>Deniz Kızı

>

Burcu balık olanların aklına geliyor sanırım, 

Ya da sadece benim gibi aşırı hayal kuranların aklına geliyor,
Denizde yaşayabilseyim,
Solungaçlarım olsaydı,
Nasıl olurdu acaba?
Yazın yüzmeye gittiğimizde,
Tercihimi havuzdan değil denizden yana kullanırım.
O renk, o koku büyüler beni.
Tuzlu suyun genzimde bıraktığı hisle canlanırım.
Kirpiklerim tuzdan bembeyaz olana kadar da güneşlenirim denizden çıkınca.
Antalya’da deniz yıldızı bol bulunuyor.
Ben de dalıp dalıp çıkarıyordum irili ufaklı,
Ama kuzenim gibi üstlerine tuz döküp öldürüp kurutmuyordum hayır!
Denizdeyken kulak mememe koyuyor ve onlardan küpe yapıyordum
Gerçekten de duruyorlardı kulağımda  :)
Paletlerimi takıyor ve kıvrıla kıvrıla yüzüyordum.
Bir an kendimi gerçekten deniz kızı gibi hissediyordum.
Sonra kafamdaki gözlüğü hatırlayıp hüzünleniyordum.
“o olmadan da görebilmek vardı” diye düşünüyorum.
İnsan seslerini bastırmaya çalışıyorum.
Suyun altındayken ters dönüyorum,
Ve suyun altından gökyüzüne bakıyorum!
Bu muhteşem birşey işte!
Işık huzmeleri suyun içine doğru ilerliyor,
Ayağımın çakıl taşlarını hareket ettirdiğindeki sesi duyabiliyorum.
Balıkların arasından yüzüyorum.
Kısacağı suyun üzerinde pek göremezsiniz beni🙂
Deniz kızı olmak vardı diyorum.
Denizdeyken,
Hiç olmadığım kadar özgür,
Hiç olmadığım kadar kendimleyim.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in anatomi, denizkızı, hazal bugün aştın kendini, resim. Bookmark the permalink.

28 Responses to >Deniz Kızı

  1. Jove. says:

    >harika anlatmışsın o anları :)denizin içindeyken gokyuzune bakmak muhteşem evet🙂

  2. Hazel says:

    >beğenmene sevindim :)Muhteşem bir an! gerçekten.

  3. Marla says:

    >Bende bir balık😀 deniz bambaşkaaa kokusunu çok özledim:((

  4. matias says:

    >bi ara baya bi sarmıstım; anası var kızı var, nerde bunun babası erkegi diye:)serbest cagrısım:))

  5. Kısaca Fd says:

    >çok güzel anlatmışsın.Balık burcu balık burcu🙂

  6. Mrv. Natural says:

    >Yüzmek beki de şu hayatta en sevdiğim şey ! evet bende senin gibi mümkünse sudan çıkmıyorum. Bir filmde vardı deniz yıldızından küpe yapmak hep istemişimdir ama hiç bulamadım ! Hayal ediyorum da ne güzek oluyordur…

  7. hackmen32 says:

    >ne güzel anlatmışsın o su altındaki anı… bayıldım yazına.

  8. Hazel says:

    >Marla: aynen marla aynen.Ben de çok özledim.Balık burcu,çok ilginç bir burç…gerçekten.Matias: eheh evet ben de düşünmüştüm onu.Ama olmuyor değil ki, bazı filmlerde falan rastlıyordum erkek olanlarına .Olabiliyor-muş efenim :)Kısaca FD: Beğenmenize sevindim efenim, içimden ne geldiyse onu yazdım :)Mrv. Natural: gerçekten muhteşem birşeydi ve kendim keşfettim eheh. kulağıma bir koydum, durdu orda! ve irili ufaklı biir sürü vardı denizde🙂 umarım birgün sen de bulursun🙂 hackmen 32: teşekkür ediyorum🙂

  9. MKumsal says:

    >Denizi sevdiğim kadar hiç birşeyi sevemem ben ya. Apayrı bir sevda o. Bir girdimi ayak parmaklarıma kadar buruşmadan çıkamıyorum resmen. Yalnızken bile hiç birşekilde sıkılmak söz konusu bile olamaz. Dalarsın, çıkarsın, kulaç atar kendini yorarsın ne bileyim. Denizin altı, balıklar, paletler, deniz kabukları ve yıldızları. Bambaşka bir dünya orası… :)Veeee deniz kızlarının hep var olduklarını ve denizin derinliklerinde yaşadıklarını hayal etmişimdir. Keşke birer deniz kızı olabilsek,eminim herşey çok daha berrak olurdu hayatımızda.🙂

  10. Profösör says:

    >Yazı yazmak için okyanus sahillerine giden bir yazar, sabaha karşı kumsalda dans eder gibi hareketler yapan birini görür. Biraz yaklaşınca , bu kişinin sahile vuran denizyıldızlarını, okyanusa atan genç bir adam olduğunu fark eder. Genç adama yaklaşır: 
-Neden denizyıldızlarını okyanusa atıyorsun? Genç adam yanıtlar; 
- Birazdan güneş yükselip, sular çekilecek. Onları suya atmazsam ölecekler. 
Yazar sorar; 
- Kilometrelerce sahil , binlerce denizyıldızı var. Ne fark eder ki? 
Genç adam eğilir, yerden bir denizyıldızı daha alır, okyanusa fırlatır. 
- Onun için fark etti ama…Eğer bir maniniz yoksa aşağıdaki adresimde bir türk kahvesi içmeye buyurmak istiyorum sizi. Yanında da damla sakızlı türk lokumu ikram edilecektir.http://mefkuremiz.blogspot.com/2010/12/bir-anne-bir-bebek-bir-de-kedicik.html#comments

  11. >mükemmelsin.zihnimde canlandırdım aynen, yüreğimde hissettim.deniz kızları şarkı da söyler. :)duyanlar olur bazen.:)))hatta bul al oku bak.dylan dog. deniz kızları macerası

  12. Hazel says:

    >MKumsal : eheh işte ben🙂 valla, sabah 10'dan akşam 7'ye kadar kesintisiz su içinde oluyorum.Suyun altı gerçekten bambaşka bir dünya.Ama denizkızı olsak da farklı problemlerimiz olurdu heralde.Aman kuyruğumun rengini sevmiyorum, yok Poseidon'un oğlu bizimkine sarkmış.Yine aynı muhabbetler ehe.Profösör : evet bu hikayeyi duymuştum, gerçekten çok anlamlı.Anlayana tabi…Elbette uğrarım.Orta şekerli olsun efenim :)Deep : teşekkür ederim :)Betimlemeler yapmaya, sözcüklerle resim çizmeye bayılıyorum.İstiyorum ki karşımdaki de aynı benim gibi hissedebilsin🙂 mutlu olsun.Elbette söylerler, ben de mırıldanıyordum.Biri beni duymaz tabi ki.İnsanoğlunun kulakları kalpten gelen melodilere açık değil ne yazık ki.sağol🙂 bulup okumam lazım🙂

  13. >peki seni kimse duyamaz🙂

  14. Hazel says:

    >balıkların duyduğundan eminim, bu mal napıyor diye bakıp kaçıyorlardı sonra.Ama insanlardan uzaktaydım, kimsenin ne benden ne de kalbimden gelen sesleri duyabildiğini sanmıyorum🙂

  15. >hah tamam. o an parçası için söylüyorsun sadece🙂

  16. Hazel says:

    >evet o anki halimden bahsediyordum ben :)Normalde kendimi ifade edebilirim heralde ama, istersem etmeyedebilirim, kimse anlamaz.Bilmem ki…Herkesin beni tamamen çözümlemesi imkansız gibi geliyor🙂

  17. >tamam. peki.:)herkesin çözümlemesi gerekmiyor zaten.ayrıca, herkes çözümlemesin de.:)

  18. Hazel says:

    >öhöm :)evet haklısın deep🙂

  19. >annaştık o zaman.:)

  20. bilge says:

    >Denizi çok severim ama yüzmeyi iyi bilmediğimden kıyıya parelel yüzerim ..bazen takılırım tanıdıklarıma ege de yaşayan biri olarak ege bölgesinde dağlar kıyıya dik uzanıyor bende parelel yüzüyorum diye..sevgi ve dostluklarımı gönderiyorum..

  21. Hazel says:

    >salakça bir cesurluğum vardır, birek dalarım suya, nerede çıkacağım belli olmaz.Hiç kıyıya paralel yüzmedim :)eheh gerçekten iyiymiş :))sevgi ve dostluğumun iki katı sizin olsun efenim teşekkür ederim🙂

  22. >Selam sana, Atlantis güzeli; baktım denizdesin,havuzu sevmezmişsin ,zaten o yüzden bekledim kıyıda seni,şimdi o da sevmiyor benim gibi klor kokulu havuzları dedim. Paletlerimi taktım senibekledim,beklerken hazel şu taşları sever dedim bir bir topladım..NEREDE KALDIN YA HAZEL?..:))

  23. Hazel says:

    >ahah işte benim annem :)Beklettiğim için özür dilerim.Ne güzel taşlar böyle :)Ben de taşlara bayılırım, kumlu denizden pek hoşlanmam :)paletlerimi de kaptım geldim :)Yeşil paletlerim var benim, fosforlu ehe.suyun içinde kuyruk gibi yapıyor öyle yüzüyorum🙂 birlikte yüzeriz🙂

  24. >bak bi..ben de hayal kuran kızın hayal annesi mi oldum ne? yyüzeriz valla,hemde km.lerce bayılırım..:))

Leave a Reply

