>Bazen karın kaslarında…

>Geçen gün,
Sınıfta kendime bir söz verdim.
Dedim ki bir daha bilimsel konuşmayacağım.
Çünkü bana miss google denmesinden…
Geyik olsun diye ” bazen karın kaslarında …” diye başlanıp gülünmesinden*
biraz sıkıldım.
Dedim ki kendimi deneyeyim bakalım normal biri gibi konuşabiliyor muyum?
Sonra bunu Kediciğe ve Sarı’ya söyledim.
Sarı, saçlarından dolayı okulda Sarı  olarak bilinen,
Çok iyi bir arkdadaşım.
Çok severim kendisini.
Komik çocuktur.

Sarı hemen “bunu kutlamalıyız” dedi.
Kedicik ve ben güldük.
Ben bile güldüm yani.
Sonra da , babasını aradı!
Pasta almasını istedi.
Şaka sandık.
Sanmaz olaydık…
Ertesi gün elinde pastayla geldi,
Diğer sınıflardan  birkaç kişi ile beraber kutladık.
Pastayı çatal batıra batıra yedik

Sonra da ben dayanamadım, üçüncü ders yine başladım bilimsel konuşmaya eheh.
Coğrafya Hocasıyla bir başladık aman yarabbim.Beni durdurabilene aşkolsun.
Sarı da dürtüklüyor beni susmam için.

Sarı- Şıışt! daha demin söz verdin!
Hazal- Bu sayılmaz ki ( yalvaran gözlerle) hocayla konuşuyorum sonuçta!

***

Yalnız kime söyleseler,
Hazal artık bilimsel konuşmayacak diye,
Seviniyorlar oley diyorlar.
Bazıları inanmadı.Yalan dedi.Olmaz öyle şey dedi.

Hatta kedicik bugün anlattı,
Evde daha hiç tanışmadığım ama çok anlatıldığım ablası bile
Kedicik söyleyince sevinmiş, oha cidden mi olmuş.
Pasta olayına annesiyle falan gülmüşler hatta.
Yuh.

Konuşmuyorum ben artık ya.
:/

* Bazen karın kaslarında… sözü, geçen sene ortaya çıktı ve okulda bir fenomene dönüştü.Şöyle ki, Bella adını taktığım arkadaşım regl dolayısıyla aşırı derecede ağrı çekiyordu ve tenefüsteydik.Sınıftaki erkekler de nolduğunu anladılar tabi, kız yürüyemedi bir ara, elleri karnında zar zor oturdu inleyerek sıraya.Ben de durumu açıklamak için aceleyle ” Bazen karın kaslarında böyle kasılmalar olabilir bunun nedeni… ” diye başlamışım.Fark etmedim.Herkes gülmeye başlamaz mı!

  Bella bile gülmeye başladı sonra daha fena inledi.Yok artık, dedirtecek şekilde bu dilden dile dolaştı ve ben her konuşmaya başladığımda koro şeklinde söylenen bir söz oldu.

“Bazen karın kaslarında! …”  ahahah  ehühühü  kıhkıhkıh…   vesaire.

Ben de gülüyorum artık.
Yapacak birşey yok.
Kısmet bu işler.

Karın kası Hazal.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Anı, bazen..., bilimsel, hayallerin peşinde koşan kız, hazal, karın kası, okul. Bookmark the permalink.

27 Responses to >Bazen karın kaslarında…

  1. Jove. says:

    >offff kasmasana boşver:)"bazen hazal kaslarında bu tür kasılmalar…" diye başlama hayıııııır(!)ya da başla nolcak,dinleriz biz:)

  2. Hazel says:

    >@jove: sen de mi Brütüs? :/alıştım artık, gerçekten.Annem beni spiker yapcakmış, bugün bana öyle diyor. Teyallam bi o kalmıştı! kendisi diksiyon kursuna gidiyor, orada bir kadın var ünlü bir spiker, ona özendi heralde, beni de götürecekmiş -zorla-

  3. Jove. says:

    >hehehe:) git işte nolcak farklılık olur :p

  4. Hazel says:

    >tabi canım diksiyon da oldu mu hah. Liste tamam.Zaten ordan çıkışta da resim kursu ooh. mis.:/bu ne kızım ya.Neyse,Türkçe'yi doğru kullanmak falan önemli de,Annemin evde diksiyon dersi vermesi… uf.Hazal kızım, herkez neden herkes aslında biliyor musun?Hazal, şunun doğru okunuşunu biliyorsun değil mi>?Hazal aslında spikerlik falan düşünsene* bak olabilirSpiker…Spikerlik hazal hiç…Hazal spiker sen …Sen spiker hazal…nokta

  5. >Ne güzel sana bu şekilde takılmaları senin sevilen,imrenilen,sosyal yanı güçlü,hoşgörülü biri olduğunu gösterir. Zaman; bilgilenme,aydınlanma,paylaşım zamanı,doğru bildiklerimizi birbirimize aktarırsak gelişir toplumumuz.Bilmiyorum öğrenim ömrümüzün son dakikasına kadar sürmeli diye düşünüyorum. Bana da bak sabahın köründe edebiyat parçalıyorum,sanki tüm bunların bilincinde olmayan birisiymişsin gibi..;) Spikerlik? sana her meslek yakışır..hatta BİLİM KADINI olmak bile güzelcim:))))

  6. Hazel says:

    >eheh🙂 Türkiye'nin eğitim sistemine göre ya hukuk ya işletme ya da öğretmenlik seçebilcem.:/ tabi ki güzel sanatlar seçiyorum ama ben de her öğrenci gibi eşit ağırlığa yönelseydim böyle olacaktı, nitekim bir sene önce de öyleydi.evet, yeni birşeyler öğrenmeye bayılıyorum.İnek gibi algılanmak da istemiyorum gerçi, okulda inek gibi değilim, etkinliklere katılırım, arkadaşlarımla gezerim🙂 asosyal değilim ama ders esnasında gözümü hocadan ayırmak istemem.Çünkü ağzından her defasında bilmediğim birşey çıkıyor ve ben onu hafızama alıyorum ve yeri gelince kullanıyorum.Bu muhteşem birşey bence :)Artık bir konuda bilgi almak için bana geliyorlar ve bu bence çok güzel birşey.Duygulandırıcı :)çok teşekkür ederim çiçeğim🙂

  7. 8ex-en8 says:

    >ben sana darıldım hazal😦

  8. Hazel says:

    >noldu Cem niye darıldın?:/

  9. Modafobik says:

    >Müthiş her zamanki gibi ! :)Dur epeydir bakamamışııım hemen hepsini okumaya başlıyoruuum! :)ağabeyin, modafobik tuna.

  10. Hazel says:

    >çok tatlısın sağol :))eheh hadi bakalım ağabeyciğim.:)

  11. >:))miss gugıl.sarı.pasta.çok hoş.:)bazen karın kaslarında.çok fazla komik.:)

  12. Hazel says:

    >eheh ne demezsin :)Alıştım valla.Tek tesellim yeni gelenlerin konudan haberdar olmaması😛

  13. >hahahah :DÇok güzeldi yazıBen de bilimsel konuşurum. Bay çok bilmiş derler bana ^_^

  14. Hazel says:

    >"You may say I'm the google but I'm not the only one.":)beğenmene sevindim.

  15. >vaaay seni seni. dreamer.yüzyılın en iyi şarkısı.sen hazel. çok sensin.seninle başım dertte.:)

  16. >HACELCİM MİMİŞİN VAR! BANA BİR UĞRARMISIN?😉

  17. Hazel says:

    >oley🙂 teşekkürler !

  18. matias says:

    >sadece sondaki olay bile''uykusuz'' cizerlerini imrendirecek cinsten:) sahane..cizimler devam etsin hazellllllhadi bakalım:)

  19. toprak says:

    >ya boşver hazel, alıcılarınızın ayarıyla oynamayın yazan bi tişort giy gitsin, orjinalini bozma sen, kaldı ki konuşacak bir şeyi olan konuşur, kulübe hoş geldin :))

  20. Hazel says:

    >MATİAS, ne güzel bir iltifat bu böyle🙂 teşekkür ederim.Zaten bırakabileceğimi sanmıyorum çizimi :)sağol dostum :)TOPRAK, eheh evet bana öyle bir tişört lazım.hoşbuldum hoşbuldum🙂

  21. >hazel. en çalışkan blogçu, en üretken blogçu, en iyi blog takipçisi, burnu en iyi koku alan. en iyi iz sürücü :)))))stalker, tracer, hazelnut :)))

  22. Hazel says:

    >:)insanları şımartmakta üstüne yok deep.yanaklarım kızarmaz pek, kızarsaydı kıpkırmızı olmuştum…:)

  23. >herkesi şımartmam. yorumlarım nedeniyle bazen öyle sanılabilir. bazen, olumlu, mutlu edici yorumlar yaparım. ama onlar, bana çok yakın olanlar değil. şımarttıklarımın sayısı inanılmaz az. ve farklı nedenlerle. üstelik, bu hafta 50 blogçuyu izlemeyi bıraktım.tamam. kızarmayan şey🙂

  24. Hazel says:

    >:) çok sevindim o zaman. tekrar teşekkürler.

Leave a Reply

