>Ama Hazal yine uyumuyor.Şiş gözlerle sabaha Merhaba diyecek.

>Şimdi Mim zamanı dostlar.
Mrv.Natural , deepblueeagle ve Lütfi Mutluer tarafından aynı mim konusu gönderildi.Hepsine teşekkürlerimi iletiyorum.

Bu mim kesinlikle benim hakkımda bilgi sahibi olmanızı sağlamayacaktır.Yani hafiften birşeyler çıkarabilirsiniz ama daha fazlasını değil.Çünkü bu yazdıklarım,  şuan hissettiklerim olacak ve muhtemelen yarın aynı şekilde hissetmeyeceğim.

1.En sevdiğiniz kelime: Kelime hıım.Kelimeleri kimin söylediği ve nasıl söylediğiyle orantılı olarak gelişiyor.Ama sanırım oyumu “Yaşam “dan yana kullanacağım.

2.Nefret ettiğiniz kelime: Boşver. Kardeşimin çok sık kullandığı bir kelime ve bir süre sonra kişide dediklerimin önemi yok hissi uyandırıyor.

3.Sizi ne heyecanlandırır: Küçücük şeylerle mutlu olmak en sevdiğim özelliğimdir.Tek kötü tarafı küçücük şeyler yüzünden – belli bir süre- hayata da küsebilirim.Beni mutlu edebilecek şeyler çok fazla.Samimi bir gülücükten başlayabiliriz sanırım  :)

4.Heyecanınızı ne öldürür: Karşımda kulakları olan  bir odun olunca heyecanım puf olur.Anlatmaya da hevesim kalmaz.

5.En sevdiğiniz ses: Elvis Presley’in o tatlı, boğuk sesi.

6.Nefret ettiğiniz ses: Birden aklıma geldi, bilmiyorum ki… Klima sesi.

7.Hangi mesleği yapmak istemezsiniz: Masabaşı olan herhangi bir iş.Ciddiyim, ölebilirim.

8.Hangi doğal yeteneğe sahip olmak isterdiniz: Herşeyden birazına sahip olmaktansa bir alanda en iyi olmak isterdim.Mesela resim, şiir, yazı, ses… hepsinden biraz var ama çizimin üstüne gitmeye çalışıyorum, bakalım🙂

9.Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz : İki seçeneğim var, biri ( basit gelebilir ama çok şey başardığını düşünüyorum ) Coco Chanel. Diğeri ise biri değil, anonim… Bir kunduracı olmak isterdim eski zamanlarda.Tabi her hayalime göre farklı bir kişiliğim olduğunu da unutmamak lazım.bazen paraşütle atlıyorum falan, bazen ağzımda sakız cakkıdı cukkudu en kırmızı rujumu sürmüşüm motoruma yaslanıyorum saçlarım simsiyah.Öyle ya, bitmez bu soru, geçelim.

10.Nerede yaşamak isterdiniz: Akdeniz çocuğu olmak istemişimdir hep.Ne yazık ki gittim Londrada 0  meridyeninde doğdum.Yaşamak istediğim yer – eğer yine ben olarak kalacaksam- burası olurdu başka bir yer değil. Dünyayı dolaşırım ama vatanımdan ayrı bir yerde yaşamanın zorluklarını farkındayım.İkinci sınıf insan muamelesini de…

11.En önemli kusurunuz: Bir arkadaş bulduğumda kene gibi yapışmak ve atılmak.Kafam koparılsa da tekrar çıkıyor, tekrar yapışıyorum.Pek ders alamıyorum.

12.Size en fazla keyif veren kötü huyunuz: fazlaca hayalci olmak, çevresindeki -kötü veya iyi- gelişmeleri takip edememek ve saftirik gibi milletin peşinde, hayallerle boğuşmak.

13.Kahramanınız kim:   Simone de Beauvoir


14.En çok kullandığınız kötü kelime: Bu konuda çok orjinal olamayacağım, genelde insanların canını acıtmak istersem saniyesinde vazgeçiyorum ve sadece ağzımdan gerizekalı lafı çıkabiliyor.Gözlerimle öldürürüm ama.


15.Şu anki ruh haliniz: Stresli, annem uyumam için atağa geçti.


16.Hayat felsefenizi hangi slogan özetler: Mutluluk bedava ise neden mutsuz olayım ki? Ha bir de şey var Hayal ediyorum, öyleyse yaşıyorum.


17.Mutluluk rüyanız: Hükümetin başındaki insanlar ( tüm dünya liderleri için söylüyorum) bir problemleri varsa askerlerle, bombalarla falan değil de, kendileri savaşsınlar.Düello yapsınlar mesela.Satranç da olabilir.Genel kültür falan.Hatta böyle bir festival tarzında da olabilir.Halkı karıştırmasınlar.


18.Sizce mutsuzluğun tanımı: Hayal edememek.Bir kere başıma geldi ve hiç bir şeyden tat alamamaya, gelecek için umutla bakamamaya başladım.Yemekten kesildim, odamdan çıkmaz oldum.Bu benim için korkunç birşeydi.Hayal etmek için ÇABALAMAK zorunda kalmak!!. 


19.Nasıl ölmek isterdiniz: Bir binanın tepesinden düşerken son hatırladığın şeyin yüzüne esen rüzgar olduğunu duymuştum. ( Belirsiz kaynak) 


20.Öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allah’ın size ne söylemesini isterdiniz: Ardında bıraktıklarınla mutlu olmalısın,çünkü gerçekten güzel şeyer bıraktın .


– çünkü ben her zaman bu dünyaya geldiysem bir sebebi olmalı, kendimden birşeyler bırakabilmeliyim diye düşünürüm-








-Annemin kötü bakışlarının etkisi altındayım.Yazdıklarım büyük bir baskı altında ortaya çıkmıştır.
-Çok korkuyorum.


Mimik yapacak kimse yok mu? 
Bu mimi yazmak isteyen herkese bırakıyorum.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in 20 soru, hazal, Mim. Bookmark the permalink.

5 Responses to >Ama Hazal yine uyumuyor.Şiş gözlerle sabaha Merhaba diyecek.

  1. >Hepsi harika da.. 'Bir binanın tepesinden düşerken son hatırladığın şeyin yüzüne esen rüzgar olduğunu duymuştum.' işte bu bambaşka. Boğaz köprüsünden atlarken demek ki denizin kokusunu taşıyan rüzgarın yüzümü sıyırıp geçmesini hatırlayacağım (,

  2. >şiş gözler, annen ve şu an. tamam :)yaşam, boşver, elvis, türkiye, çizim.:) negzel :)kene :))düello🙂 valla valla.hayal kurmak. en önemli özelliğin bu. aman ha kaybolmasın.:)de beauvoir. süper. okumuşsundur kitaplarını. genç kızlık, kadınlık.ve yves montand.:)çok güzel. baskı altında iyi yanıtlar🙂

  3. Hazel says:

    >balonlu kız: manyak mısın lan, soru icabı söyledim, atlama öldürürüm seni!deep : eheh baskı olunca belki de kendime bile itiraf edemediğim şeyler ortaya çıkıyor bilmem ki🙂

  4. >Elvis Presley, biliyordum evet, evet!😀

  5. Hazel says:

    >eheh işte benim Patates Soyacağım ! :))The Beatles'lım.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s