>Karanlık çökünce Mutluluğun üstüne,Havada kalp çizsem de fayda etmiyor.

>

Yazdıklarım çelişkili görünür diye korkuyorum gerçi ama,
Ne kadar pollyanna benzerliğimden bahsetsem de bazen  ruhum kararır,
Tüm insanlardan uzaklaşırım.
Kimseyi ne görmek isterim ne de duymak isterim,
Ama bu tamamen benden kaynaklanır.
Asıl sorun bendedir yani,
Kimsenin benim sesimi duymasını, kimsenin beni görmesini istemem çünkü.
Belki de bir nevi aşağılık kompleksidir.
Kendimi durduk yere günahkar hissederim.
Tüm her şeyin sorumlusu benmişim gibi daralırım.
Ne tarif edebilirim içimdeki sızıyı ne de gösterebilirim.
Kimseye hissettirmemeye çalışırım.
Çünkü birine saçma sapan düşüncelerimden bahsedecek olursam,
Hem anlattığım kişinin morali bozulur, hem de zaten hiçbir işe yaramaz.
İki dakika sonra yine o karanlık havaya bürünürüm.
İnsanlar onları görmek istemediğimi sanıyor, beni yanlış anlıyorlar.
Çok yanlış, çok…
Beni görmelerini istememek hakkım değil mi?
İlla her şeyi anlatmam mı gerekiyor?
İnsanların ben anlatınca bana acımalarından korkarım,
Hiç hoşuma gitmez kendimi acındırmak.
Toplum içinde ağlayabilirim ama,
Sorunlarımdan bağıra bağıra bahsedemem.
İçimde çözmeye çalışırım,
Yapamazsam da… olan bana olur işte.
Son bir ihtimal… son bir çare,
Anneme danışırım.
Odur tüm sorunlarımın çözümü,
Anlattıkça rahatlarım.
Ama bazı şeyler vardır ki,
Benim yaptığım değil çevremde gelişenler,
Onları bile anneme anlatamam.
Çünkü biliyorum ki anlatırsam o da huzursuz olacak,
Ve ben de daha kötü olacağım.
Aramızda yaş farkının olmasından kaynaklanıyor belki de.
Günümüz gençlerinin moda diye yaptığı şeyleri,
Ben yapmasam,  bahsetsem de, kabullenemiyor,
Ve suçlu ben oluyorum.
Yapmadığım bir şeyden dolayı ! suçlu hissediyorum.
Yani anlatacak kimsem olmuyor.
Yapmadıklarımı, yaptıklarımı…
Arkadaşlarına anlat diyorsunuz da,
Hangi birine anlatacağım?
Zaten onların “doğru” diye yaptıklarını,
Onlara mı soracağım?
Kısacası buraya yazıp rahatlamak istedim.
Neyden dolayı mutsuz olduğumu bilmesem de.
Kabullenmesi zor ama,
Bazen gerçekten de zır deli gibi davranıyorum.
Şu an olduğu gibi,
Düşüncelerimle savaşıyorum,
Maskeli düşünceler…
Hangisine karşı olduğumu bilmeyerek savaşıyorum ben.
Dostlarım,
Canınızı sıktım biliyorum.
Beni dinlediğiniz için teşekkür ederim.
Sanırım kafamı toparlamalıyım biraz,
Güneşe, buluta dönmeliyim yüzümü.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Deneme, zavallı hazal. Bookmark the permalink.

39 Responses to >Karanlık çökünce Mutluluğun üstüne,Havada kalp çizsem de fayda etmiyor.

  1. >Bu geçişleri senin gibi duygusal,duyarlı kişiler hep yaşıyor bilesin..bu yalnız kalma isteği yeniden bir süzüş,yeni bir bakış açısı geliştirme,analiz için, ayrıntılara rahat dalış için kendine tanıdığın süreler olarak görmeyi dene..sancısız doğum olmadığı gibi,sancısız bir Hazel görüşü,düşüncesi de doğamaz demi Hazel' cim.?.:))

  2. Hazel says:

    >böyle düşünebilirse insan daha kolay atlatır sanırım.:/teşekkür ederim🙂

  3. >Neyi doğru ya da yanlış yaptığını ayırt edebilen, kendine hak vermesini bilen, gerektiğinde paylaşan bi insan olduğunu düşündürdü bu yazı bana. Mutsuzluklarını kolayca çözümlüyorsun :)1adım öndesin Hazel😉

  4. Hazel says:

    >Bunları senden duymak ayrı bir güzel, çok iyi geldi.Teşekkür ederim.Blogunda paylaştıklarınla evrensel değerlerimize sahip çıkıyorsun, bu da çoğu kişiden önde olduğunu gösterir.Ben de kendime çevreci derim, ufak çaplı şeyler yaparım da ama blogda hiç bu konudan bahsetmedim, bu yüzden de biraz utanıyorum aslında.Tekrar teşekkür ediyorum🙂

  5. Rory says:

    >SIkma canini..ne demistik;karamsar olmicaz.hersey cok güzel olacak:)…

  6. Hazel says:

    >Doğru söyledin,Dünyayı gezeceğiz biz ! :)Belki de Türkiye'de değil ama başka bir ülkede yan yana geçeceğiz ama tanımayacağız.Çok ironik bir durum:/🙂

  7. >Ben de güzel düşünecelerin için çok teşekkkür ederim canm🙂

  8. Rory says:

    >belki de taniriz:p kim bilir:d*iyi ol..:)

  9. Hazel says:

    >@Boğulan Balık : ne demek🙂 @Rory : heh belli olmaz🙂 sen de🙂 ^^

  10. 8ex-en8 says:

    >Hazal çelişkiden korkma. Dün evet dediğine bugün hayır diyebilir insan.

  11. Hazel says:

    >elbette fikirler değişebilir, aksini idda etmiyorum da işte…geçti zaten, yazınca rahatladım🙂

  12. duru says:

    >insanın yazınca rahatlaması gibi güzel bir duygu yok;)

  13. Hazel says:

    >evet canım aynen öyle🙂

  14. >ama hepimizde var böyle anlar. bazen kendimizi kötü kalpli bile hissedebiliriz. çekilmez, depresif. olabiliyor. yaşamak bile istemeyiz. görmek, görülmek. örneğin, son beş gündür sokağa bile çıkmadım🙂 market hariç.neden olduğunu da bilmeyiz. güneş açması için önce bulutlu olması gerekiyor bayan monmartre🙂

  15. Emreabf says:

    >Yazının sonunda canınızı sıktım demişsin ama ben okurken hiç sıkılmadım.Çok güzel şeylerden bahsetmişsin.Yani güzel demem durumun güzel olmasından değil yazdıkların iyi anlamında.Daha öncede dedim ve dediklerimle örtüşen şeyler yazmışsın çok beğendim.Kimseye birşey anlatmam anlatsam neye yarayacak çözümü olmayacak anlattıkça rahatlamıyorumda zaten.Hem anlattığım insan bunu nekadar umursayacak vereceği teselli cümleleri bende hiç etki yaratmıyor.sorunlarımı yine kendime anlatır kendim çözerim.İnsan yalnız yaşayamaz demeleride kendi işini kendi göremez anlamında değildir zaten, dertlerini sorunlarını anlatacak çözmekde yardımcı olacak ona destek olacak birine ihtiyaç duyar anlamındadır.Bizde böyle böyle öğreniyoruz yalnız yaşamayı aslına bakarsak bir bakımada kırıyoruz bu düşünceyi insan yalnız yaşayabilir.

  16. Hazel says:

    >@deepblueeagle: Zaten bu bayramda ne olduysa, herkes evde.Kimse dışarıya çıkmıyor.monmartre demek🙂 çok tatlı bir yer değil mi?@Emreabf : evet aynı konuyu konuşmuştuk senle.Sıkıcı bulmadığına sevindim doğrusu, dertlerimi anlatmayı bu bloga pek yakıştıramıyorum işte..Yalnız yaşanabilir evet.Hatta çevrende seni anlamayanların olmasındansa yalnız olmak daha iyidir.Kaybettiklerini asla bilmeden yaşarsın çünkü.Tabi seninle aynı görüşleri paylaşan birinin olması, bir insanı en çok mutlu edecek şey sanırım.hayatını anlamlandırabilecek birşey çünkü.

  17. MERY DAIMON says:

    >Yüzünü güneşe çeviren kişi göt görmez. M.Daimon:)) :*Bu da benim öyle zamanlarımda olanlara esprili yaklaşımımdı. Periyodik bunlar, gelip geçici..

  18. Hazel says:

    >ahah çok iyi evet güzelmiş :))

  19. Modafobik says:

    >Hazel bana resim yapmayı öğreeeet!🙂

  20. Eşcinsel says:

    >Herkesi mutlu gibi görüyorsun ama herkesin derdi gizli. sanırım toplum olarak böyleyiz. herkesin güçlü görünme çabası altında gizlediği acıları, zayıflıkları, güçsüzlükleri, sıkıntıları var. benim de var, ben de bir eşcinselim mesela. senin de dediğin gibi anlatsam anlamazlar ve ben suçlu olurum.

  21. Hazel says:

    >evet anlatmak istediğim işte buydu.Mutlu görünmek zorunda kalan mutsuz insanlar, toplumun geneli böyle.Pozitif düşünmek her zaman işe yaramıyor elbette.Çünkü bazı durumlar oluyor kalbini biri sıkıyormuş gibi hissediyorsun.Sanal ortamdan bir çok yeni bakış açısı gördüm hayata dair .Farklı insanlar, farklı kavramlar… öğrenmeye de devam ediyorum.Çevremde kendini belli eden çok az tanıdığım eşcinsel var.Ben ancak net üzerinden biliyorum ve anlamaya çalışıyorum durumunuzu.Herkes öyle olabilirdi veya hala öyle olabilirim, kaç yaşındayım ki? İnsan tercihlerine göre yargılandığı müddetçe, kimse o ülkede özgür değildir demektir.Kimsenin benim duygusal yaşantıma, isteklerime, hele ki düşüncelerime karışmaya hakkı yok.Bloga uğradığın için çok teşekkür ederim arkadaşım🙂

  22. CMOS says:

    >hepimizin böyle anları var malesef.Olumlu düşün,hayallerini anlat kendine ara ara.Kötü düşündükçe karamsarlaşrsın:)

  23. Hazel says:

    >evet öyle yapıyorum genelde.uyumadan önce ve uyandıktan sonra hayallerimi hatırlamaya çalışırım.Detaylarını unutmamak için.Sonra bir de yemekten sonra, okuldan önce, derslerden sonra, resim yaparken, resmi incelerken, dişlerimi fırçalarken hayal kurarım.ehe. daha doğrusu hayal kurmadığım tek zaman uyuduğum zaman oluyor çünkü yerini rüyalara bırakıyor.

  24. phoebe* says:

    >Yok artık. Biran ben mi yazdım diye baktım valla😀

  25. Hazel says:

    >eheh sevinsem mi üzülsem mi bilemedim🙂 sevineyim sevineyim🙂 bana benzeyen biri olduğuna sevindim🙂

  26. phoebe* says:

    >Ben de valla :DDiğer yazılarını da tek tek okuyorum şu anda. Duygularıma tercüman olmuşsun resmen😀

  27. Hazel says:

    >çok sevindim phoebe🙂

  28. Modafobik says:

    >Ohaa brother seyini simdiii gördüüüüm! :O

  29. Hazel says:

    >eheh :)öyle bi yapayım dedim :)beğenmişsindir umarım🙂

  30. >blogumda bir mim'in var🙂

  31. Modafobik says:

    >Hazeeeeel şuuu Gömlekli yazıma bir göz at, senin adın geçiyor hehe🙂 !

  32. Hazel says:

    >soulmate: tamam çok çok çok ama çok teşekkür ederim ^^Brother: cidden mi?? çok sağol sevindirik oldum ^^

  33. >(formspringden atacaktım,gitmeyince koştur koştur bloguna geldim burdan soruyorum hazelcim,yazıyla alakasız kaçarsa lütfen kusuruma bakma benim,çünkü ulaştıracak başka adres yok facebooklarımıda kapadım,burdan yazmak zorundayım) hazel ya bunu sana cidden formspring'den laf olsun diye sormuyorum,şimdi beni biliyorsun sen ,ben pek karakelm çizmem,benim çizimlerim moda tasarımına yöneliktir,şimdi dedim dün gece çizeyim karakalem.Göz çizdim tamam mı,ben şimdi mesela çizerken gerçekçilik efektini silgi,mendil,el vb ile dağıtmadan direkt çizgilerle mi vereyim,yoksa ışık için kolaya kaçıp silgi kullanmayayım mı? Bizim eski okulda kullandırtmazlardı mesela.Napiym ben hazelcim?dün geceki çizimide yakın gelecekte koyup sana soracağım kuzum ya,sanatsal insanım benimsin sen🙂

  34. >Dersler yoğun sanırım..aman sen iyi ol biz bekleriz efemm::)))

  35. Hazel says:

    >erkekim : tamam bakıyorum hemen :)Lütfi : çok teşekkür ediyorum🙂 Çizer: lan. Yeni mi başlıyorsun çizmeye, hay ben…biraz daha bekleseydin :))hıım… silgi el peçete benzeri şeyleri kullanma taraftarı değilim, uzun sürer, çok emek verirsin ama hakkını verirsin onları kullanmadan kalemle yaparsın.Silgi bazı yerlerde gerekli oluyor, gölge vermede de el.Ama peçete yapmacık, aynı yemek yaparken eldiven takmak gibi, sevemedim bir türlü, sevgin bulaşmıyor ellerinden..Sen başla bakalım, koy bloga öyle konuşayım beybi :)seviyorum seniiöptüm :*mrv. natural: sağol fıstık bakıyorum. :)crazywomenrosemary: adını sevdiğim…blog aleminin çiçeği :))evet aynen öyle oldu.Bir de hastalık girdi araya, faranjit olmuşum :/giremedim o yüzden, uğrayıp da yorum yazman büyük bir incelik çok ama çok teşekkür ediyorum🙂

Leave a Reply

