Oje
2.Cips Yiyemeyen Kız
3.Tip Adam
4.Marilyn Curie
5.! Ağustos Böceği Rebecca’nın Günlüğü !
6.Saçma Sapan Blog
7.Mia Wallace
8.Dedimdi
9.!!! 8ex-en8 !!!
10.Derin Bir Mevzudur Aşk
11.Sevgili Dünlük

12.Fuck you i am drunk!
13.Hayalcinin Günlüğü
14.! Absurd Diary of Pixilated Bitch !
15.Hayatımda yaşadığım her bok
16.Moda Fobik
17.Orta Şekerli Kahve
18.Mrv. Natural
19.! Paris İn Bed !
20. Mel Jones – bir kelebeğin 4 günü 
21. Leah
22.Hayat Erkeği
23. Hmm

Endd speşıl tenks goos tuu… Derinlik Sadeliktir
Yani yorumlarıyla sayfamı neşelendiren deepblueeagle‘a gidiyor.
ps: kendisini unuttuğumu yeni farkettiğim StummScream ‘den özür diliyorum.Onsuz bu yazı boş kalır.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in blog awards, goes to, hazal, top 23. Bookmark the permalink.

25 Responses to >Birkaç Elvis parçası ve bloggerda keyfili saatler.

  1. StummScream says:

    >Aslında güzel bir mim. Daha güzel blogları görmek için.

  2. Hazel says:

    >ah stumm scream seni nasıl unutabildim.çok özür diliyorum:/

  3. Rebecca says:

    >teşekkür ederim =)

  4. Hazel says:

    >rebecca: hak eden herkes ödülüne birgün kavuşur :)çizimcibeybi: senin yerin özel.Sen çizimcisin cano.Unutmadım seni, özellikle koymadım :):)

  5. Hayat_Erkegi says:

    >Mimiğini aldım teşekkürler ^_^Yazınca link atcam ben san😉

  6. >end may speşıl tenks, fırom mi tu yuuu :)))

  7. Hazel says:

    >oleyy , yuppi , yay ! :):)❤

  8. >İyiki varsınız..biz blog gezerlerin de gözünü gönlünü açıyor yazılarınız,paylaşımlarınız😉

  9. Hazel says:

    >ah çok teşekkür ediyorum !Beni nasıl mutlu ettiniz anlatamam :)Bu yorumlarınız olmasa bendeki yazma şevki bir hafta bile sürmezdi.çok sağolun🙂

  10. Telekinesis says:

    >eyytt be bende varım😀 çizimine kurban

  11. >Elivs'siz hayat yaşamaya değmez..

  12. Hazel says:

    >ah işte benle aynı kafadan bir insan.Teşekkür ediyorum. yalnız olmadığımı hissettirdin bana🙂

  13. Hazel says:

    >Telekinesis sensiz olur mu kuzum aa !🙂

  14. MKumsal says:

    >Ne güzel bir liste.🙂

  15. Mrv. Natural says:

    >Çook teşekkürler canım🙂

  16. Paris says:

    >Çok mutlu oldum kendi ismimi de görünce🙂 çok teşekkür ederim🙂

  17. Hazel says:

    >ne demek🙂 blogunu zevkle takip ediyorum.

  18. bossa nova says:

    >Hazelciğim ödül için çok mu çok teşekkürlerimi sunmaktayım bahtiyar oldum efendim:)

  19. Hazel says:

    >Ne demek efenim siz olmasanız ödül dağıtmanın ne anlamı var :))İzlediğim bloglar içerisinde özgünlükte bir numarasınız.Kendinize ait farklı bir havanız var.

  20. Hazel says:

    >kızmadım tabi ki sana kızmak mümkün mü kiğğ🙂

Leave a Reply

