>Burcunun Kadını

>

Şimdi resmi dikkatlice inceleyelim.
Ve Hazal’ın nasıl bir Balık olduğunu görelim.

1.İşareti H.
2.Pisces is the dreamer.

Bunlar resimde görebildiklerimiz.Hadi daha derinlere inelim ve balık burcuyla Hazal’ın keşfine çıkalım.
Hazal = Balık burcu Kadınının tüm özellikleri + akrep kadınının ( yükselen) bazı özellikleri.

Bu kadar da burcunun insanı olamaz ki insan ya.
Şimdi, bu yazacaklarımı bir siteden aldığımdan , ve genelde bu sitedeki yazılar burç sahiplerinin burnunu kaldıran yazılar olduğundan, kendimi övmüş gibi olacağım, affola.

Diğer burçlarla benzerliği bulunan bir çok özelliği var evet.Ama bu anlam karmaşasının içinde kendini kaybedebiliyor balık.


Evet, Kurt Cobain örneğin.Balık burcu bir sanatçı.Bilemiyorum, yaşamayı seviyorum ve bu tür alışkanlıklara başlayacağımı düşünmüyorum.Ama çok melankolik bir yapım olsaydı, eminim başlardım.

 Romantizm ve rüya alemi.Ahh ah. Başımı yakan iki özellik.Hassas olduğum kesin, ota boka ağlarım.Gizemli… yani.Açık olduğumu düşünürüm ama insanlar beni genelde anlamazmış gibi gelir.( ironi) Şıpsevdi biriydim evet.İlkokuldan bu yana aşık olduğum ( ya da aşk sandığım ) ne çok arkadaşım (!) olmuş…düşünüyorum da.Tabi ki platoniklerdi ve benim için her biri çok değerliydi.

Evet, paraya önem vermem.Ama yükselen burcum akrepten dolayı da lüksü severim azcık.Yani hafif bir çelişki seziyorum kendimde.

 Bu paragraf var ya! EN SEVDİĞİM PARAGRAF OLDU.Mistik şeyler ilgimi çeker evet, tarot kartlarım vardı küçükken mesela.Annemlere zorla aldırmıştım.Millet barbie alır ben tarot kartı.Ama öyle karanlıkta oturan tipten biri değilim, hep parktaydım ya da kitap okurdum ne bileyim.Yine de değer verirdim.

Deniz ve Güzel Sanatlar; Mimar Sinan!

Eş olma konusunda, bilemeyeceğim.Daha bir tecrübem yok o konuda.
Ama sevdiklerim için elimden gelenin en iyisini yapmaya çalışırım.
Milleti şımartmak çok hoşuma gidiyor.

Evet, iki sene önce veterinerlik istiyordum fakat, Türk Eğitim Sisteminin… neyse.Ne yazık ki bu hayalimi gerçekleştiremedim.Dans ve Müzik🙂 Dans etmeye bayılırım, beden diliyle duyguları aktarabilmek, muhteşem birşey.Müzik ise cennetle Dünya arasındaki merdiven.

Psikologluğu ve Anaokul öğretmenliğini söylüyorlar bana.Ama hayallerim var benim .Vazgeçmemem.

Bu kadarı kafidir🙂
Balık burcu gerçekten çok karmaşık bir burç.
Kendimi çözebilmiş değilim.

Mimlediği için Kırmızı Çizmeli Kedi’me teşekkür ediyorum🙂
İyi geceler.

Mimik!
Her ne kadar blogunda kendisinden bahsetmeyi sevmese de yazmak isterse, deepblueeagle‘ıma,
Blog aleminin en güzel çiçeği, ikinci annem crazywomanrosemary‘ye,
Çok ama çok çok çok sevdiğim, müzik tutkunu, şirin yazar Jove hanfendime,
Kuzgunları bir türlü ayırt edemeyen blogdaşım canım Ancelik‘ime,
bu mimi yollamak istiyorum🙂

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in balık, balık burcu, deniz, denizkızı, hazal, Mim, Mimar Sinan. Bookmark the permalink.

15 Responses to >Burcunun Kadını

  1. MERY DAIMON says:

    >ehüehühüeüheü! öhö öhö! ben de bir Balığım iki ayrı yöne yüzen şeklinde🙂 ve yükselenim de İkizler iki ayrı tipte… neyse bu konular pek geriyor beni..😀 eheühüeüh öhö öhö! iyisin iyiii!!

  2. Hazel says:

    >eheh o da ilginç bir ikili pardon üçlü gerçekten :)eheh teşekkür ederim ^^

  3. MERY DAIMON says:

    >şimdilik 5 kişiyim

  4. Marla says:

    >Bir balıkta burdan geldi😀 balık olmak zor be vallahi zor.

  5. >evet. çok sevdim. demek ki sen bir balıksın. deniz balığı. deniz kızısı.hayallerin de bak zaten zorunluymuş. istemesen de öyle olacakmış. diğer yazdığın herşey de yine sensin işte.oğlakım ben. sen bil yeter :)burç özelliklerimi yazmaktan kaçınmam. çok oğlakım hem de :)ağacım da köknarmış. başka bir blogçu çözdü bunu geçenlerde. :)ağaçlar ile mim idi sanırım.ama valla mim yazmaktan ödül yazmaktan yoruldum. halen yazmam gereken dört ödül yazısı var. NK, cafe pepela, deniz kayra ve biri daha ödül verdi.bir de piç kurusu ile liella yeni mimledi. bir de senin mimin. üç.bi süre mim ve ödül yazmayım ben.oğlakı okursun istersen. sanıyorum uyuyor bana.seninki çok uygun. ya da sen uygunsun🙂 tüm ayrıntılar uygun.boşver sen cobaini :)))

  6. >Kız şirin şey! bu günlerde sen de beni şımartıyorsun farkında mısın? Astroloji en sevdiğim konuların başında gelir. Bunu değerlendireceğim.öpüldün haberin var mı? 😉

  7. Hazel says:

    >mary : ehe bayağı kalabalıkmışsın.selam söyle.marla : ciddeb marla, çok zor.sahi sen de balıktın :)deep : balığım eveet, balıklar da hazal zaten🙂 tamam sorun değil.:) mim fazla olunca insan kendini kısıtlanmış hissediyor.oğlak… bana ilk şiir yazan oğlan da oğlaktı.oğlak burcu erkeği, sen evet.tıpkı sen…kurt cobaini severim ama :))benzemesem yeter :)rosemary : eheh diyorum ya insanları şımartmayı severim :)astrolojii <:)eheh sen de çiçeğim :*

  8. Maya says:

    >En sevdiğin paragrafı ben de çok sevdim:)Ben doğal taşlara, onların enerjisine çok fazla inanırım.Bu tarz şeyler insanın kendisini motive etmesini, iyi hissetmesini sağlıyor.

  9. >evet maya'ya katılıyorum..güzel bir yazı olmuş;)

  10. Hazel says:

    >Maya: evet haklısın ben de inanırım :)Marjinal Kız: teşekkür ediyorum :))

  11. >marjinal, maya, hazel. herkes burada. ne güzel :))) bütün kızlar toplandık toplandık :))) parti var akşam galiba🙂 yoksa pijama partisi mi.🙂

  12. Hazel says:

    >eheh evet öyle oldu. :)ama ne yazık ki ben spora gidiyorum😦 hadi kendine iyi bak deepim🙂

  13. Jove. says:

    >aaaa, ay ben yeni görüyorum ya :)mutlandım bak şimdi:)teşekkür ederim canımıniçi:)

  14. Hazel says:

    >Eheh,Ben de diyorum bu deli kız nerede kaldı :):)

  15. Jove. says:

    >Burdayım burda birazcık geç kaldım:) bu arada balık olduğun çok belli:) bi de bu mim tam olarak nasıl şimdi?burç mu sadece?

Leave a Reply

