>Youtube da açılmışken…

>Yasak kaldırılmadan önce de girebildiğimiz Youtube‘dan bahsetmek istiyorum.
Yaklaşık 3-4 sene önce youtube’a girmeye başlamıştım.
Önceleri sadece benzer video kategorilerinde dolanıyordum,
Genelde kliplere falan bakıyordum.

Sonra vlogger olarak kayıt yapan bazı youtube gençlerini keşfettim.
O zamanlar benim şuanki yaşımdaydılar.
Hatta içlerinden birine aşık olduğumu sanmıştım.
Evet, gerçekten de böyle düşünmüştüm.
Ama bana yararı oldu mu? diye sorarsanız.
Oldu derim, öyle kalırsınız.
Nasıl?
Bir kere ingiliz gençlerini takip ediyordum genelde.
Bu yüzden onların videolarını daha iyi anlayabilmek için ingilizce sözlük okurken buldum kendimi.
Tabi ingilizcem tavan yaptı.
Okuldaki hocayla da aram düzeldi.
Zaten ev ingilizce kitap dolu.
Onlardan yararlanmaya başladım.
Oturdum, sözlük okudum diyorum yahu.
İyice saçmalamaya başlamıştım.

Sonradan sınav zamanı yaklaşınca ve bir de yasak gelince ( o zamanlar dns ayarlarından haberim yoktu ) daha az girmeye başladım.Ve bir süre sonra da bağlantım koptu Youtube’la.Şimdi yavaş yavaş yeniden girmeye başlıyorum.Ve tabi ki çok kaliteli videolar yapan kişileri buluyorum.

.
Birkaçından bahsetmek gerekirse,

1. Mistery Guitar Man.

Siyah gözlüğünü asla çıkarmıyor.
Sanırım gözlerini pek sevmiyor.
İlginç ve yaratıcı birisi.
Teknolojiden fazlasıyla  faydalanıyor.
Videoları genelde ( adından da anlaşılacağı üzere) müzik üzerine oluyor.
 en sevdiğim üç vidyosu:

        1
        2
        3
Bir animasyon harikası.
Çok tatlı birşey.
^Hey Apple ! ^  sözüyle ünlü bu velet.
Aslında facebookta paylaşıldı videoları.
Bilenler vardır aranızda yani.
Genelde videolar mutfakta geçiyor,
ve Portakal ile başka yiyecekler arasındaki
diyaloglardan oluşuyor.
Videonun sonunda , konuştuğu yiyecek kesinlikle insanoğlunun
hışmına uğruyor.
en sevdiğim üç vidyosu:
                  1
                  2
                                                                       3
Biz onları Sütü seven kamyoncu  ile tanıdık.
Sonrasında herkesin ağzında,
dolandı şarkı.
Daha sonrasında ise,
Bana kitap al geldi.
Hala devam ediyorlar ve muhteşem videolar yapıyorlar.
Bir tanesi de son birkaç aydır herkesin diline dolanmış,
Facebookta binlerce kişi tarafından paylaşılmış videoları.



About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Anı, BatesMotelPro, charlieissocoollike, hazal, misteryguitarman, theannoyingorange, youtube. Bookmark the permalink.

20 Responses to >Youtube da açılmışken…

  1. >Hiç haberim yoktu bunlardan :DSayende öğrenmiş olduk. Sagol🙂

  2. >Sen çok farklı bir renksin bloglar içinde,ilginç bir konu yakalamışsın yine..alemsin valla..bakalım öğrenelim neler oluyor..

  3. Hazel says:

    >Vişne Çürüğü : ne demek🙂 birşeyler öğreniyoruz birbirimizden, öenmli olan da bu değil mi? :)crazywomanrosemary : ehe. teşekkür ederim🙂 bakın bakalım siz de beğencek misiniz🙂

  4. Çariçe. says:

    >Tanrım annoying orange! seviyorum onu (L)

  5. Hazel says:

    >Tanıyan herkes seviyordur onu🙂 ^^hey apple !

  6. !ancelina! says:

    >:)) SÜPERSİN YAHUU..PAZARTESİ IYYYY:( SÜTÜ SEVEN TAYFAYA BİR KEZ DAHA HAK VERDİM,BEYAZ SHOWA BİRKEZ DAHA ÇIKMALILAR:)

  7. StummScream says:

    >Remi Gaillard kaçığının videolarını bulup izlemeni tavsiye ederim. Tam bana hitap eder kendisi =))Bu arada "vidyo" genel de okurken hızlı konuşmanında etkisiyle "video" kelimesinin sözlü dilde karşımıza çıkan halidir. Fakat yazı dilinde "video" şeklinde yazılmalıdır.

  8. Leah says:

    >Sınav çalışmamak adına türlü şaklabanlıklar yapan bir insana çok büyük bi yardımda bulundun Hazel😀

  9. Hazel says:

    >ancelina: hey sen de öylesin !🙂 evet bir daha çıksalar fena olmazdı :)StummScream: tama bakıyorum🙂 ve düzelteyim en iyisi ben :)leah: üzülsem mi sevinsem mi bilemedim şimdi🙂 aramıza hoşgeldin.

  10. French Oje says:

    >hahaha çok şapşalsın hazel! videocuları buluyo kız işi gücü yok. tamamen haberim olmayan bir meslek dalını anlamaya çalışır gibi okudum bi de. şu sütü seven kamyoncular çok tatlı da en yakışıklıları evlendi bile:(

  11. Hazel says:

    >ama French !:/ küçük bir kızdım ben.Şapşaldım elbet.Sevdin mi bari :)) çok güzel aslında ya .ÖHöm tamam, ben artık büyüdüm- kendine gel hazal-Evlendi mi:/ hayallerim yıkıldı şuan.

  12. >Hepsine bayılıyorum yaaa:D

  13. Hazel says:

    >eheh🙂 oley sonunda benden biri.

  14. JG ~ says:

    >Sana inanmıyorum, Charlie denen şu çocuğu beğeniyor muydun yani?:D Zevklerimiz zıt sanırım:DAyrıca bilgisayarım the annoying orange videolarıyla dolu. Üşenmedim, indirttim:DDD 1.sırada paylaştığına daha önce denk gelmemiştim ama diğerlerini ben de çok seviyorum=) (bak burada da zıt değil zevklerimiz:D)

  15. Mia Wallace says:

    >haha orange süper ve tabiki sütü seven bir kişi uzatanlar!😀

  16. 8ex-en8 says:

    >İngiliz erkeklerinden mi öğrendin ingilizceyi🙂 haha

  17. >ingilizce geliştirmek için iyi bir yöntem olmuş.yazdığın sitelere bakayım.last.fm'e girsene. orada da, birçok ingiliz müzisyen, grup var. ve türklerle yazışıyorlar. hatta müziklerini yolluyorlar. türkiyeye geldiklerinde konserlerine çağırıyor yeni gruplar. yeni şarkıları için düşüncelerini soruyorlar. öğütlerim.🙂

  18. Hazel says:

    >JG : görünüşünden çok karakterine bakıyordum sanırım🙂 ama evet haklısın şuan kendimi tanıyamıyorum eskisine göre .d zevklerimizin farklı olduğunu düşünmüyorum yani🙂 Mistery Guitar Man iyidir tavsiye ediyorum ikinci kez.Çok yaratıcı biri :)Mia : Orange olmadan youtube olur muymuş :):) günde bir öğün alıyorum videolarından.88 : takılacağın cümleleri nasıl da biliyorum ama. Evet kısmen öyle oldu diyelim :)) yani ingilizce çok da uzak olmayan birşeydi, sadece biraz aşırıya kaçmıştım.deepblueeagle'm : gir izle🙂 beğenirsin umarım.gerçekten mi! çok iyiymiş.Bakayım🙂 sağol🙂

  19. matias says:

    >eglence son surat devam edio:)

  20. Hazel says:

    >evet aynen öyle kaardeşim :))

Leave a Reply

