>Yokolursam aniden, arar mısınız beni?

>

Hep aklıma takılıyordu, başımıza birşey gelse, bunu blogda izleyenler nasıl haber alacak, diye.
Ben ölsem, sen ölsen işte birimiz ölsek farzedelim ki,
(farzetmek deyince de öyle olmasını istemek gibi oldu nedense, saçma) 
Kimsenin haberi olmayacak,
Nereye gitti bu kız yağ!
Neden yazmıyor ki acep?
Gibi tepkilerle karşılaşacağım,
Artık nereye gittimse…
Ben de çözümü buldum.
Bir kağıda şifremi yazdım (tamam çok tehlikeli) 
Vasiyetimi yazdım ( bu daha da tehlikeli kanımca )
Ve ailemin bu kağıtları bulabilmesi için bir şifreleme yöntemi kurdum odamda.
Hayır sonra düşündüm,
Onlar ne yazacaklarını bilemezler.
Ben de şimdiden yazayım dedim.
Ve yazıp bir köşeye koydum.
Size de tavsiye ederim.
Zira takip ettiğim kişilerin bir anda ortadan kaybolması beni huzursuz eder.
İkinci bir mesele,
Çok sevinçliyim lan.
Bak bahsettiğim bir yarışma vardı Kızılay ile ilgili.  [Tıkırdat]
Sabah okula gittim. ( bu normal kısmı.)
Sonra kıyafet kontrolü yaptıklarını gördüm ( şaşırdığım ve has…  dediğim kısım [demedim gerçi ama çok uyuyordu] ) 
Hemen üstüme  çekidüzen verdikten sonraa…
Sıraya geçtim.
Müdür yardımcısının “…ve Hazal  HAYALBAZ ! ” 
dediğini duydum.
Başını kaçırmışım konuşmanın başını aval aval bakıyorum,  ( işte benim hazalım )
Hay yüce Istakoz ‘ diye geçiriyordum ki…
Millet birden alkişlamaya başladı falan.
Adamın seslendiği yere çıktım ve elime bir zarf tutuşturmasıyla,
Durumu çaktım. ( hele şükür ) 
Meğersem resim yarışmasını kazanmışım.
Kedicik de üçüncülüğü kazandı.
Oley.
Bizimkiler hemen başladılar tabi.
O parayı napcan Hazal.
Hazal bana birazını versene hacı.
Tabi bu para yoktan varolan – tamam emekle falan ama, beş dakika önce elime gelmiş-
bir paraydı.
Ne yapcağımı bilemedim.
Heralde servis parası yerine geçer falan diyordum.
TÜYAP’a gidince kullanmaya karar verdim.
PuCCa da oradaymış sanırım.
Pek tanımıyorum kendisini fakat,
Çevremde çok sevilmediğini söylemeliyim.
Bakalım.
Anı
Ortaokul zamanlarım.
TÜYAP’a götürmüşler.
Birkaç kız geziyoruz.
Bir standın başında oyalanıyorduk ki,
Birden kaybolduğumu anladım!
Kızlar gitmişlerdi !
Ben gariban, ben zavallı Hazal.
Kaldım bir başıma o kalabalık TÜYAP’ta.
Bize üç saat vermişlerdi ve ben,
Tam üç saat boyunca çıkışı aramıştım.
Labirent gibiydi.
Korkmuştum
Ve heralde salaklığım tutmuştu,
Kimseye çıkışın yerini sorma akıllılığını göstermedim.
Bizimkilerden biriyle bile de karşılaşmadım
Duruma bakar mısın ya.
Yumruk yemişe dönmüştüm.
Sonradan, zaman bitimine yakın çıkışı buldum,
Ve bizimkileri bekledim.
Hiçbirşey alamadan da dönmüştüm.
Öyle işte
Bu sefer daha temkinli olacağım.
En azından kaybolursam birine sormayı akıl edeceğim.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Anı, ödül, hazal, resim, TÜYAP. Bookmark the permalink.

30 Responses to >Yokolursam aniden, arar mısınız beni?

  1. kendimce says:

    >ödül almışş,kazanmışşş:)senin adına çok sevindim bitanem inşallah hep böle devamm eder..kılık kıyafet kontrolü en iğrendiğim olaydır hep nedense kenara ayıklanalardan birisi benim:(

  2. Leah says:

    >Resim yapabilen insanlara derin bir saygı besliyorum kendi içimde, kendi kabiliyetsizliğimden herhalde, çok tebrik ederim fıstık. :*Bu arada ölmeyi falan da aklına getirme töbe de!

  3. StummScream says:

    >Hiç sanmıyorum birilerinin aklına geliceğimi.

  4. Hazel says:

    >@kendimce : Sağol canım.🙂 Evet şu kontrolleri kaldırsalar… ama kaldırınca da çok abartıyoruz sanki. Kızları görmen lazım. Daha dokuzdan, rimeller kalemler… ama abartılı yani. Bizimkilerin de ağzı sulanıyor tabiri caizse. Neyse. @Leah : Teşekkür ederim beybi🙂 Ay evet bir süre daha başınızı şişireceğim. ;)@StummScream: Kanıtlamak isterdim ama gitmen gerekirdi.Bu yüzden gitme.🙂

  5. >tebrikler canım. resim yapmak başlı başına yetenek isteyen birşey üzerine bir de ödül almak paha biçilemez olsa gerek.Başımıza birşey gelse nasıl haberimiz olur demişsin. En güzeli bu düşüncelerin yerine pozitiflerini birlikte koymak.Sevgiler…

  6. Hazel says:

    >evet insan gerçekten çok iyi hissediyor🙂 sevdiğim birşeyi yaparak kazanmak :)Biraz negatif bir başlangıç olmuş yazı için haklısın.🙂

  7. Mia Wallace says:

    >Ya ben de onu düşünüyordum gerçekten nasıl haber vericem diye!😀 ve tebrikler canım;)

  8. French Oje says:

    >aaa canım benim tebrikler! çok sevindim. benim için de kendine küçük prensi al!mucuk!

  9. 8ex-en8 says:

    >Pucca iğğğ…

  10. s'ius says:

    >öncelikle tebrikler.. şevk işi şu resim tırıvırıları.. e tabi birasda yetenek olucak.. işalla gelecek için kamçı olur hedayen.. ölüm meselesine gelince.. yahu en fazla pamuk tıkanır göçer gider insan dediğin.. tabii ki geriye bişeler bırakabilmektir adına yaşamak dene şey.. aslında tamda bu duruma göre fazıl sayın nazım hikmet için uyarladığı senfoni vardı.. ( http://www.youtube.com/watch?v=uXQkuxQBsPA&feature=related )senin bu meramını açıklamaya bence kelimeler biras eksik kalır.. dinlemen yeterlidir.. sözün özeti "yaşadım diyebilmek için!"dir.

  11. Profösör says:

    >Tebrik ederim sizi.. resme devam lütfen..

  12. >hay allah, çok etkileyici yine ilk bölüm. bunu ben de düşünmüştüm. senden hemen birşey isteyim. nasıl olsa bloglardan haberleşeceğiz. mailleşiriz de. zaman içinde. ancak, buraya yazamadığın bir durum olursa, herhangi bir durum, yolculuk, sağlık, vb., mail adresime mutlaka yaz, olur mu, lütfen, iyiyim, şöyle böyle, diye…konuşuruz bu konuyu da bir ara, sen uygun olunca…kutlarım, yarışma için, yavaş yavaş daha başka birçok şey olacak, hazalcık.pucca, kendine özgü, öyle bir stil tutturdu. okudum kitabını. dili sana bana çok uzak, ama kendi tarzında ilginç, komik diyebilirim. evet, bizim çevrelerimiz dışında da, farklı insanlar var, hepimiz kendi değer yargılarımıza, tarihimize, şartlarımıza göre seviyor ya da sevmiyoruz.tüyapda kaybolmazsın artık, sanıyorum.

  13. absalom says:

    >hazallll :))leaha katııyorum resim yapan insanlara saygı duyuyorum kesinlikle.rembrandtı rubensi pek bi severim.ki onlar yazamıyolardı sırf çiziyolardı ona rağmen :)))bana bişi olursa kısmına girmeyeyim hadi gireyim.şöle düşünüyorum aslında…ben öldükten sonra bana ne blogtan yahu:))))peçeteye yazıp bi istek gönderiyorum sana o zamanda ödüllü küçük hanım…25 tane kazık kadar kadınlar adamlar bi satranç logosu bulamadık kafamıza göre.satranç merkezinin tabelasına çizdiricez altı üstü.derste sıkılırsan felan aklına gelsin olur mu :)))

  14. Telekinesis says:

    >tebrik ediyorum, hak ettiğine şüphem yok.

  15. >Kutluyorum Hazel cim..daha,daha nicelerine sana güveniyorum,seviyorsun sen bunu,başarılısında..:))

  16. Hazel says:

    >Kusura bakmayın.Yayınladım ama okul dolayısıyla cevap yazamadan çıktım.Biraz gecikti yani :/@ Mia: canım çok teşekkür ederim🙂 İşte bir yol arayışı içindeyim.@ French : Sağoll🙂 almıştım bende var zaten. Olmaz mı aa :):)@ 88 : tanımıyorum ki pek… yorum yapamadım :/@ S'ius : Evet doğru söylüyorsun.Bunlar bana tecrübe oluyor işte.O vidyonun kaydı var bende🙂 gerçekten çok güzel.@ …Eylül : Evet ! söylemiştin, teşekkür ederimm :)@ Profösör : Sağolun efenim🙂

  17. Hazel says:

    >@ deepblueeagle : Ehe, tamam haber veririm.🙂 Puccayı göremedim Tüyapta belki de gitmiştir.ve bu sefer kaybolmamayı başardım ! @ teşekkür ederim absalomm :)ah, tamam tamam düşünürüm birşeyler :)@Telekinesis: Sağolun efenim. :)@kıreyziwomın: Sağol canım🙂 evet umarım arkası gelir ve sizinle paylaşırım.

  18. Hazel says:

    >teşekkürler cipsi🙂

  19. JG ~ says:

    >Tebrik ederim:) Önceki yazından resme baktım şimdi, çok hoş olmuş gerçekten. Ben de bir kere birinci olmuştum ama bana ödül olarak sulu boya vermişlerdi, o da güzel boyamıyordu zaten.😦 Bir daha da katılmadım yarışmaya falan, hevesimi kırdılar:DDVe bu yazının ilk kısmı bazen benim de aklıma takılıyordu, güzel fikirmiş seninki:)

  20. Hazel says:

    >eheh.Olsun, ben de öyle başladım.Boyamayan boyalarla doldu ev.Sonradan değişiyor.Şimdi katılsan daha iyi şeyler verirler.Para ödülü falan yeni yeni bende de.Kitap veriyorlardı en fazla.Bonkörleştiler :Dvalla buldum bir yol ama, arayış içerisindeyim hala🙂

  21. !ancelina! says:

    >bu gün bende çizdiğim bir resimden dolayı ödül aldım:)senn adına sevindim…seni bu kadar seven varken yok olsan kesinlikle ararlar:)

  22. Hazel says:

    >çok sevindiim :)tebrikler ve çok ama çok teşekkür ederim,evet okunduğumu bilmek çok güzel.Umarım buradan kimseyi kaybetmem.Herkesi büyük bir zevkle takip ediyorum🙂

  23. LeaNDer says:

    >Hazal, sen yazını bırak da bir köşeye bence bir resim yazıdan çok daha iyi anlatır seni..🙂

  24. Hazel says:

    >yazmayı da resim yapmak kadar çok seviyorum.vazgeçemem sanırım🙂

  25. LeaNDer says:

    >yazma demiyorum ki, bir köşeye bırak derken, bahsettiğin yazıdaki yazdıklarından, saklayacagın yerden bahsetmiştim🙂 Hiçbir söz sanatı kullanmadım yani, ayrıca deyim vs de🙂 Vazgeçme tabi, ben ek olarak bir resim olsun kenarda diyorum..

  26. Hazel says:

    >anladım :)teşekkür ediyorum.

  27. timeout says:

    >Tebrikler Hazel :))

  28. Hazel says:

    >teşekkür ederim :))

Leave a Reply

