>

Bildiklerimi unutuyorum yanındayken,
Tek hatırladığım, gözlerindeki zümrüt,
Tenindeki o hafif koku oluyor.
Beni benden alıyor sözlerin ,
Kalbimde hiç geçmeyen bir bahar rüzgarı,
Ve kulaklarımda o kadife sesin,
Anlattıkların yüreğime yazılıyor,
Hatıralar saçlarımdan başlayıp, belime dolanıyor.
Bir bahar akşamı omzunda ağlarken ben,
Ve sen son sigaranı,
Benim için söndürmüş, alnımdan öpüyorken.
Tek düşüncem gecenin karanlığında,
Gözlerimden akan küçük itiraflar oluyor.
İfadeler yetersiz kalıyor bazen,
Susuyorum, kelebekler ağlıyor..
Bildiklerimi unutuyorum yanındayken,
Tek hatırladığım, ne kadar saf olduğum,
Ve  yanında nasıl  çocuk kaldığım oluyor.
Hiç büyümek istemediğimi biliyorum.
Cümleler boğazıma dolmuş izmaritler.
Sokuldukça yanına, üşüyorum,
Yeterli gelmiyor mesafeler.
Seni ben yanındayken özlüyorum.

-Hazal-

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in aşkla ilgili birşeyler saçmaladım., Şiir. Bookmark the permalink.

21 Responses to

  1. 8ex-en8 says:

    >Seni ben yanındayken özlüyorum.Bu kalp atışlarının hızlandıgını, onu kaybetme korkusu yaşadıgını gösterir. yaşamıştım😦

  2. Hazel says:

    >yaşadığım birşey olmasından çok, hissettiğim birşey sanırım.yaşamadan hissedebilen biriyim.

  3. >"Seni ben yanındayken özlüyorum" Hımm,özlem kokan dizeler yine güzel döktürmüşsün..içten,net,olduğu gibi…çok sevdim…:))

  4. Hazel says:

    >:) sileceğim şimdi, hem bu şiiri hem de çakır mehmeti =)

  5. !ancelina! says:

    >bi dakka ya bu çok güzel olmuş çakır mehmetide okuyamadım neden siliyorsun??.çok güzel bir şiir ama bu!

  6. Hazel says:

    >@crazywomenrosemary : bilmem ki. bununla ilgili bir yazı yayınlayacağım şimdi belki açıklayıcı olur :)@ancelina : beğendiğine seindim canım🙂 sanırım bunu silmeyeceğim ama diğerini kaldırdım bile.

  7. CMOS says:

    >çizim yapmaya aşık kişilerin blogunu takip etmek istiyordum hep seni bulduğuma sevindim:)aşağıda verdiğim linkte mink çaplı eğlenceli bir proje gerçekleştidik arkadaşlarla.Yoğunluktan dolayı katılım çok olmamıştı.tekrar düzenlediğimizde seni de aramızda görmekten gurur duyarız.sevgiler.http://cmosundnyasi.blogspot.com/2010/11/baz-arkadaslarmz-ozur-mesajlaryla-geri.html

  8. Hazel says:

    >beni bulmana çok ama çok sevindim.gerçekten çok güzelmiş, keşke katılabilseydim🙂

  9. >iyi ki tatildesin yani. :)dinleneceğine duygulanıyorsun.o sahil şehrinde🙂 var bi şeyler bi anılar🙂 bişi bişiler🙂

  10. Tuna Tebero says:

    >Hazal bunu silersen bütün blogumu silerim ona göre🙂

  11. Hazel says:

    >@deepblueeagle: ay yok yahu :)) utandım bak.@Tunatebero: hayır hayır silme.Tamam kalsın :))

  12. Modafobik says:

    >Herkes saçmalar, herkes siler (bkz, Tunanın silinmiş 30ün üstünde yazısı, ehem) Ama önemli olan içimizden silmemek. /Ah, tam bir Hakkı Devrim yorumu oldu hehe / Bence de bu yazıyı silmemelesini ve ve ve hayır son görüşüne katılmıyorum! Herkesi teşvik etmemeliyiz! Ah müdürümün blog açtığını ve benim blogumu takip ettiğini düşündüm de bir an, Hayır Hazel bu olamaz! -.-

  13. Hazel says:

    >eheh. evet evet haklısın.Müdürü burada düşünemiyorum :/Beni disiplin kuralları mimine falan yazardı heralde ./sen de ne yapmışsın bro. ya ? 30 mu? :O

  14. subunami says:

    >yazdıklarını insanlarla paylaşmak istiyosun, yaşadıklarını hissettiklerini. ama bloguna rastgele giren bi insan tanımadığı birinin kimi günlük tadında sıradan notlarını ne yapsın ki. insanlar okuduklarında kendini bulunca severler bi yazıyı çünkü o zaman anlamlandırabilirler. bir blog açtıysan ve okunmak istiyosan "toplum için sanat" yapıyosun demektir. ki bence bu "sanat için sanat"tan daha mantıklı ve uygun. bu durumda insanların okumaktan zevk alıcağı kendinden bişeyler bulacağı seyler yazmanı tavsiye ederim. günlük seklindeki yazıları tabiki yaz ama kendine yaz. yazıların olaylardan daha cok duyguları yansıtsın ki okurlarınla içiçe ol

  15. Hazel says:

    >@subunami : evet beni çok iyi anlamışsınız.İki arada bir derede kaldım doğrusu.Toplum için sanat anlayışı insanı kısıtlar gibi geliyordu eskiden fakat insana öyle bir şevk getiriyormuş ki bırakın kısıtlamayı önümü bile açabiliyor, aynı çember içinde, aynı şeyleri anlatmaktansa birilerinin okuması için yazdığımdan hep farklı konularda kendimi deniyorum.çok teşekkür ederim tavsiyeleriniz için🙂 bu konularda tecrübeli birine benziyorsunuz🙂

  16. subunami says:

    >:) önemli değil tabi ki. cok tecrübeli sayılmam aslında ama bu yaşadıklarını ben de yaşadım.

  17. Hazel says:

    >anladım🙂 çok güzel bir yorum.Bloga iyi ki rast geldiniz🙂

  18. subunami says:

    >teşekkür ederim. ben de beklerim; sudayasayancanlilar.blogspot.com

  19. Hazel says:

    >elbette bakarım🙂

  20. gcenker says:

    >Güzeldi, güzel olmalıydı,Seni tanımak.Ruhunda temizlenmekVe durulmak ansızın.Taksim'den Üsküdar'aHer yerde sen varsın baktıklarımda.Bir gülde, bir mavilikte,Bir de aynada seni görüyorumKırık da olsa; sükun içinde,Sana bakıyorum. . .

Leave a Reply

