>Bodrum, ben ve hayaller. (yine hayaller, evet biliyorum, bağırma bana ! )

>





Ufak hayaller…
Büyümeye başlayınca insanın içinde,
Gerçekleştirebilmek için uğraşıyor.
Ne kadar narin olduğunu o zaman anlıyor insan.
Hayaller narindir,
Küçümsememek ve yargılamamak gerekir.
Çünkü hayal ettiği şey, kişinin KENDİSİDİR.
Ben her türlü hayal edebilirim.
Küçük, büyük, siyah beyaz veya üç boyutlu.
Bu, aslında herkesin yapabileceği birşey.
Ama, kanadı olduğunu bilmeyen bir kuş,
Uçmasını nasıl öğrenebilir ki?
Yuvadan atlama riskini ancak kanatlarının olduğunu bilmesiyle başarabilir.
Bunu da içgüdüleriyle bilir zaten
Hayal kurmak da böyle birşeydir, içgüdüseldir,
Ama insanoğlu beşeri faktörler arasında sıkışmış,
İç sesini duyamaz olmuş.
Halbuki bir filmle, bir resimle, bir müzikle onu hatırlarız.
Artık bağırmaktan sesi kısılmış iç sesimizi, sanat sayesinde duyabiliyoruz.
Bodrum…
Ben ufak bir yaşamla da mutlu olabilirim.
Dedim ya hayallerim birbiriyle çelişebilir.
Ünlü bir tasarımcı olup her yere koşuştura da bilirim,
Bodrum’da bir dükkan açıp üç beş tasarım, tablolarım ve yaptığım cheesecake’lerle de dünyanın en mutlu kızı olabilirim.
Evet, bir aralar hayalim buydu.
Bir dükkan açacaktım.Üst katında kalırdım ve elbiseleri orada dikerdim.
Sabahları daha kimse uyanmamışken, çıkar yürüyüş yapardım.
Doğa ile bütünleşir, nefesini içime çekerdim.
Sonra döner, soğuk bir duş alırdım,
Yenilenir, canlanırdım ve aşağıya inerdim.
Bu dükkan iki bölümden oluşacak.
Bir tarafı kafe olacak ve ünlü tariflerim olacak orada.
Bir kaç tanesini şimdiden oluşturdum. eheh.
Cheesecakeler, kekler ve değişik ürünler.
Bir tarafı ise butik olacak ve ben tasarımlarımı satacağım.
Akşama doğru dükkanın önüne geçip, çizeceğim.
Canım ne isterse onu çizeceğim.
İnsanları inceleyeceğim,muhabbet edeceğim.
Ve oradaki kazıkçılar gibi göt kadar resmi otuz liraya satmayacağım!
öhöm.
Ha bir de tabiki sabahleyin duştan önce bir deniz keyfi…
Tabi ki bunun olabilmesi için,
Seneler var, bir.
Hayatın daha başından emekli olma hayallerine girdim gibi , iki.
Bir de çok para lazım, bu da üç.
Olsun hayalini kurması bile güzel🙂
Bu arada hadi benden bir  kıyak,
Eğer açarsam, blogda seni okumuştum, böyle bir yazın vardı diye gelen herkese benden bir dilim cheesecake.
Tariflerden biri de güllü cheesecake olcak.Açıklıyorum biliyorum, şimdi kaparlar ama benimki gibi güzel olmaz.
-Egoistliğin sınırlarını zorlayan Hazal.-
Bol hayalli bir gece diliyorum herkese🙂

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in bodrum, Deneme, hayallerin peşinde koşan kız, hazal. Bookmark the permalink.

34 Responses to >Bodrum, ben ve hayaller. (yine hayaller, evet biliyorum, bağırma bana ! )

  1. Jove. says:

    >:))bence harika bi hayal.derler ya bazen " tamam hayal kur da,bu kadar da abartma,gerçekci ol bıraz" diye.bu o hayallerden değil:) gayet de olabilir yani çok zor değil:)ilk cheesecake i ben alacağım ehehe!

  2. Hazel says:

    >Jove ! :)gerçekten böyle mi düşünüyorsun?Çok sevindim :)ahah tamam bekliyor olacağım eheh.Birlikte gezeriz Bodrumda.Resim de çizeriz🙂

  3. Jove. says:

    >valla böyle düşünüyorum:)ben ne hayaller duydum -hadi be ordan- dencek.ama yanı bu çok uçuk değil bence,yeterınce ıstıyosan ve çabalıyosan oluur:)çizmez miyiz kuzum:)

  4. Hazel says:

    >:):) teşekkür ederim.Bakalım, umuyorum gerçekleştirebilirim :)Çizeriz çizeriz eheh.🙂

  5. Akşın says:

    >e yok artık anca bu kadar olur.inan benimde var böyle bir hayalim.ama ben dahada abarttım.Böyle bir yerde elbiseler tasarlayıp dikebileceğim bir oda,üst katında resim ve stilistlik dersi verebileceğim ve resim çizebileceğim bir atölye,alt katında müzik için bir stüdyo.ehem birde o özel keklerimi satabileceğim bir kafe.he bide dans müzik içkkii sahil yaşasın hayal kurmak vihuhuvh.

  6. Hazel says:

    >ahah demek ki birkaç sene sonra ben de birşeyler ekleyeceğim :))vay be.Benzediğimizi biliyordum da bu kadarı😮

  7. >Umarım olur hayallerin, hepsi tek tek gerçekleşir:) mail gönderdim sana aldın mı acebaaaa…

  8. Hazel says:

    >umarım kedicim umarım :)gelmedi😦

  9. Aquamarine says:

    >Açıkcası benimde buna benzer bir hayalim var. Ve bence, insan çok çalışır da çok isterse hepsini gerçekleştirebilir. Ve eğer bir gün böyle birşey gerçekleşirse, devamlı müşterilerinden biri olabilirim.🙂

  10. Mr.E says:

    >Saçma ya da makul hayal yoktur, uygulamayı çok istediğin ve sadece aklına gelip sonra unuttuğun (ya da vazgeçtiğin) hayaller vardır. ;)"Gerçekçi ol, imkansızı iste" Che bunu gerçekleştirmek için de;"Ya bir yol bulurum, ya o yolu ben yaparım" Hannibal Barca

  11. Hazel says:

    >@Aqua:🙂 beklerim beklerim.Aslında gerçekleştirmesinin zorluğundan çok, büyüdükçe "normalleşeceğimden" ve bu güzel hayalleri unutacağımdan korkmaktayım :/@Mr.E : ne kadar da doğru söylemiş! evet evet haklısın.Yol yapmak🙂 kulağa hoş geliyor.🙂

  12. Mr.E says:

    >Ya bu konu benim üzerinde çok uzun uzun düşündüğüm bir şey olduğu için dayanamayıp bir yorum daha yapacağım :)Normalleşmekten korkma, en fazla "deli" damgası yiyorsun ama mutlu olduktan sonra kim takar ki bunu?Hannibal'in lafı ise benim için kutup yıldızı durumunda, o kadar ki her gün aynaya baktığımda hatırlayayım da hiç bir zaman unutmayayım diye omzuma yazdırdım.Çok motive edici, hele ki tasarımla uğraşıyorsanSon verirken yorumuma, normalleşmekten korkmakla ilgili de şunu paylaşayım;"İnsanlara ne istediklerini sorsam, daha hızlı atlar isterlerdi" H.Ford

  13. Hazel says:

    >:) dövme olayına bayıldım.Dövmenin kişiyle alakalı olanını severim ben🙂 bir anlamı olmalı.Çok güzel…Normalleşmekten kasıt orada gözünü hırs bürümüz, özenti, kendi benliğini kaybetmiş insanlar.Ben farklı olmayı seviyorum.Farklılık iyidir.Deli damgası yemek de pek umrumda değildir o yüzden🙂

  14. Elif Gizem says:

    >Hayalleri hep akılda tutmak ama akılla da yitirmemek gerek. Hayallerin daimi olsun :))

  15. Hazel says:

    >Teşekkürler Elif🙂 bu blog işinin en güzel kısmı. Muhteşem insanlarla tanışmak🙂 Güzel yorumlar alabilmek🙂

  16. Elif Gizem says:

    >Kesinlikle, ben gerçek hayatta da görüştüğüm dünya tatlısı insanlar kazandım. Mutluyum:)

  17. Hazel says:

    >:) aynen aynen :)( en üst düğmesine kadar ilikli gözlüklü birinci sınıf öğrencisi kız der ki)aykadaşım oluy musun Eyif?:)))

  18. Hazel says:

    >çok sevinirim ehe🙂

  19. LifeSux! says:

    >Çok güzel hayaller ya🙂 Benim de vardı bi kaç tane böyle😀 Sırra inanıyorum ya ben😀 O yüzden olabildiğince fazla hayal kurarım😀

  20. Hazel says:

    >LifeSux: eheh ben de inanıyorum🙂 güzel güzel, hayal kuran biri, bizdensin sen de🙂🙂

  21. Profösör says:

    >Güzel bir hayal, Hazal… Umuda yolculuk gibi..

  22. Hazel says:

    >beğenmenize sevindim doğrusu.🙂 teşekkürler.

  23. >Hayallerimizi iki yakamızmış gibi iliklemeliyiz ömrümüze..sıkıca sarmalı bizi,bütünleşmeliyiz.Ta ki gerçekleşinceye kadar. Onunüzerinde;yoğunlaşmalı,motive olmalıyız;o da nankör değil ya, elbet gerçekleşecektir.Unutmamalıyız emeksiz,yemek olmaz..! Of yine döküldüler..hadi topla toplayabilirsen incilerimi…:))

  24. Hazel says:

    >mary'm bu yorumlar böyle kalmamalı! bir yerlere yazmalı.Buralarda harcanıyorlar.Tabi sen de !!:)

  25. >nefis.bodrum hayalin çok güzel. keşke olsa. güzel bir yaşam.güllü cheesecake. güzel bişiye benziyor.üstteki fotodaki kim acaba? :)bu arada, sen en çalışkan blogçusun. emin ol.

  26. Hazel says:

    >:)Keşke gerçekleşebilse evet.O resimdeki ben değilim eheh.Benim saçlarım dalgalı, kıvırcık değil.:)tarifi geliştirmeye çalışıyorum.:)olay. En çalışkan bilogcu. :):)

  27. >yok zaten kıvırcık olmadığını, düz saçlı, belki biraz ince saçlı olduğunu, siyah değil kumral saçlı olduğunu tahmin ediyorum. fotodaki sen değilsin. bence de. zaten bilerek sordum🙂 bazı şeyler belli olsun diye🙂

  28. Hazel says:

    >anladım.Evet siyah değildir saçlarım🙂 kumraldır.ve tenim de koyu değil:/ bu resimdeki kız tam zıttım.Bu kadar kısa da durmam.Ve böyle bir şapka takmam eheh.

  29. >tahmin ettiği gibi. sevindim öyle olmana.

  30. Anonymous says:

    >Hazaall küstüm işte . Bıcırık ben. ne oldu benim ORİJİNAL CAFE hayallerim. hani nargile, canlı müzik olacaktı. hani kendi yaptığımız kekleri börekleri satacaktık. Şirin yemyeşil bir Cafe'miz olacaktı . Sen , Ben , Kedicik ve Bella'nın .😦

  31. Hazel says:

    >ahah Bıcırığım o da vardı doğru ya…Ama o kısa vadedeki planımızdı ve İstanbul içindi.Küsme kredi alır hallederiz bir şekilde😛

Leave a Reply

