>Daldan Dala Serisi (1)

>   Son yazımı yazdığımdan beri gelgitler içindeyim.Hayallerim, umutlarım boyut değiştirdi ve bu sadece bir gün içinde gelişti.İnternete girmek için can atan, yeni yazılarını gün içerisinde kurgulayan, modem sıcakladığında notebook ile birlikte  buzdolabına koyup kalem kağıda sarılan ve sizler için hikayeler yazan ben… birden kayboldu.Puf oldu.Çata pata güme dum.Merdivenden düşmüşe döndüm.Hiçbir istek yoktu içimde, üstüne bir de faranjit olunca herşey boka sardı.Durduk yere bir öksürük nöbetine girip de gözümden birkaç damla yaş akarak yazıyorum bu yazıyı.

 Elbette ben yokken buradaki hayat devam ediyor-muş. Evet muş çünkü bunu emailime girip de birkaç günde oluşan 845 maili görünce kavrayabildim.
1.Bayram

  Bayramda her gün sizinle beraberdim, yazacak birşey yok bayram hakkında.Hayvanlara yapılanlar hakkında da konuşmayacağım çoğu kişiyi şaşırtarak.Çünkü ben ne dersem diyeyim bir çözüme ulaşamayacağız.Benim düşüncelerimin tersini savunanlar da mevcut.
 Sadece hümanistliğimden ziyade animalistliğimle tanınan biriyim diyelim.Ama gelenek ve göreneklere birşey söyleyecek kadar bilgili, ve tecrübeli olduğumu sanmıyorum, o yüzden susuyorum🙂
2.Öğretmenler Günü

 Hah evet bugün öğretmenler günü.Tüm öğretmenlerimize tomurcuklu çiçekler yolluyorum.-Annem her zaman tomurcuklusundan alır, böylece daha uzun süre açmaya devam ediyorlar, hemen solmuyorlar, ondan öğreneceğim çok şey var.-
 Bugün öğretmenler günü ama ben evdeyim.Hiçbirinin öğretmenler gününü kutlayamadım.Yarın birşeyler yapsam iyi olacak.Bunu öğretmenlere yaranmak gibi görenler var mesela.Geçen sene – hayatımın en güzel senesiydi – tüm öğretmenciklerime ve arkadaşlarıma küçük muffinler yapmıştım, üstlerine bonibon yerleştirmiştim, ama tek bir tane yiyememiştim, diyet yapıyordum !.Mesela bunu yaptıktan
 sonra düşündüm…Acaba bunu yanlış anlamış olan var mıdır çünkü gerçekten öyle bir niyetim yoktu.
ilginç : o gün iki öğretmen ” Hazal, oğlum olsa seni alırdım” dedi.Hah! Şimdi işin boyutu değişti… kaçtım hemen öğretmenler odasından.Hayır iyi güzel teşekkür ederim de, sanki ben de oğulları olsa  ” aa hadi tamam” diyeceğim.İyi niyetle söylediklerinden ve büyüğüm olduklarından dolayı bu şekilde düşünmedim ama sonradan aklıma geldi .Evlilik kiim ben kiim? Yemin ediyorum ya, gerçekten.Hiç düşünmedim, umarım bu şekilde hayallere de kapılmam.(dııt yanlış cevap.Hem hayallerin peşinde koşan kızsın ve de Kızsın!
3.MİM’ler

Yaklaşık üç tane mim var mimlendiğim.Yazmak istiyorum fakat bir tanesi zaten uzun bir mim, yazmadan önce yapmam gerekenler var.Hayat Erkeği’ne bu mim için çok teşekkür ediyorum , muhteşem bir fikir.*

Diğer ikisini ise bugün veya bu hafta içinde ( eheh bu ne hazal ya ) yazarım.Yarının garantisi yok.
 -bu haftanın var.Bugünün garantisi yarından fazla o yüzden bugünü de yazmassam haksızlık etmişim gibi olur diye düşündüm.
4.Güney Kore

Bu biraz karmaşık bir konu, ee şimdi bizim soyumuz aslında koreye dayanı.. hayır tabiki de.
Ama aslında soyumuz dayanmasa da bence dayanıyor olma ihtimali yüksek,.
Neden? 

Çünkü, annem Korea’s  Number One Fan Girl ‘ü olmaya aday bir insan.Kablolu Tv’den Uyduya geçtiğimizden beri KBS adlı Güney Kore kanalına kilitlenmiş durumdayız.
Sabah başlıyor-uz ( -z çünkü izlemeye mecburuz) ve akşam babam eve gelene kadar izlemekteyiz.Dizileriyle başladık aslında.İngilizce altyazılı olarak.
Annem Babam ve Oğlum filminden çıktığında gözü kızarmayan tek insandır.Ben izlemediğim halde, ay herkesi ağlatmış diye ağlamıştım ( galiba) Ama annem ” fenal değildi” deyip ” ne yiyoruz ” diye devam edebilen insan.( mı acaba
 Ama kore dizilerinde ağlıyor ! Gördüm ve şok oldum, annem de ağlayabiliyor ! Tanrım! Evlatlık olduğumu düşünmeye başlamıştım.Kafamda tülü senaryolar üretiyordum.
 Zamanla, dizilerle beraber Talk Showlarını hatta sonunda haberlerini izlemeye başladı (-k) Hem de altyazısız saf bir Kore’ce olan haberlerini.Şuan annem Kore yemeklerini öğrenmeye çalışıyor ve zaman zaman Kore’ce birşeyler söylüyor.Sığınabileceğim biri?
 Okuldayken Güney Kore’nin Kuzey Kore tarafından bombalandığını öğrendim, dedim içimden ” eyvahlar olsun hanımm, annem çıldıracak şindi” Ama eve geldiğimde onu ölmüş falan bulmadım, söylediğimde ” evet duydum kanaldan, öğlenleyin onların 9 haberlerinde söylediler.Yazık oldu güzelim adaya” dedi.
Anladım ki,   Kimse annemi ağlatamaz Out, Annem yine de soğukkanlı olabilir İn

                                                                  ——–
Ah işte neyse böyle işte.
Mimlerle karşınıza çıkacağım yakında.
Kendinize iyi bakın,
Ben bakmadım bak ne hale geldim.
Şarkı falan da söyleyemiyorum, garip bir durum.
Özellikle de saçımı kuruturken bağıra bağıra şarkı söylemeye bayılırken.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in annem, örtmenler günü, bayram, Daldan dala, Kore, zaman zaman ne zaman, zavallı hazal. Bookmark the permalink.

13 Responses to >Daldan Dala Serisi (1)

  1. 8ex-en8 says:

    >terbiyesziliğe bak oğlu olsa alırmış. ben böyle şeylere hayvanlık diyorum afedersin.

  2. Hazel says:

    >yok yahu, iyi niyetle söylediklerini bildiğimden şe etmedim.Normalde olsa feministliğim falan tutardı, kim kimi alıyor beni ne sandınız falan derdim ama.

  3. bossa nova says:

    >allahtan canın yazmak istemiyomuş:) bissürü yazmışın ne güzel:)Ben de soğukkanlı bir insanım ama işe yarıyo zaman zaman iyidir iyi:)

  4. Hazel says:

    >eheh işte yazmaya başladım mı durduramıyorum.Hakısın yazmışım bayağı.Evet soğukkanlılığını kıskandığım oluyor annemin fakat yeri ve zamanı önemli.Ağlamadan o filmin keyfi çıkar mı ki?🙂

  5. ASLI says:

    >al bi mim de benden:)

  6. Hazel says:

    >@ASLI: teşekkürler🙂 ^^@Hero : lan, tam aradığım tamlama modeli.Danke schön.

  7. >Arada blogtan soğumalar olur böyle, yakında geçer Hazalcık takma.

  8. Hazel says:

    >Teşekkürler cipsi🙂 evet, aslında soğumak da iyi gelebiliyor, gerçek yaşama dönüyorsun ve beynine oksijen gidiyor mesela.Hem özleyip geri gelmenin keyfi de başka. kendine iyi bak🙂 :*

  9. >geçmiş olsun :)olur bazen, istemeyiz, sen de bir insansın biliyor musun :))tomurcuklar :)muffin, diyet :)evlilik :)kore, kore dizileri, annen, çook komikti. ağlarken habere ağlamamış. bak ne kadar sanalız. dizideki birine bişi olsaydı ağlardı belki. :))söylersin yakında şarkı.hastasın ama komik yazmışsın.:)mimlerin acelesi yok.netten arada uzak durmak da iyi.

  10. >Daldan dala serisi güzel başladı..arkası yarın gibi devam edecek galiba ..sevindim.:)

  11. Hazel says:

    >evet geliyor yakında🙂 konular dolunca yazıyorum işte🙂

Leave a Reply

