>Yılın en damar yazısı bu işte!

>




Bir süredir sadece başka blogları takip ediyordum ve yazı anlamında hiç verimli bir hafta geçirmedim.Verimi bırak, yazmadım zaten. 

Neden olduğunu ben de bilmiyorum bir tembellik çöktü üzerime bir de okulda sınavlar yaklaşıyor, münazaraydı, resim yarışmasıydı, bilgi yarışmasıydı, ödevdi, şunun kavgasıydı, bunun sevgilisiydi falan, kendime ayıracak vakit bulamadım.

Genelde okuldan dönerken ve sıkıcı derslerde aklımdan yazı yazıyorum, bunu bloga yazmalıyım diyorum ama… gel gör ki ne yazasım geliyor ne de bu aklımdan yazdıklarımı hatırlıyabiliyorum.

İnsan, kendine verdiği sözleri tutamayınca, hayatı kararıyor.En azından benim için bu şekilde işliyor.Geçen sene şu kısa hayatımda geçirdiğim en güzel seneydi.Çünkü kendime ne söz verdiysem hepsini rahatlıkla gerçekleştiriyordum, mutluydum, başarılıydım.

Sanki bu sene hayatımda birşeyler ters gidiyor gibi hissediyorum, eskisi gibi mutlu olamıyorum, insanlarla konuşurken gözlerimin içi gülmüyor ne bileyim, mesela “bugün İnkılap çalışacağım” dediğimde eskiden programlıydım, hemen masamın başına oturur notlarımı çıkarırdım.Şimdi ise, “amaan, yaparım sonra” oluyor ve gün bittikten sonra iğrenç hissediyorum.

Eskiden o hazırladığım notları fotokobiletir, sınıfça onlardan çalışırdık sınava, çünkü sınavdan iki hafta önce başlıyordum not çıkartmaya.
Şimdi ise pazartesi sınavlar başlıyor, yaptığım pek birşey yok.
“Ne mal kızsın, yazcağına git dersini çalış!” diyenler var mı aranızda? vardır vardır.Alınmam gocunmam, ne deseniz haklısınız.

Bak mesela eskiden ne güzel yazılar yazıyordum, güncel problemlerden, edebi, sanatsal görüşümden bahsediyordum, en azından hayatımı daha eğlenceli bir biçimde anlatıyordum.Şu an bu yazıdan iğreniyorum, ama içimdekileri kusmam gerek yoksa rahatlayamayacağım.Bunun için sizden özür diliyorum.İsterseniz yazıyı bırakabilirsiniz.

Ya da bırakmayın, kendimi bir test edeyim bakalım daha güzel devam ettirebilecek miyim…
eveet…

hah buldum lan!
Bak mesela şu melankolik halime yakışır bir şey.


Damar FM  

Servisimizin vazgeçilmezi.
Türkiye’nin en damar radyosu !
“Da-da-da damar efeem” 


Şimdi servis şöförü değişti.
Gelen amcanın çok masumane bir tavrı vardı böyle, hani düğme ilikleyen tipler olur ya onlardan işte.
Gerçi sonradan gerçek yüzü ortaya çıktı, aramızda kalsın deli gibi kullanıyor şışşt.


Servise bir biniyorum, beni karşılayan müzik,

yaşamak içimden gelmiyor artık…”


Okula gidene kadar şaftım kayıyor, kederleniyorum, mayıklaşıyorum.
( hazalca: mayışmak ile kafa olmak arası bir tabir)


“ooof of”layıp duruyorum.Eğer ders Matematikse kendimi toparlamam beş 
dakikamı alıyor, ama Dil ve anlatım falansa, yandım.Tüm ders kendime gelemiyorum.Derdimi de anlatamıyorum ki kardeş! 


“en yakın dostuma yine küskünüm…herşey boş anlamsız şimdi gözümde …”

neyse dostlar. Müslüm’cüğüme buradan selamlar.
Orhan’ıma da berhudar olması dileklerimle.


                                 ***

Gelecekte nasıl bir insan olacağım düşüncesiyle kafayı yiyorum.Nerede olacağım, kiminle olacağım? Hayallerimi gerçekleştirmiş olacak mıyım ?
 ( en azından fizik kurallarına uyanları )

Geçen internette bir reme rastladım ve onu sizin için bölüştürdüm.Daha doğrusu bunu kendim için yaptım – egoistim gencim güzelim mantığı çerçevesinde  öhöm-

Acaba ben bu bakışların hangilerine kendimde rastlayacağım?


yok ya bu kadar da egoist değilim sanki


ups 
Tipik Türk kadını

   
Teyze naptın ya!

eheh yılın Hazal’ı

Hani belki.
Evet cuk oturuyor.

  
Aha ! işte dis is hazal.
Yol kenarında bulurlar beni böyle dersem :S

   

haha yok kalsın  
herkes hata yapar

ıı öhüm tamam, maksat çeşit olsun.

Kandırıkçı, hıım olabilir.

Şimdi düşünüyorum hangisi ben olurum diye, hiçbirini de yakıştıramıyorum.Gençlik böyle birşey sanırım.Hepsinden biraz olacağını bilsen de hiçbirini yakıştıramamak.

Bu yazı burada bitti mi?
evet bitti bence.
Sizce?

-Yoruldum, formdan çıkmışım.
Şu kadarcık yazıyı zor yazdım bak.






About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Anı, damar fm, Deneme, dertliyim, hazal, seviyorum sizi hem de çok. Bookmark the permalink.

14 Responses to >Yılın en damar yazısı bu işte!

  1. Jove. says:

    >herkesin hayatında böyle dönemler oluyo :)kısa ya da uzun.Ama genelde kısa.Bi bakmışsın yine geçen seneki gibi günler yaşamaya başlamışsın. Bu sene kötü geçiyo,kötü geçiyo dersen de büyük ihtimalle öyle olucaktır.Ama boyle bı yazı yazıp ıcını doktunden sonra yıne oyle konuscağını sanmıyorum.yazdın bitti🙂

  2. >:))))) allah seni ne yapsın :)))))çok komiksin. mayıklaştırdın beni.:)ah o hormonlar :))))zoraki yazmışsın ama çok hoş.ehehe.

  3. Hazel says:

    >Jove: haklısın, zaten baksana sonlara doğru moralim yerine geldi🙂 teşekkür ederim.deep: Eheh🙂 Zoraki oldu biraz evet ama oldu sanki ya:/ idare ediver ama aa.

  4. Leah says:

    >Hazelitom olur böyle arada, bana da geliyor gidiyorlar. Yazacak hiçbir şey bulamadığımm oluyor, yazacak 10 tane konu varken 10unu unuttuğum da oluyor yani. İlginçlikler ilginçlikleri kovalıyor ama geçici bunlar. Çok öpüyorum, muculuyorum :*

  5. Hazel says:

    >Sağol Leah🙂 çok tatlısın çok teşekkürler.Umarım geçicidir gerçekten de.:) öperim :*

  6. Mrv. Natural says:

    >Hahaha resimler çok komik ya nerden buldun😀 Olur öyle bazen

  7. Hazel says:

    >ehe geziyordum internette.Tesadüfen buldum, çok hoşuma gitti.:) evet ama şimdi daha iyiyim ya🙂

  8. >AH HAZEL..AH HAZEL VER COŞKUYU OLMUŞ NEREDEYSE..? hep diyorum senin yerin bir başka bende ? Neden acaba yoksa sen karakolun önünde kaybettiğim kızım olmayasın;)

  9. >Bu araştırmacı yanın çok hoşuma gidiyor yazının teması her resme giriş çıkışta koptum valla ama tayyare gerçekten sen hayllaerine uçuyor..:)) AMA SEN HAZEL GİBİ HAZEL SİN İŞTEEEE!!! :))

  10. Hazel says:

    >RoseMary'm: eheh valla coşkuyu nerelere dağıttım ben de anlamadım.Senin de yerin çook ayrı :)Olamaz… Karakol, ben, annem ! Anneciğim! sen misin?Hazel gibi hazel mi🙂 onur duydum efenim.Gururlandım bak🙂 siz de blogların çiçeğisiniz, çok teşekkür ederim :)Öptüm :*

  11. LifeSux! says:

    >ah ah duygularımı ancak bu kadar güzel açıklayabilirdin😦 sanırım gidip intihar edicem😦

  12. Hazel says:

    >ama bak ben sona doğru toparladım, sen de toparlaa ! :)Mutlu Son olsun.

  13. haYaL@ says:

    >gönül neler ister kader ona bakıp güler,bende neler hayal ediyordum şimdi nerdeyim,pöf

  14. Hazel says:

    >ahah ben seni bayağı havaya soktum sanırım.Tori Amos şimdi de bu.Git elini yüzünü yıka ciciş🙂 ben sana eğlenceli bir parça bulayım🙂

Leave a Reply

