>Sıkıntı (1)

>


Sıkılınca ne yaparsınız?
Ben çizerim,yazarım,okurum.
Olmadı dans ederim.
Türlü şaklabanlıklar yaparım.
Ama sıkılıp da çizim yaparken silgi bulamamak?
Kafayı yedirtir bana.
Sen! lan gerizekalı! resimlen ilgilencem ben! diyen şaklaban.
Evet sana sesleniyorum.
Bir tane bile mi silgi bulundurmazsın evde!
Hay ben…
Bu resim de silgim olmadığından,
Gölgeleri bir kere yaptım mı düzeltemediğimden böyle oldu.
Affola.
Çekil önümden sen de,
hışt! ağlama bakayım.
Sulugöz seni!


About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Çizim, sıkıntı. Bookmark the permalink.

13 Responses to >Sıkıntı (1)

  1. Jove. says:

    >valla biliyo musun tam bloguna giriyodum ki yorumunun bildirimi geldi :))ben bu resimde neyi sevdim biliyo musun?sevdiğim şeyleri soyleyebılırım sadece,cunku eleştirmek için yeterli bilgiye sahıp değilim :)gölgelerin geçişleri çok hafif,ben resimde çok sert geçişler sevmıyorum.gercı ben de bazen çok sert vuruyorum kalemı-dedim ya çabuk bitsin diye acele etmek-ama bu oyle değil:)sevdim bunu devamını bekliyorum ben dee:)silgimi fırlatıym mı burdan sana,tut😛

  2. Hazel says:

    >eheh kalp kalbe kar… neyse.şimdiik.bunu kursta öğrendim.Her zaman hafif geçişler yapacakmışsın.Öyle olurmuşmuş.Bende de sabır bol ehem :Dbeğendiğine sevindim ciciş🙂

  3. haYaL@ says:

    >silgiye ihtiyacın yok bence,harika…

  4. Hazel says:

    >hayal@: çok teşekkürler çok incesin🙂

  5. >sıkılmışsın ama bak kendinle alay edebilmişsin. ne komik :))ayrıca iyi olmuş. çizmişsin işte.:)

  6. Hazel says:

    >evet :)Kediciğin bir sözü vardır " benimle ancak ben alay edebilirim, sen edemezsin! " diye.Sıkça kullanır.İnsanın kendi eksiklerini görüp bunlara gülebilmesi çok önemli bence :)eheh beğenmenize sevindim.Ah bir de silgim olsaydı:/

  7. >evet çok önemli bir özellik.kendinle alay edebilmek.ve evet, sen edersen, seninle alay etme şansı da vermemiş olursun.ehehe.öhöhö.:)

  8. Hazel says:

    >aynen öyle ! :)ehem.Vanillaya yazdıkların ne kadar hoş🙂 Blogda çok babacan bir tavır sergiliyorsun.Alkış! =)=)

  9. >bazen bazı kişilere. kızcağız, uzaklarda, yalnız ve parasız.tahmin et. zorluğu. çok da gururlu.arkadaşça bu.:)

  10. Hazel says:

    >hadi ama.Üstünü kapamaya çalışma.Kimse böyle bir teklifte, ricada – her ne ise işte- bulunmazdı.Ben bile kendimden utandım🙂

  11. >utanmak bence sana inanılmaz yakışır.

  12. >hem bi dolu yazı koyup hem nasıl yorumlara yetişebiliyorsun:)))hayatta yapamam.

  13. Hazel says:

    >ben… ım öhöm şey.ama yapma unu deep.Ne yazcağımı şaşırıyorum.hmmpfs.valla nasıl yetişiyrum ben de bilmiyorum.Ama bu koşuşturmanın bile tatlı bir yanı var🙂

Leave a Reply

