>Duvardaki hatıra tortusu

>Sahne arkasında sırasını bekliyordu. kırmızı pufun üzerine oturmuş, tırnaklarını kemiren menajerine ufak bir bakış attı.Ne kadar da korkak bir adamdı.Kendi heyecanını gidereceğine adamı sakinleştirmeye çalışıyordu.Bir bakıma işe yarıyordu tabi, kendi heyecanını unutuyordu.

 Bej rengindeki duvarlarda, bu odayı kullanmış ünlülerin fotoğrafları asılıydı.Tarih sırasına göre dizilmiş çerçevelere hızlıca bakındı.Düzensizce asılmış fotoğraflar arasında onu buldu.Yavaşça yerinden kalktı ve beyaz şalını omuzlarına geçirdi, duvara doğru yürümeye başladı.Ayağındaki pamuklu terliklerin halıda bıraktığı ses içini gıcıkladı.Çıkarıp kırmızı pufun yanına fırlattı.Manajeri ona baktı, şaşırmıştı.Herhalde bu hareketi kendisine yormuştu.Kadın aldırmadı.Yeni boyanmış tırnaklarını bozmamaya çalışarak çerçeveyi indirdi.Duvarın renginin aslında beyaz olduğunu çerçeveyi kaldırınca fark etti.

 Siyah beyaz fotoğrafta bir kadın vardı.Şuh bir bakışla tüm cazibesini sergiliyor, öpülesi büyük dudaklarına yerleştirdiği masum gülücükle bakışlarına zıt bir karakter sergiliyordu.Yirmili yaşlarında gözüküyordu.Permalı saçları ancak ensesine kadar geliyordu.Platin rengi saçlarının gerisinde ise saklamaya çalıştığı kederi asılıydı.

 Kadın aniden gerildi.Marilyn bakışlarını kendisine dikmişti.Belki de soğuk bir su içmesi gerekiyordu.Bu zavallı kadının “kurtar beni” diye haykıran gözlerinden uzakta, ışıklı masasının yanında.Çerçeveyi yerine, elleri titreyerek astı.Karşı duvarda asılı olan saate baktı.

21.32

  Kendisinin sahneye çıkmasına sadece yirmi sekiz dakika kalmıştı.Neredeydi özgüveni? Neredeydi o özgür kadın. Hayır şimdi hiç sırası değildi! Kendine gelmelisin.İçinden  geçirdiği onca söz havaya yayıldı, duvarlara sindi.O zaman anladı ki, duvarı kirleten şey, gelen sanatçıların karanlık geçmişleriydi.

 Mariln ile ne çok ortak yönleri vardı.Belki de hayatını yaşamadan önce, biyografisini okusaydı şimdi… belki de…
Yaptığı yanlışlar boyunu aşmıştı.
O da bir adama vurulmuş, peşinden sürüklenmişti sahnelere.
Kendisi de aynı acıları yaşamamış mıydı? Boşanmıştı, şöhret olmuştu, aldatılmıştı… defalarca.. defalarca.

21.46

Toparlanmalısın.
Sanki bu mümkünmüş gibi!
Hatıralarla sıvanmış bu odada nasıl başarabilirdi ki bunu.
Şimdi gidebilseyd…
ah.
Sendeledi, başı zonkluyordu.Çoktan ayaklanıp pencere pervazına yaslanmış, sigarasını söndüren menajerine baktı.Lanet okudu.Üşüdüğünü şimdi hissediyordu.Şalını kollarına doladı.

Işıklı masasının önüne geçip,  ağır makyajın altında ezilen ufak yüzüne baktı.Gözlerine Marilyn’inki gibi bir bakış yerleştirdi.Hala rol yapabiliyordu, şaşırdı.Hatırladığından çok daha yetenekli bir yalancıydı.

Ne adamdan utandı ne de açık pencerenin ardındaki bina sakinlerinden.Üstündekileri çıkardı.Silikon destekli sütyenini taktı.Üzerine de yeşil, dekolteli bir elbise geçirdi.

Hala on yedi yaşında, kaçarken yanına aldığı bavulunu kullanıyordu.Annesini hatırladı.Otel odalarında olduğunu düşündü.

Şarkısını hatırlamaya çalıştı, biraz mırıldandı.Boğazını yumuşatmak için ılık bir su içti.
Menajeri ona elini uzattı.O da isteksizce  tuttu.Kapıdan çıktığında, adının anons edildiğini duydu.
“Ve şimdi, o güzel sesiyle… Vanilla geliyor!”
Alkışlar…yapmacık., insanlar… soytarı.
Ve dünya çok boktan.

***

Aslında sadece hikaye olarak gelişen yazıyı mime çevirmek istedim.
Mimin konusu bir blogger için hikaye yazmak.Dilediğiniz bir tanesine.
Nedense ( hiç alakası olmamasına rağmen) bu hilkayeyi yazarken aklıma Vanilla geldi.
Bu hikayeyi ona armağan ediyorum🙂
Kendisi bir süredir internete girmese de…

İyi akşamlar🙂

Mimik

3 AS

Deepblueeagle ( belki bunu seversin diye🙂 )
JOVE
Crazywomanrosemary

3 TANE DE GÖNÜLDEN KOPANLAR

Nam-ı diğer Bıcırık
Marjinal Pasaklı
Tuz Limon Tekila

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in ünlü olmak, Bıcırık, crazywomanrosemary, deep, Hikaye, Jove, Marilyn Monroe, Mim, sahne, vanilla. Bookmark the permalink.

24 Responses to >Duvardaki hatıra tortusu

  1. Jove. says:

    >Hazeelll!bu hikaye çok guzel olmuş.özellikle tasvirler.hıkaye okumuyorum da film ızlıyomuşum gibi hıssettım.canlandı gozumde her sanıyesı:)bi de çok teşekkür ederim ama ben hikaye yazamam ki beceriksizim o konuda-.-

  2. Aslısın says:

    >Pek güzel olmuş yahu, helal sana.

  3. Hazel says:

    >Jovee :)beğenmene sevindim çiçeğim.Evet betimlemelere oldukça sık yer vermişim.:)ama bence sen de denemelisin.tabi teklif var ısrar yok :)Aslısın,:) çok naziksiniz. çok teşekkür ediyorum efenim.🙂

  4. Aquamarine says:

    >Ürperdim… Gerçekten güzel olmuş.🙂

  5. Hazel says:

    >en bile yazarken çok garip duyguların etkisi altında kaldım.beğenmene sevindim canım.🙂

  6. vA_niLLa says:

    >Ne diyebilirim ki. Çok sevdim hikayeni. Ayrıca bana armağan ettiğin içinde çok teşekkürler. Nasıl oldu da aklına geldim🙂 Şaşırmadım desem yalan olur…

  7. Hazel says:

    >:)hikayenin sonlarına doğru,ve şimdi o güzel sesiyle…- dedim ki bu kadının adı ne?-Vanilla ! diye ağzımdan çıkıverdi.Bilemiyorum ki :)beğenmene sevindim🙂

  8. hemera-nyks says:

    >çok güzel olmuş gerçekten hikaye değilde film gibi :)-hemera

  9. Hazel says:

    >teşekkür ederim hemera :)umarım zevkle okumuşs..izlemişsindir ;))

  10. Hazel says:

    >teşekkür ederim hemera :)umarım zevkle okumuşs..izlemişsindir ;))

  11. >çok güzel. vanilla da bence çok uygun. hazel🙂 sen nesin. mim. sağol. düşünürüm. bu hafta tam 7 mim geldi. yazarım belki. bana göre :)bütün mimleri seviyorum. öncekini de sevdim. burçlu olanı.bu kadar mimi nasıl yanıtlayım :)bak sana ne diyeceğim.bunu sen biliyorsun sadece ilk kez.bir süre önce böyle bir öyküyü ben de düşündüm.iki türlü.1. bir blogçunun, blogunun ve onun yaşamına uygun bir öyküsünü yazmak.onun yazılarını temel alarak.böyle böyle 5-10 blogçuyu öykülemek.2. yine 5-10 blogçunun kahraman olacağı öyküler yazmak.onların yaşamına uygun.komik bir öykü.sen yaptın bunu.

  12. Hazel says:

    >teklif var ısrar yok :)ben sadece 3 AS'ımı belirledim.Her mimde onlar kesinlikle olacak.isterlerse yazarlar :)vay be D: ahah deep. çok komik bir rastlantı oldu yalnız.Jove'un yeni yazısına bir yorum yapmıştım birkaç saat önce.demiştim ki,"…Ben aslında yazılarımı sizin kafanızdan çalıyorum sonra size unutturuyorum siz de yiyorsunuz….":))

  13. >:) bu yaptığın çok normal. yazarken böyle ilhamlar çok doğal.anlayabiliyorum.:)benim yazılarımda olmuyor böyle birşey. blog okumalarımın yazılarıma en ufak bir etkisi yok.fakat yazmak öyledir.herşeyden ilham alırsın.ama kendi stilinde yazarsın.ve, senin stilin çok belirgin.senin stilini, ağır konuları çok hafif anlatmak, olarak düşünüyorum.ve bu büyük bir yetenektir.seninle ancak gurur duyabilirim.:)

  14. Hazel says:

    >deep,anladım , sen beni gece gece ağlatmak istiyorsun !diğer yazının yorum bölümü açılmadı onun cevabını da buraya yazmak zorundayım.bilmiyorum, bilemiyorum.neden yaşıtlarımdan farklı olduğumu düşünüyorum,birkaç etmen var bana göre.Ama bunlar şuan anlatabileceğim şeyler değil :)bazılarını zaten biliyorsun,uzun boy yüzünden yaşından olgun olmaya zorlanma.empati kurabilmemim yararları belki de.ama en önemlisi hayal edebilmek.ciddiyim, çok küçümseniyor ama çok önemli.çünkü eskiyi, geleceği, olanı olmayanı,kısacası herşeyi hayal edebilmekte başlıyor bence.deep,bazı insanlar vardır, yıllarca muhabbet edersin yine de ondan öğrendiğin şey iki kelimeden ibarettir.ama bazı insanlar var ki hayatına aniden dalarlar, tam kalbine taht kurarlar.bırakmak istemezsin.Her zaman onunla konuşmayı, onunla ortak bir paylaşımın olmasını istersin.yeni hatıralar… daha kuvvetli bağlar.benim hayatıma girdiğin ve bu saydıklarımın hepsini bana sadece birkaç ayda hissettirdiğin için teşekkür ederim.kendime bu kadar benzeyen başka bir insanla tanışmadım.ve muhtemelen tanışmayacağım.kendine iyi bak.her an net gidebilir, gitmediği sürece burdayım🙂

  15. >ruh halini çok güzel yansıtmışsın yazıya. yaşayan bir öykü olmuş. tebrikler🙂

  16. >TEŞEKKÜRLER TATLIM,DEĞERLENDİRECEĞİM..:))

  17. Telekinesis says:

    >hep diyorum bu kız yetenekli diye… söz parayı bulayım sponsor olacam çizimlerine de betimlemelerine de not : şu hatunu bi sevmeyen beğenmeyen bi ben varım sanırım. gideri yok abicim anca yoklukta gider

  18. >ilk mim deneyimimi sayende yaşıycam hazel🙂 ve yazıya gelirsek fazla yoruma gerek yok bence.Muhteşem.🙂

  19. >aman aman da açarmış blogunu da, maillerini de, yanıt verirmiş hayranlarına da :))))

  20. Hazel says:

    >Ayrı Yazılan De : Nickine kurban olduğum.ne güzel bir benxetme, yaşayan bir öykü. evet🙂 teşekkürler.rosemaery'm: bekliyorum çiçeğim🙂 yazmak istersen yaz :)Telekinesis: ahah senin varlığın yeter ne sponsorluğu ^^hangi kadın? Vanilla ? Tuzlimontekila: oley !🙂 bir ilke daha katkı sağlamanın mutluluğu içerisindeyim🙂 bekliyorum balım.beğenmene çok sevindim🙂

  21. >bence marilyn demek istedi🙂

  22. Hazel says:

    >deeeep ! :)hoşgeldin.ah evet ben bir an unutuverdim.Sağol :)Bilmem ki Marilyn Monroe'yu sevip sevmemekle alakalı değil.Sadece yaşadıklarıyla alakalı yazdım :)ahah.Yok estafirullah. ( böyle mi yazılıyor acep :/)ben kiiim, hayranlar kiim.:)

  23. >Mim için teşekkür ederim Hazel:))

  24. Hazel says:

    >ne demek :)yazınca haber ver🙂

Leave a Reply

