>Cehalet Ateşi içinde

>

Ay  ışığıyla yıkanıyor bedeni  küçük kızın,
Buklelerinde kelebekler uyuyor,
Saldırgan kurt bekleyişte,
Umrunda değil  ne  kurdun sessizliği,
Ne de yaklaşan cehalet ateşi.
Biliyor ki iman onun içinde.
Kim demiş inanamazsın diye,
İnanıyorum ben hayallerime,
Hepsi  cehennem ateşinde dolansa,
Yine dalardım alevlerin içine,
Yanık et kokusu ,hayallerimde son bulurdu.
Ben kimim , hayallerim nerede?
Tarif ediyor bana medeniyetin yolunu ,
Uzaklardan el sallıyor Ali Rıza Oğlu,
Dinleyen var mı?
Ben gidiyorum ama nereye?
Rüzgar uçuruyor saçlarımı,
İzler kayboluyor,  karanlıkla birlikte.
Ay  ışığıyla yıkanıyor bedeni  küçük kızın,
Buklelerinde kelebekler uyuyor,
Saldırgan kurt bekleyişte,
Umrunda değil,  ne hissettiği keder
Ne de saplanan oklar göğsüne,
Ona hayalleri yeter.
-hazal-

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in hayallerin peşinde koşan kız, korkular, Şiir. Bookmark the permalink.

19 Responses to >Cehalet Ateşi içinde

  1. LieLLa says:

    >Çok güzel olmuş! =|Şiir yazanlara hep ayrı bi sempatim oluyor benim ya… =| (lezbiyen değilim:P)

  2. Hazel says:

    >ahah :):)yok hayır sorun değil zaten öyle olsan da, her türlü insana açık bir yer bu blog.Hayallerin blou burası, kısıtlama yok :)çok teşekkür ediyorum :):)

  3. LieLLa says:

    >Uuuu… Sevdim burayı ben. Her ne kadar bazı duyumlar alsamda.😛

  4. Hazel says:

    >hoşlanmana sevindim fakat duyumlar? 🙂

  5. LeaNDer says:

    >Hazal senin kaleminden siir okumak da cok guzel oldu, uzun uzun yorum yaparim fakat uzatmadan eline saglik demek daha iyi olacak… Bu arada blogumda mimin var bak ben siir disinda da yaziyorum arada🙂

  6. >Hazel ce güzel dizeler..dökülmüş birer,birer,sevdim duru..dupduru..senin gibi..:))

  7. >hayallerinin peşinden gitmekten asla vazgeçme.yazmaktan da.hayallerin ateşlerden korur seni.hayalleri olanlar, etkilenmez, hissetmez, yoluna kilitlenmiştir. tüm engeller, acılar, geçicidir, hissetmez, ama yolda giderken, dünyanın, insanların tüm acılarını da yüreğinde taşır.

  8. Profösör says:

    >Güzel bir şiir.. Tebrikler.. Hayallere dair. Hayaller ya da Hülya..

  9. Hazel says:

    >@Leander : çok teşekkür ederim🙂 istediğiniz kadar yazabilirsiniz yorum, beni o kadar mutlu ediyorsunuz ki yorumlarınızla.Burası özgür, istediğiniz kadar bilgilendirebilir, dilediğinizce saçmalayabilirsiniz :))tamam bakıyorum hemen mime :)@crazywomenrosemary: çok tatlısınız.çok sağolun :)@deepblueeagle: bende vazgeçecek göz var mı? elbette vazgeçmem, siz söylediniz ya, artık aklıma bile gelmez :)inadına gideceğim hayallerimin peşinden, kim ne derse desin.Yaşayıp öğrenirim yokluğu, sefaleti yine vazgeçmem.Yapamam zaten, yine atılırım başka hayallere…Bu yolda sizinle birlikte olduğumu bildikçe vazgeçmem.Siz ve o engin tecrübe deniziniz… :)@Profösör: teşekkür ederim🙂 evet , ben ve hayallerim… düşler ve acılar.Hepsi bir şiirde yanyana.Çok karmaşık duygular hissettiriyor okudukça bana.@8ex-en8 : ve senin bu kısa ama anlamlı güzel yorumların🙂 çok teşekkür ederim.

  10. >Hazeeeeeeeeeel,Hazel yavrum,anam,hazel,hazel,ay yorum yapabiliyorum ben yeaaa,kızım şey yap bak gene dondu bu blog,ordan gir panelden,pop-up pencere seçeneğini işaretle,sayfanın boyutu büyümeden açarım o zaman,e donmaz o zaman,ay yorum yaptım ama bak ,yehuuuuu,yalnız yazıyla ilgili yorum yapmayan salak bulogırlar gibi oldum he,ne alaka direkt daldım yorum yapılabiliyor diye:D neyse anam sen beni tanıyosun gerçi,sorun olmaz😀 tanıdığım var torpilim var benim bu sayfalardaaaa😀

  11. Hazel says:

    >oleeeeey :):)torpillisin tabi kiiiğ.:))Tamam tamam pop-up yapcam ben.🙂 en azından yapmayı deneyeceğim🙂

  12. >kızaaağğmm oldu oldu,pop-up yaptın artık yorum panelini açana kadar göbeğim çatlamıyor🙂,teşekkürler hazel insanı🙂

  13. LeaNDer says:

    >Hazal mailine yazarlık daveti yolladım, bir bakarsın…🙂

  14. Hazel says:

    >çok teşekkür ederim🙂 fakat istek gelmedi, bir problem mi var acaba:/

  15. !ancelina! says:

    >çok güzel bişii olmuş canım:]çok beğendim.

  16. Hazel says:

    >sağol fıstık🙂

  17. gcenker says:

    >Tozu dumana katarsın bile bile,Engin bir haykırış olur bedenin.Dilin kilitlenir, pervane olursun etrafında ölümün.Koca bir sel geçmiş üzerinden hayatın, dibinde tortusu kalırken.Güneş sahte.Gümüş bir ayışığı kocaman bir ihanetin eşiğinde.İnsanlar ayyaş bir kâbusun avucunda terlemekte.Ve AŞK yine sahnede son oyununu sergilemekte. . .

  18. Hazel says:

    >Mısralarınız bu şiiri tamamladı diyebilirim🙂 elinize sağlık çok beğendim.

Leave a Reply

