>Aşk Delisi

>

Bu şarkıyla okunur bence.
http://fizy.com/s/1dejyh

 
Ben hiç aşık olmayacağım! derdim.
Ben kimseye deli gibi bağlanmayacağım.
Kimse…
Beni karanlık, soğuk bir tünelde
Telaşla koşturamaz diyordum.
Hah!
Ne kadar da yanlış biliyormuşum.
Ne kadar da boşmuşum.
O tünelde ışığımın gözlerin olacağını,
Nefesimin bedenimi yakacağını bilemedim.
Sandım ki,
Sandım ki sen beni yabancılaştıracaksın.
Ben olmaktan çıkacağım sandım.
Oysaki tek eksiğim sendin,
Seninle ben, kendimi tanıdım.
Bir bakışınla yıkılıyordum ben.
Saçlarını düzeltişin,
Ela gözlerindeki o derin bakışın.
Gülümsemen, dudakların…
Bak!
Şimdiden aşık ettin beni.
Sadece hoşlanıyorum diye avunamadım bile…
Denize açılmadan
Okyanusun ortasında buldum kendimi.
Bir kalp, hatıralarım ve
Çırılçıplak ruhumla,
Çırpınıyorum kederle.
En kötü tarafı da beklenmeden gelmesi,
Ve sende bulmam aşkı.
Çünkü son kişiydin sen,
Aşkı hayal edebileceğim son insandın.
Sadece arkadaştın.
Sadece muhabbet için vardın.
Ya da öyle biliyordum.
Uzaktan sevmek de güzel,
Sadece hayal etmek,
Sadece öyle olacağını bilmek.
Rüzgardan elini tutmak,
Ve resmine sarılmak.
Gören de deli sanır beni.
Dedim ya işte,
Ben olmayacaktım aşk delisi,
Hani koşmayacaktım karanlıkta,
Şimdi kendim gidiyorum,
Karanlıkta seni arıyorum.
  Hazal

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Aşk, deli, hazal, tünel, Şiir. Bookmark the permalink.

10 Responses to >Aşk Delisi

  1. Jove. says:

    >hem tebessüm ettim.hem de içim burkuldu biraz.ne hissetsem bilemedim."Uzaktan sevmek de güzel"sevdim bu yazınıda Hazel:)

  2. Hazel says:

    >teşekkürler Jove :)ama ben müziği eklemeden önce okudun sanırım tüh :/beğenmene sevindim, yaşadıklarını yazması daha kolay oluyor insanın.

  3. Jove. says:

    >Lafı mı olur şarkıyı açar tekrar okurum ehe:)

  4. orlando says:

    >''Müzik çok iyi de şiir biraz'' la başlayan bi yorum yapacaktım ki, kimin mekanında kime artislik yapıyosun dedi içimdeki ses. Aslında şiirden de pek anlamam. Niye bu kadar da uzattıysam😀

  5. Hazel says:

    >Jove: eheh çok naziksin :)Orlando: uğraman yeter🙂 ve tabi müziği beğenmen. şiir o kadar da önemli değil🙂

  6. >:) hayırlısı bikaç gündür :)zaten etkileyici yazıyordun, şimdi yakıcı olmaya başladı.

  7. Hazel says:

    >beğenmene sevindim deep :)küçük uzun kız aşık oluyor :/hikayenin devamı gibi oldu.

  8. Bir Dost says:

    >hayat ne tuhaf vapurlar falan

  9. Hazel says:

    >değil mi… onu tuhaf olarak kabullenebilirsek normal gelmeye başlıyor ki bu bence daha da tuhaf birşey.

Leave a Reply

