>Kremle koca bulunur ! Sipariş için : KOCA yazın 4444065* a gönderin.Kocanız varsa hiç heveslenmeyin, farkı anlamayacaktır.

>

Bir kremle koca bulunsaydı evlilik programlarına ne gerek kalırdı?

Hadi herkese benden bir koli Krem Altınbaş.
Değerimi bilin.

EKK‘ler* için promosyonlarımız mevcuttur.Destek hattımızı  arayın.

not: bir destek hattımız yok.
not 2 : EKK: evde kalmış kızlar
notumuz 3 oldu: Ürünümüz bindokuzyüzaltmışlardan kalma olduğundan yan etkileri mevcuttur.
yeter artık not 4: kırkbeşini geçmiş bayanlar, bence boşverin kremi mremi, gerçekten, sanata verin kendinizi.Bu ürün size pek yaramayacaktır.
not 5: ürünün getireceği kıro,maganda, odun ve benzeri kocalardan firmamız sorumlu değildir.

Evde kalmış kız müziği:  Tori Amos- Winter

 “boys get discovered as winter melts
flowers competing for the sun
years go by and i’m still here waiting
withering where some snowman was.”

“Erkek çocuklar keşfetmeye hazırlanıyorlar
Kar erirken güneş için yarışan çiçekleri
Yıllar geçip giderken ben hala burada bekliyorum.
Eskiden kardanadamların olduğu bir yerlerde yok oluyorum.”

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in ben de istiyorum diyenlere gelsin, bonkör hazal, dünyadaki kremlerin en iyisi, fotoğraf, koca bulmak, krem altınbaş, Müzik, ne biçim iş lan bu?. Bookmark the permalink.

20 Responses to >Kremle koca bulunur ! Sipariş için : KOCA yazın 4444065* a gönderin.Kocanız varsa hiç heveslenmeyin, farkı anlamayacaktır.

  1. Mr.E says:

    >Süper yazı!!! Yazıyı okurken çok güldüm, daha sonra notları okurken daha çok güldüm.Akşam akşam iyi geldi sağol, eline sağlık🙂

  2. Hazel says:

    >eheh beğenmene sevindim :):) teşekkür ederim🙂

  3. >vakka ekk sayısı kadar snowman yok ne yazık ki. kız sayısı daha fazla. sahaflara gitmişsin.:)yaş 25 oldu mu stress basıyor ve bütün kızlar tori amos dinlemeye başlıyorlar. 29 oldu mu, sözlerini ezberlemeye başlıyorlar.bu soğukta, yağmurda, karda güldürdün yani.:)bak bir havilland ve pertev kremleri var o sahafçı dergilerde. ben de sık giderim sahaflara :))

  4. Hazel says:

    >evet kardanadamların azlığından bütün bunlar.( suçlu yine siz oldunuz nihaha ):)oha korkuyorum. 25? ( parmaklarıyla sayar ve…):/ az kalmış mı nolmuş, korkmalı mıyım?sözlerini ezberlemek için çokça vaktim olcak demek ki eheh.:) trajikomik ya.Eğlenmene sevindim🙂

  5. >o krem reklamında can verdim😀 gerçek olamaz yaa hayııır😀

  6. Hazel says:

    >ahahah :))ne yazık ki…hastayı kaybettik.

  7. Mr.E says:

    >Bu arada şarkıya yapacağım yorumu unutmuşum :)Bu akşam dinleyebileceğim en iyi şarkı için teşekkür ederim🙂

  8. Hazel says:

    >geri dönmeniz ne kadar hoş :)asıl ben teşekkür ederim eheh🙂

  9. >ah sen ne güzel bir tema araştırması bu böyle alemsin,alem valla güldürdün..:))

  10. Hazel says:

    >eheh di mi ya :)) ben işte😛

  11. Jove. says:

    >ilk foto var ya.onun bulunduğu dergi sanırım ben de mevcut:))bi de bu winter şarkısını babasına yazdığını bılıyodum ben..

  12. Hazel says:

    >eheh cidden mi🙂 bu winter şarkısının ben babası için olmasının yanında, baba evinde kalan bir kız ağzıyla yazıldığından seçtim🙂

  13. Jove. says:

    >evvveeet:)http://images.gittigidiyor.com/1734/BUTUN-DUNYA-DERGISI-1953-YILLIGI-ARSIVLIK__17343839_0.jpghatta bu dergi yanılmıyosam:)bi sonraki sayısı:)

  14. Hazel says:

    >ahah.Ne güzel.Ben kaçırmışım bu zamanları :/Ben de krem reklamlarıyla mest olmak istiyorum.Damn it.

  15. Elif Gizem says:

    >Evleneceğin adamı oluştur hahahaha:))) ne sevimli eğlenceli bir paylaşım olmuş:)))

  16. Hazel says:

    >:))) valla cidden öyle oldu. Napıyorum biliyor musun,İnterneti karış karış arıyor bir dosya oluşturuyorum güzel resimlerden.sonra canım sıkınca açıp birini koyuyrum altına da yazı geliştiriyorum🙂

  17. Profösör says:

    >"Altınbaş tütün kolonyaları" koktu burnuma. çocukluğumun kolonyası.. nostaljik..

  18. Hazel says:

    >tüm bunlardan eksik olarak büyümüş olmak hüzünlendiriyor beni:/

  19. >SAHİ; parça seçimin çok anlamlı ve hoş.. BİRDE; Şu 5.maddeye dönüp dönüp güldüm.Eğer yanımda olsaydın o yanaklarını sıkı sıkı öperdim,şeker şey seni..;)

  20. Hazel says:

    >eheh evet beşinci madde küçük yazılmalı yoksa karşılarında atlı prens yerine kıllı odun bulabilecekleri endişesiyle kimse almazdı ürünü.çok şımartıyorsun ben ^^

Leave a Reply

