>Artık sıkıntıdan değil.Hoşuma gidiyor ve yeni bir tane daha geliyor.

>

[Ah! gözünüzü kapayın.Cık cık cık]
Çıplaklıkla hiç bir problemim yoktur.Yani görünce birşey hissetmem, 
İnsanın en doğal, en saf hali.
Kadın vücudu ise doğadaki en estetik şeylerden biri.
Gerçekten.
Kıvrımlar bol, yüzeysel geçişler yok.
Erkek vücudunda ise kaslar ön plana çıkıyor.
Yine de bu açıklamalara rağmen,
Bu benim çizdiğim  az sayıdaki nü resimden biri.
Anatomiyi çok iyi bilmem gerekiyor.
Güzel Sanatlar okuyanlar ayrıca anatomi dersi alıyorlar ,
Sabırsızlıkla beklediğim derslerden biri🙂

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in anatomi, Çizim, hazal bugün aştın kendini, kadın, . Bookmark the permalink.

21 Responses to >Artık sıkıntıdan değil.Hoşuma gidiyor ve yeni bir tane daha geliyor.

  1. Akşın says:

    >anatomi gerçekten zevkli.sen kaç yaşındasın ve ne istiyorsun merak ettim gerçekten:)

  2. Hazel says:

    >öhöm🙂 aynı yeri istiyoruz kuzum🙂 Mimar Sinan Güzel Sanatlar ahh ah. Ve ben 17 yaşındayım. 2 sene sonra sınava gireceğim :)Hala bölümüne karar verebilmiş değilim🙂

  3. Akşın says:

    >resim kursuna falan gidiyor musun?

  4. Hazel says:

    >yaklaşık bir aydır, bir galeride kurs veren iranlı bir ressamın yanındayım.Haftada bir gün.3 saat.Gerçi kurstan çok edebiyattan sanattan konuşuyoruz :)Sadece çizmek için gidiyor, yeni birşeyler kapmaya çalışıyorum.Daha anatomi falan öğretmiyor yani :)yanda çizim etiketi var bak.Oradan kursta yaptığım birkaç resmi görebilirsin.🙂

  5. vA_niLLa says:

    >İnanılmaz. Çizimlerini çok beğendim. Bende mi denesem🙂

  6. Hazel says:

    >denemelisin Vanillam🙂 çok rahatlatıyor emin olabilirsin =):)

  7. 8ex-en8 says:

    >fazla açık değil😛

  8. >CAN HAZEL..SANATIN, HER TÜRLÜSÜNE YATKIN..YETİSİ BOL HAZEL., SAKIN PES ETME HEP BÖYLE KAL..BEN "DİYE GÜZEL SANATLAR DA OKUMADIM" DİYE HALA YANARIM..:))

  9. Pink Freud says:

    >Bir kadına göre biraz fazla kaslı olmuş sanki

  10. Hazel says:

    >88: hadi ya, tüh özür dilerim.eheh. valla iç organlarını çizemedim.rosemary'm: utandırma beni ama anneciğim! ama ama neden😦 keşke kendine bir şans daha versen :)Pink Freud: adına hayran kaldığım! bloga hoşgeldin🙂 evet kaslı bir kadındı çizdiğim🙂

  11. Profösör says:

    >İnsan "Ahseni Takvim" olarak yaratılmış ya; En güzel yaratılmış..

  12. >bi şey diyim mi. çohoş çiziyosun. hakkaten.

  13. Hazel says:

    >Profösör: işte ben de bundan bahsediyordum🙂 yaratılışımızdaki zarafet :)xavinin görümcesi: ahah nickine bayıldım.Teşekkürler efenim, blogum hoşgeldiniz🙂

  14. >dün gece ne geceydi :))))kadın bedeni. evet. aynen.:)

  15. Maya says:

    >Gözüme takılan bazı yerler olsa da yeteneğin var bence.Bu arada sayende uzun zamandır bilgisayar dışında, kalemi elime alıpta birşeyler çizmediğimi fark ettim :)Umarım hedefine ulaşırsın.Çizmeye devam et!🙂

  16. Hazel says:

    >teşekkürler maya🙂 umarım ulaşırım.Sen de çiz :))gözüne takılan yerleri söyleseydin keşke.:)benim de gördüğüm yanlışlarım var.Ama silgi olmadan çizmiştim bunu.Ve yanlışları düzeltemedim.Sadece bir taslaktı ama ilk olduğundan dolayı koyayım dedim🙂

  17. >gereksiz taramalar yapma :)))şaka şaka.böyle derler de.:)

  18. Hazel says:

    >eheh evet,çizgiler net olmalı.Elin korkak olmamalı ve tarama fazla yapmamalısın :)Bu da senin çizgilerine güvenmediğinin belirtisidir.Biliyorum :)teşekkürler.Ama dediğim gibi,zamanla öğreneceğim.-ve silgim yoktu:/ ( bahane oldu resmen)

  19. Maya says:

    >sol bacakta perspektif sorunları olmuş gibi.silginin olmaması daha iyi aslında hiç silmeden çalışmaya alışmak en iyisidir. zamanla çok daha iyi olacaktır çizimlerin, sen de fark etmişsindir ilk çizmeye başladığından bu zamana kadar olan farkı.Çok fazla olması şart değil, biraz yetenek ile her şey çalışılarak kazanılır diye düşünüyorum:)

  20. Hazel says:

    >teşekkür ederim maya :)evet sol bacakta sorun var.İki yanlış daha var aslında, birincisi sol göğüste, çok solda kaldı.ikincisi ise sağ bacak biraz daha aşağıda olcaktı🙂 çok azcık eheh :)evet silgisiz çalışmaya alışmalıyım.Umarım Maya umarım :/hiçbir şeyi bu kadar çok istemedim ben.

Leave a Reply

