>Yalnız yıldızlarda gözüm, sadece anlamında değil yalnız olan anlamında.

>

Yazınca nasıl da rahatladım bir önceki yazıyı.
Oh be! dedim kendi kendime.( tabi herkes duymuştur o ayrı) 
Böyle kafamı kaldırıp gökyüzüne bakarken buldum kendimi.
Çok sık yaptığım bir şeydir.
Doğa beni büyülüyor, yeşiliyle mavisiyle, izlemeye doyamıyorum.
Yolda yürürken bile başımı yukarı doğru kaldırır, binaları gözümü biraz kısarak yok eder, 
Apaçık bir mavi hayal ederim.
Bazen de bulutların üzerine yaslanmış görürüm kendimi.
Bir süre sonra bulutları yemeye başlarım, 
Sizce bulutların tadı nasıldır?
Bence tatları şekerli ,yasemin kokulu.









Tabi bu hayal dünyasından,
Bir arkadaşımın dürtüklemesiyle,
Annemin Hazal yola bak! demesiyle,
Veya en kötü ihtimal bir direğe çarpmamla 
Uzaklaşırım.
Bir keresinde araba da çarpmıştı aslında.
İşte bu her şeyi açıklıyor.

Geceleyin çok daha güzel oluyor elbette.
Yıldızların gözüktüğü, bulutsuz bir gece…
Dolunay’ın deliklerini sayıyorum,
El sallıyorum, nasılsın diyorum.
Genelde cevap vermiyor,
Onun yerine bir rüzgar esiyor yüzüme doğru,
Anlıyorum ne demek istediğini,
Genelde doğa benimle, rüzgar eşliğinde konuşuyor.
Tanıdığım üç dört tane rüzgar var.
Bazen yabancılarına rastlıyor, yüzümü atkımla örtüyorum.
Annem bana yabancı rüzgarlarla konuşma dedi.
Gerçekten dedi!
Hepsi araba kazası yüzünden bence.


Tuhaf…
İnsanın kendini ifade edebilmesi,
Hem de bu kadar doğal bir şekilde.
Çünkü artık “selam”larda bile bir yalan var.
Bir yapmacıklık var.
Buraya yazarken hiç olmadığım kadar doğal oluyorum.
Bir nevi terapi gibi.


Neyse,
Ben biraz camdan bakayım.
Siz de bakın,
Bir yıldızımız olsun.
Bloggerların yıldızı diyelim ona.
Yalnız kalmasın yıldızlar.


Gökyüzünde yalnız gezen yıldızlar,
Yeryüzünde sizin kadar yalnızım,

Bir haykırsam belki duyulur sesim,

Ben yalnızım, ben yalnızım, yalnızım





About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in annem, ben hep böyleydim, bulutlar, hayallerin peşinde koşan kız, seviyorum sizi hem de çok. Bookmark the permalink.

9 Responses to >Yalnız yıldızlarda gözüm, sadece anlamında değil yalnız olan anlamında.

  1. >ah sen!lonely star.bulutları yemek. vay.araba mı çarptı. hay allah.rüzgarlar. ah sen.yıldız.çok etkileyici.p.s. have you read my last not in my blog?sen.

  2. Hazel says:

    >araba çarptı da ufaktan.abarttım biraz ehe.teşekkür ederim :)p.s. ingilizce kasamayacağım ben.Tüm ahengini bozdum biliyorum ama :)) evet okudum ama cevap verirsem hoş olmazdı gibi geldi, birşey yazamadım.:)

  3. >UZUNSÜREDİR BEKLEDİĞİM TÜRDEN BİR YAZI OLMUŞ "YABANCI RÜZGARLAR..BULUTLARI YEMEK..çok hoşsun..:)

  4. Akşın says:

    >Biliyor musun bu hayaller bazen gerçekten başa bela oluyor.İnsanlar konuşuyor ama sen duymuyorsun.Sonra kahkahalar atıyorlar irkiliyorsun.merak ediyorsun.ama iş işten geçmiş oluyor bir kere.sonra gökyüzüne dönüyorsun,yıldızlarla gülüşüyorsun.Hayal dünyası daha tatlı bir şey bence.

  5. Profösör says:

    >Bulutlar pamuk şeker gibidir. Bilog yazarlığı terapi gibidir. Sahtesi hemen sırıtır. Yürekten olmalıdır. Ayrıca yalnız değilsiniz. aynı frekansta olduğunuz bilog dostlarınız var senin. Ben de dolunaya bir el sallayayım iyi ki hatırlatmış oldun. Daha önce başka bir el sallayışım vardı benim. İsterseniz paylaşalım;ugün kırkbeş dakikalık bir hızlı yürüyüş yaptım. Doktorum her gün yürümelisin diyor bana. Bugün cumartesi. Ben de yürüyeyim, doktorumun sözü tutulsun istedim. SSK hastanesinin önündeki kavşağa gelnce kırmızı ışıkta durdum. Belediye otobüsü içinde, cvam kenarında oturan yirmiyedi, yirmisekiz yaşlarında vars yok olan bir otobüs yolcusuna el salladım. Oysa onu tanımıyordum. O kendisine el sallayan kişiye tebessüm etti. Sonra da bana el salladı. Bu duygu ona neler hissettirdi bilemem ama; ben ise onun hoşnut olduğunu hissetim. Nedenini bilemediğim bu hareketle nice insanların gönlü alınabileceğini öğrenmiş oldum. Ben de onun, arkamdan "Ben onu tanıyamadım. Beni tanıyan birisi sanırım, ama çıkartamadım" diye kendi kendine mırıldandığını duyar gibi oldum. (Hayattan kesitler)

  6. Hazel says:

    >Crazywomenrosemary'm: çok teşekkür ederim, sanırım benim de anlatmak istediğim ama bir süredir kelimelere dökemediğim bir yazıydı :)Akşın: ah akşın ah! benim hayatımın rutin bir parçası işte bu anlattıkların.Hayallere daldığımda duymuyorum kimseyi, bazıları kırılıyorlar bana :/Profösör: yazımı tam anlamıyla çözümlemiş, ne demek istediğimi anlamışsınız :)Annem bu konuda beni küçüklüğümden beri uyarmakta.Bir gün trenle seyahat ediyorduk ( zaten bir kere edebildim) camdan kafamı çıkarıp dışarıda ayakkabı boyayan bir amcaya "kolay gelsin !" diye bağırmıştım, küçüktüm.Adam şaşırmıştı ama mutlu olmuştum.Annem ise, yabancılarla konuşma derdi bana.Ben yine de çalışan birini gördüm mü "kolay gelsin" derim, karşıdan geçenlere gülümserim, yan arabadaki çocuğa el sallarım🙂 bunlar hayatımı renklendiren ufak ayrıntılar.

  7. >Hazalcım çok güzel yazmışsın.eline sağlık.hepimizde dalgınlık oluyor.blogun keyifli.izleyicin oldum.sewgiler:)

  8. Hazel says:

    >çok teşekkür ediyorum efenim🙂

Leave a Reply

