>Telefonun nasıl çalıyor dediler geçen gün.

>

*Şarkının bir çok yorumu var ama buna bayılıyorum.
Şarkıyı dinlediğinizde sözlerinin ne anlama geldiğini bilmiyorsanız sadece eşlik edersiniz.Ama göründüğü gibi bir şarkı değil.
Besame, besame mucho.
 Comosi fuera esta noche la ultima vez
Besame, besame mucho
Que tengo miedo a perderte
Perderte después *
Öp beni, daha çok öp beni.
sanki bu gece son geceymişcesine
öp beni, daha çok  öp beni
seni kaybetmekten korkuyorum
seni kaybetmekten sonra …

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Besame mucho, Los Panchos, Müzik, telefon zili. Bookmark the permalink.

18 Responses to >Telefonun nasıl çalıyor dediler geçen gün.

  1. >HPKK (terör örgütü ismi gibi oldu ama:)Ben de çok severim bu şarkıyı… Bak hemen koca burnumu sokup bi düzeltme yapayım, "öp, daha çok öp beni":))) Sevgiler…

  2. Hazel says:

    >eheh evet.Haklısın düzelteyim🙂 teşekkür ederim Çizmeli Kediciğim🙂

  3. >:) hayırdır inşallah :)ı feel the earth move under my feet, so come fly with me, fly to the moon little mermaid, mucho mucho mucho…:)

  4. Hazel says:

    >eheh :)a flying eagle and a mermaid.Sounds so good.;)

  5. >picasso/marie therese

  6. Profösör says:

    >Mehmet Akif Bebeğin ziyaretçisi yine geldi. 
Fakat pencere camı kapalı olduğu için, camda nöbet bekledi. Bebek ile kedi arasındaki garip iletişim onların arasında derin bir arkadaşlığı simgeliyordu. 
(Resmi tıklayarak gerçek boyutunda görebilirsiniz.)

http://mefkuremiz.blogspot.com/

Gerçek öyküyü okumak için bir önceki kayıttaki "Bir anne, bir bebek, bir de kedicik" adlı yazıyı da okumalısınız.

  7. Hazel says:

    >reklam gibi olmuş biraz ama sizi kırmayayım yayınlayayım🙂

  8. >bende çok seviyorum bu şarkıyı.blgumda mimin var şeker:)

  9. Hazel says:

    >la row : teşekkürler tatlım bakıyorum🙂

  10. Kirpiiik says:

    >Hey ben geldiiim (:

  11. şehrazat says:

    >''Yeni yıl bizlere kutlu olsun.. Yeni yıl sizlere de kutlu olsun.. Sağlık, başarı ve mutluluk dolu olsun.. '' ahahaha :Dyeni yıl mesajı olayını çok beğendim^^

  12. Hazel says:

    >eheh beğenmene sevindim🙂

Leave a Reply

