>Sıkıntı (2) Bir melek gördüm sanki.

>

Siyahi bir melek.
Neden her zaman melekleri beyaz düşünürüz.
Bence gayet de zenci olabilirler- eğer varsalar.-
Hatta biraz pembiş bile olabilirler

*Pembeden nefret ederim ben.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Çizim, melek, pembiş, sıkıntı. Bookmark the permalink.

13 Responses to >Sıkıntı (2) Bir melek gördüm sanki.

  1. >hımmm. bugün çok sıkılmışsın sen.:)melekler tabii ki, her renkten olabilir.:)genelde beyaz üretiliyorlar.:)ama neden🙂 pembe melek olabiler.kız dediğin pembiş sever.:))

  2. haYaL@ says:

    >birine benzetecem ama çıkaramadım :S ama siyahi biraz ürkütücü mü ne?

  3. Erdo says:

    >hazel çizimlerini gerçekten çok başarılı buluyorum, umuyorum ki yeteneklerini geliştirebileceğin bi yerlere gelebilirsin. umuyorum ülkemizde ki bi takım salak formalitere, engellere takılmazsın. bunu canı gönülden diliyorum.

  4. Jove. says:

    >biraz sürelerden bahsedebilir misin? :)mesela bunu çizmek ne kadar zamanını aldı?hoş olmuş bu arada pempiş meleğin🙂

  5. Hazel says:

    >deep: hem de nasıl sıkıldım:/ pembeyi sevemiyorum :/hayal@ : eheh yok kafadan sayılır bu. ben de birine benzetiyorum ama :/Erdo: çok teşekkür ederim… umarım umarım. Tüm o engelleri aşmayı ve Türkiye'ye de sanatı sevdirmeyi amaçlıyorum.Ben yapmazsam, o yapmazsa kim yapacak?🙂

  6. Hazel says:

    >Jove : valla ne kadar sürdüü.. yaklaşık 10-15 dk. arası🙂 şimdi bir tane daha koycam.Bugün çizesim geliyor🙂

  7. Akşın says:

    >haha zenci melekleer:)Hayal gücüne hayran kaldım doğrusu.

  8. Hazel says:

    >öhöm şey🙂 teşekkür ederim.utandım. ..ben birşeyler içeyim …:)

  9. MKumsal says:

    >Gerçekten amaa… Bu melek birilerine benziyor. :/:)Çok güzel olmuş ellerine sağlık. Bence de melekler her renk ve ten renginde olabilirler. Neden siyahi bir melek olmasın ki. Ya da pembe. Ya da mavi. Ya da her ne ise.🙂

  10. Hazel says:

    >MKumsal : eheh bulucam ben kime benzediğini :)çok teşekkür ederim canım :)evet şeffaf bile olabilirler belki.Ya da fosforlu ehe.

  11. Profösör says:

    >Bir de bizim evde bir melek var. Melek Hoca…🙂

Leave a Reply

