>Lanet olsun lan

>

*Biliyor musun ben bir hiçim.
Hiçliğin içini doldurmaya çalışan biçare bir canlıyım.

Evet ben bir insanım.

Arada hayvanlara benzesek fena mı olurdu?
“İnsan” kelimesi asıl anlamını yitirmiş durumda.
Uygarlık mı? hah palavra.
Batı’nın özentiliği eşittir medeniyet.
Uygarlık , yozlaşmanın yeni adı olabilir mi acaba?

Gittiğimiz yeri göremiyoruz.
Ben size söyleyeyim,
yok oluşa doğru sürükleniyoruz.
“İnsan”lık eğer vahşetse, tacizse, barbarlıksa buyrun,
Hiç durmayın.
Ben hayvan olurum sizin yerinize.

Doyumsuzluk.
Evet işte bu.
İnsanoğlunun en iğrenç özelliği.
Kazandıkça doyumsuzlaşma.
Daha fazlasını isteme.
Başkalarınınkini de isteme.
Ve artık bunu gizlemeden, iyi bir meziyetmişçesine yapması.
Hırs.
Önünde duranı ezip geçme.

Günahtan korunmak kaç para?
Ya da ne kadara alabilirim sevginizi?


About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in dünya, hayvan herifler, hazal, lanet olsun lan, medeniyet, uygarlık, zavallı hazal, şiddet. Bookmark the permalink.

11 Responses to >Lanet olsun lan

  1. >GÜZEL BİR PROTESTO FOTOSU..GENE SOSYAL KONULARA VİRGÜL ATMIŞSIN..DUYARLI HAZEL SEVİMLİ HAZEL..:))

  2. >evet hazel. haklısın.çok.

  3. Profösör says:

    >Hiçlik vanlıklara göre değildir.Batı batı dedikleri, tek dişi kalmış canavardır.vahşet bütün varlıklara karşı yapılır. Hayvanlar da nasibini alır.Doyumsuzluk hilkat garibesi yapar insanaHın insanı bitirirGünaha girmek zulmle başlar. zulüm adaletin zıddıdır. Dikkat! Sevgi parayla satın alınamaz.

  4. Hazel says:

    >naku: teşekkürler.Hakikati yazmak benim işim değil aslında ama hayallerden kurtulup gerçek dünyaya bakmam gerekiyordu.Dayanamadım yazdım :)rosemary: evet öyle oldu🙂 ben her şeyi senden öğrendim anneciğim ;)deep: görüş birliğinde olduğum insanlarla beraber olmaktan çok memnunum :)Profösör: İşte bu yazının bitişi böyle olmalıydı🙂 teşekkür ediyorum🙂

  5. >KUZUSU..KUZUSU SENİ YERİM DE KİMSELERE KALMAZSIN BAK,SEVİMLİ ŞEY NOLACAK..:)) SÖZ VERDİĞİN ŞU YAZIYI BEKLİYORUM CANIM 😉

  6. Hazel says:

    >eheh :)<3 tamamdır çiçeğim,Bu bilgisayardan yazmak istemiyorum o yazıyı, bu yüzden birkaç gün sonra ancak yazabileceğim :)ama yazınca sana haber veririm🙂

  7. Jove. says:

    >sana edip cansever'in " ne gelir elimizden insan olmaktan başka" şiirini tavsiye edicem ama,çokçok boş bi vaktinde okursan çok iyi olur bence.fazla uzun bi şiir.ve çok dikkatli okumak gerek bana kalırsa🙂

  8. Hazel says:

    >biliyorum o şiiri :)evet haklısın.Kesinlikle boş bir kafayla, düzgünce,anlayarak okunması lazım.Teşekkürler Jove'm🙂

  9. MERY DAIMON says:

    >Hepimiz birer hiçiz.

  10. Hazel says:

    >hiçlikte dolaşan fikir birikintileri.Bari bunları hiç bilmeseydik, tamamen kötü olsaydık.Acı olmazdı.

Leave a Reply

