>Dikizciyim ve yeni resimler yaptım.

>

zi-Kırmızı yazılar diğer kişiliğime aittir.Kusura bakmayın dadanıyor her yazıya aşifte karı.-
<Heey ben varya senin..>

Aslında tembel bir insan değilim ama,
Yok ya çok tembel bir insanım ben.
<aynen öyleyiz>
Genelde erken kalkmayı sever-dim.
Artık nefret ediyorum,
Ama  sabah altı buçukta ayaktayım.
< sızlanma be, karnım acıktı git birşeyler ye>
(Yazının sonunda anlayacaksınız niye tembelliğimden konuyu açtığımı.Şimdi konuyu doksan derece döndürüyorum.)
***
Eskileri anlatmak saçmadır,
Şuan ne olduğun önemli sonuçta
“Ben eskiden çok zayıftım, çok güzeldim”
diyen birine acıyarak bakıyorum o yüzden.
Şuan öyle değilsin.
Ve eskilerle avunuyorsun.
Durum çok vahim.
Ama o kişilerin de ellerinde bir tek geçmişleri kalmış oysa.
Yardımcı olmak isterim mesela.
Yolda yaşlı birini görünce,
gençliğinde nasıl biri olduğunu tahmin etmeye çalışırım,
Onu öyle görürüm.
Kilolu birini görürsem,
Normal kiloda olsaydı,
Yüz hatları nasıl olacaktı,
Beli nasıl kıvrılacaktı onu düşünürüm.
Heralde yürüyüşü de değişirdi değil mi,
Bu kadar süslü giyinip de kilosunu kapatmaya çalışmaz,
heralde sade ve şık birşeyler giyerdi,
diye düşünerek o kişileri öyle düşünürüm.
Şimdi yol boyunca millete tip tip baktığımı düşünürsünüz.
Bana ben anlatsam, ben de beni böyle düşünürdüm. (?)
-şizorfeniz galiba hazal di mi-
Ama öyle değil işte,
Bir anlık birşey bu.
Bakıyorum ve tarayıcıdan geçiriyorm sanki.
Görüntü anında yerleşiyor belleğime.
– hazal kendini çok övdün yeter.-
***
Bugün de resim kursuna gidiyorum,
Yolda yürürken insanları inceliyorum.
Yine farketmeden.
-yeme bizi hazal be, dikizle sen milleti sonra kıvır böyle-
kessene sen sesini ! yazıyı bölüyorsun-
-İyi peki.-
Herkes başka bir alemde.
Bir yerlere yetişmeye çalışıyorlar.
Yolda işçiler kaldırım döşüyorlar,
Her birine “kolay gelsin” diyorum.
-Eyvallah bacım. diyorlar
Sanki yardımcı olmuşum gibi seviniyorum.
Gülümseyerek güneşe bakmaya çalışıyorum falan.
Sonra durakta duran teyzelerin beni süzdüğünü farkediyorum.
Normal bir insanmış gibi rol yaparak,
yanlarından  geçiyorum hemen.
Sonra salına salına gitmeye devam edersem geç kalacağımı farkediyorum.
Hızlanıyorum..
Hızlanıyorum
sonra terlerim diye korkup,
Yavaşlıyorum.
Sonra vardığımda, on dakika geç kalmış oluyorum.
Ha bir de Şems’in  ( ressam- hocam) verdiği ödevleri son güne bırakmış oluyorum.Sabah sabah çizimlerin hepsini yetiştirmeye çalışıyorum.-tembelsin işte kızım-
Ama sonuçlar güzel oluyor.
Şems beğendi çizimleri ve yeni birşeyler çizdirdi.
Genelde ben birşeyler çizerken galeriye gelenler,
Yanımdan geçerken ne çizdiğime bakıyorlar.
Çizimin başındaysam, burun kıvırıp gidiyorlar.
Sonra 15 dk. geçiyor,
gördüklerinde ” aa ne kadar da güzel olmuşş” gibi tepkilerle karşılaşıyorum.
“Hani beğenmemiştin züppe ” demek istesem de – ben diyorum ki-
teşekkür ediyorum.Gidiyorlar…yenileri geliyor…
Gözünüzde çok kibirli biri canlanmış olabilir.
O zaman çok doğru bir hazal canlanmış.
Yani, kibirli biri olabiliyorum bazen.
Bilemiyorum, neden öyle oluyor ama.
Çevremdeki züppe çocukların etkisinden kurtulamıyorum belki de.
Bugün yaptığım çizimleri koyuyorum ve bu yazıyı burada bitiriyorum.
bu eski biraz aslında
şems bravo yazdı, mutluyum🙂
ama çok tatlı değil mi ^^
erkek gözünde pek iyi değilim:/
çakmak güzel oldu ama.
-tembelvekibirlihazal-



About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Anı, Çizim, hazal, resim, şems, şizofreni. Bookmark the permalink.

18 Responses to >Dikizciyim ve yeni resimler yaptım.

  1. 8ex-en8 says:

    >Senin kursa bile ihtiyacın yok aslında Allah vergisi dioruz buna biz.

  2. Hazel says:

    >çok tatlısın🙂 teşekkürler o zaman.

  3. !ancelina! says:

    >ilk yazdığım yorum geldiyse onu yayınla:)bazıları çok klasik sakın yanlış anlama yani bende de var okulda çizdiklerim,hani hocalar konuyu verirde çizrsin otip yani ama gayet başarılı:)bende resim çizmeyi çook seviyorum.o anki ruh halime göre çizersem hele komik şeyler çıkıyo ortaya birde sana çikolata yerkenki ve sonraki halimi göstersem vereceğin tepki-öğğğğ ancelik beni çik.tan soğttun-demek olurdu kesin:)çok gevezelik ettiğimin farkındayım sunuda söylemeden edemicim bazı huylarımız çok benzior belkide bu bayan ve akran olmamızdan kaynaklanıyordur kimbilir?hep resme devam et sende ışık görüyorum:)benimde aklımda yoktu da sende görünce imrendim bende arasıra çizdiklerimi yayınlayım millet resim görsün:p:pkendine iyi bak!öpüldün ozamansa:)

  4. Hazel says:

    >ilk yazdığın yorum diye birşey varsa da gelmemiş🙂 bunu yayınladım o yüzden.evet bunlar klasikler çünkü kursta benim çizmem için verilen resimler.Ama teşekkür ediyorum :)Evet sen de yayınla görelim :):)

  5. >Çakmakla arabayı çok beğendim ben🙂

  6. >Hazal cım şu son çizimlerin sendeki gelişmeyi ortaya çıkardı.Çizim çalışma sürelerini biraz daha artırırsan daha da süper olacak..yazıların da çok hoş bu gün güldürdün valla..:))

  7. >Tek kelime:B-A-Y-I-L-D-I-M !!!!Bende resim yaparım ama bu kadar değil. Vallahi ellerine emeğine sağlık.8ex-en8'e katılıyorum.Allah vergisi. Kursa gerek yok🙂

  8. MKumsal says:

    >Ama bu resimler…Harikasın ya. Ders ver bana. Ben de kurs arıyorum o kadar.😀

  9. Hazel says:

    >francesca: evet ben de o ikiliyi çok seviyorum :)crazywomen: bende geliştirdiğini düşünüyorum bu kursun beni🙂 çok teşekkğr ederim, sizi bir nebze gülümsetmeyi başardıysam ne mutlu bana.Baş harfi ğ : tatlım🙂 çok sağol.

  10. Hazel says:

    >MKumsal : eheh. yok canım o kadar da değil🙂 ama çok teşekkür ederim🙂

  11. >o eller kimindi🙂 dürer miydi, benziyor.yok yok kibir değil. kendinin dışına çıkıyorsun biraz. odağı kendinden uzağa aldın azıcık. iyi bişey bence.:)sevdim.bence, son yazıların daha iyi gibi.anıların da iyi ama.:)

  12. Hazel says:

    >teşekkür ederim :)evet çizdikçe gelişmesi gibi, yazılarım da yazdıkça güzelleşiyor sanki🙂

  13. JG ~ says:

    >Ben bir keresinde çalışan isçiye kolay gelsin dedim, adam bildiğin yavşadı. Yanımda da o zamanki sevgilim vardı, ortalık karıştı. O gün bu gündür bir tek apartmanı temizleyen kadına diyorum bir tek. Resimlerini çok sevdim (özellikle minik kızı). Bakışları çizmek kolay değildir -en azından benim için- ama sen sandığının aksine, erkek gözünde de gayet başarılısın:) umarım her şey gönlünce olur.

  14. Hazel says:

    >Evet bu tip şeyler olmasın diye biraz ilerliyorum sonra "kolay gelsin" diyorum.Annem kızıyor genelde yanında söylersem.çok teşekkür ederim🙂 küçük kızda uğraştım biraz.detayı fazlaydı.gözde ise, hoşuna gittiğine sevindim canım🙂

  15. Hayat_Erkegi says:

    >hocanın BRAVO yazdığı gerçekten çok hoş olmuş. Birde erkek gözü dediğin çalışmada çok hoş. Gayet iyi bence. Tebrikler falan yani🙂

  16. Hazel says:

    >teşekkür ederim :)beğenmene çok sevindim ^^

  17. hayalci says:

    >heyy çizimlere bayıldım,ah ah bir zamanlar bende gidiyodum çizim kuruna gsf için🙂 O günlerdeki anılarım canladı yaa😀 İçindeki o aşifte hazala da burdan 'merhaba' demek istiyorum😀

  18. Hazel says:

    >:) keşke devam etseydin :)uyanınca söylerim selamını :)) horluyor lan içimde:/

Leave a Reply

