>Yeni yılı hissediyorum- 15 gün önceden hisseden ilk insan.

>

Karlar tuzluktan dökülen taneler gibi etrafımı sarınca,
Ve insanlar yüzlerinde gülümseme, kollarında rengarenk paketlerle gezerken sokaklarda,
Işıklı yollardan geçerken her kapı açılışında farklı bir müzikle karşılaşınca,

Gökyüzünde noel babayı arayan çocukları gördüğümde onlara katılıp hayallerine ortak olduğumda ,



keşke sadece noel baba ve yıldızlar için baksalar diye düşünürken



Saçlarımın üzerindeki yılbaşı süsüne  benzeyen kar tanelerini eritmeden asansör aynasına yetişmeye çalışığımda,
Nerede kaldın! diyen anneme,
Karda yuvarlandığımı söyleyemediğimde,
(Ki zaten sırılsıklam üstümden her şey gayet net belli oluyorken),

Yeni yıl mesajları için şimdiden psikolojik destek alırken,


 Ve en büyük sanat eserlerine taş çatlatan yılbaşı pastalarını görüp içim bir hoş olduğunda,

Yeni yılı hissediyorum.

 dudaklarımda…
Ruhumda ,
Kulaklarımda…
Elbette bir de sırılsıklam olmuş kıyafetlerimde.
-Gidip üstümü değiştireyim ben.-
*Yarısı kurgu ha.İnanmayın.
şıışt. daha yuvarlanacak kadar kar yok😦 bu bir sır.
Hayalciler, en iyi yalan söyleyebilen insanlardır.
Ama  güçlerini kötüye kullanmak istemezler.
**Neden internete Noel Anne yazdığımda
Bir anne yerine Noel babanın metresleriyle kaşılaşıyorum.
Yeter artık. 
Ben annemi istiyorum.
***Bu arada
Noel Baba ölmüş😦
kederliyim lan.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in hayal, hazal, kar, kızımız yine döktü içini, noel anne, noel baba, noel baba ölmüş, noel baba metres yapmış, yılbaşı. Bookmark the permalink.

26 Responses to >Yeni yılı hissediyorum- 15 gün önceden hisseden ilk insan.

  1. Rory says:

    >cok güzel bi yazi olmus:)

  2. Hazel says:

    >ehe beğenmene sevindim.Senin gibi kısa ve öz yazamayanlar böyle saçmalıyorlar işte🙂

  3. Jove. says:

    >hahaha ben de çok eğlendim okurken.biraz once kar yağdı falan deyınce..ben de senın yuvarlanmana yetıcek kadar yağdığına ınanmıştım tam da.yıkıldım sonra.aşkolsun hazal:D

  4. Hazel says:

    >"aa beğeniliyor lan" ifadesi var suratımda ehe.beklemiyordum.saçmaladım sanıyordum…nayır…nolabilemez…eheh gidip cama baksan bu kadar ağır duygular altında kalmazdın Jovecuğum çiçeğim :))"kandırdıım" diyor içimdeki velet.

  5. Jove. says:

    >mağdur oldum:(

  6. Hazel says:

    >mağdurum da mağdurum…mağdurum ben mağdurum.aa kıyamam ama .( kıydım bile nihaha)yok olma çiçeğim.🙂 :))eheh eueuhueud asadaklkalhahah ahaha iks de iks de

  7. >:) gülümseten yazılardan olmuş. hoşuma gitti. bu arada gel de al şu mimini başıma kaldı:)

  8. Hazel says:

    >peki kediciğim ( uysal bakışlar.):)

  9. >hehe eferim uslu kızıma:)hadi koş çay yaptım soğumadan:))

  10. Hazel says:

    >kuyruk sallar bakışlar.ooh mis mis.🙂

  11. >Of hafif,kuş gibi hissediyor insan bir yılın ardından huzurla uğurlamak eskiyi,yeniye kucak açmak,ne güzel bir yenilenmedir.Umutlarında ,hayallerinde yenilenmeler ne güzeldir Hazel' im.:)

  12. Hazel says:

    >aynen öyle çiçeğim. :)İnsan nasıl da rahatlıyor,Beyaz bir sayfa.Yeni idealler, yeni hayaller🙂

  13. Hazel says:

    >teşekkürler çok.🙂

  14. !ancelina! says:

    >bayıldımmm:)süper olduğunu daha önce söylemişmiydim:)sende kendimi görüyorum.:):)

  15. Hazel says:

    >ancelina : eheh ben de sende görüyorum kendimi. teşekkürler çiçeğim :)profösör: beğenmenize çok sevindim efenim🙂

  16. Laliş says:

    >Çok içten ve sade bir yazı olmuş ki fotoğraflar ile süslemen daha hoş bir hava katmış🙂

  17. Hazel says:

    >teşekkürler Laliş🙂 beğenmene sevindim canım.

  18. Mr.E says:

    >O kadar sayıp sövdüğüm kışı bu kadar sempatik hale soktuğun için teşekkür ederim, bana bile diz boyu kar olsa sabah uyandığımda keşke dedirttin ya ne diyeyim sana🙂

  19. Hazel says:

    >Bu benim kendimi kandırma yöntemim🙂 ben de kışı pek sevmem, ama sevdiğim yönlerini getiriyorum aklıma, güzel oluyor.Duygularımın bu kadar net bir şekilde insanlara ulaşması muhteşem birşey!🙂

  20. >hem çok iyi hissettirdin hem de güldürdün. tümüyle. hayallerinle, yalanlarınla, sanırım bir filmden alınma o fotoyla, ölü noel babayla.ama en çok asansöre koşmanı ve karda yuvarlanmanı🙂 sevdim. en coşkulu heyecanlı kısmısı o anlardı.🙂

  21. Hazel says:

    >sevindim :)eheh evet, kendim olduğum bölümler daha komik sanırım .

  22. >yenii yıll yenii yıll yenii yılll ..Hazalım 2010 2011 den farklı olur umarım.Hayatımızdan neşe hiç eksik olazzz🙂 Ve umarım sınıfımız kapanmazzz.Bu sene karar verdim seneye görüşürüz esprisini yapanlara linç girişiminde bulunacağııım.Bu arada perşembe günü çekiliş varr. Bayan Matematik de size katılacaak.Birlikte karda yuvarlanma dileğimleee.. öptüüüm.

  23. Hazel says:

    >evet bıcırığım :)umarım kapanmaz.ve hoşgeldiin🙂

  24. >hıhıhhıhı🙂 hoşbulduuuuuum.

Leave a Reply

