>Jove! olmaz mı ki acaba çiçeğim?

>Pek sevgili Jove ‘umun – yeni adıyla Milena’nın- yazısında belirttiği gibi;

Gerçekten harikulade bir fikir değil mi a dostlar?
Bir de;
Keşke karakalem çizim yaparken elim ctrl+z yi bulabilse.
Yediğim abur cuburlar yağ yapmasa, tam tersine yağ yakıcı özellikleri olsa mesela.
Ayakkabılarımı bağlamak için eğildiğimde popom açılmasa.
Ha bir de kakaolu el kremini yiyebilsem mesela.
Hayat bayram olsa.




About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in çişimi bir tutabilsem., hayat bana bayram, hobby kakao yağı, Jove. Bookmark the permalink.

28 Responses to >Jove! olmaz mı ki acaba çiçeğim?

  1. hemera-nyks says:

    >ah keşke🙂 şu çiş olayını bende çok isterdim ya:D-hemera

  2. éLLa says:

    >doymamis yag oranimiz sivi yagla doymasa. catlaklar ve selulitler tarihe karissa, sinirsiz cukuleta yiyebilsek.tatli tatli cips yemenin sonucu pitir pitir sivilce olmasa..wc ihtayici komple tedavulden kalksa.1 ay bile yikanmasak saclarimiz mis gibi sampuan koksa.vs'ler uzar gider.

  3. Milena. says:

    >ahahah hazaaal,benım çiş olayım bı yana senın ekstraların daha gereklıymiş bunu anladım şimdi:Dmeğer ne çok beklentimiz varmış:))

  4. Hazel says:

    >hemera : :)) jove da işte tam bundan söz ediyor.ella : eheh sizinkiler çok daha faydalılar.

  5. Hazel says:

    >eheh evet çiçeğim,daha düşünsek neler gelir aklımıza kim bilir.Baksana ella en gereklilerini yazmış bile :Pama sen başlattın bu akımı saşdkaşlsk

  6. Milena. says:

    >her gün 3 tane bulup ortak paylaşım yapalım boyle akjshawdsonra gerçekleşmicekleri için de oturup ağlarız yıne ortaklaşa akshaswd

  7. éLLa says:

    >ee madem olmayacak seyleri hayal ediyoruz, bari dibine kadar edelim dedim :)ama Namik Kemal ne demis? Hayal kuranin daaa …….. kurmayanin da …..😀

  8. Hazel says:

    >askljlş bence de. Beraber ağlama kısmında biri de -yanık sesli olanından- uzun hava başlar.tileleleley !ella :)) ahah evet Namık Kemal'i de aldık konuya, tamamdır. Bir tek dedem eksik. alklskllkj

  9. >:) çok şey istiyorsun🙂

  10. Hazel says:

    >biliyorum :))en güzel tarafı da bu, istediğim kadar hayal edebiliyorum, abartabiliyorum.gerçekleşmese bile, hayat bana güzel.nasıl olabileceğini tahmin edebilmek de muhteşem bence.

  11. Hazel says:

    >heh ben de bu kız nerede kaldı diyorum.bir yandaşımız daha var asdlşk

  12. Mrv. Natural says:

    >Şu kilo aldırmayan abur cubura oy veriyorum . Allahım lütfen !

  13. Hazel says:

    >gittikçe büyüyoruz!!:)

  14. 8ex-en8 says:

    >gece girebiliyorum o da ara ara jove milena olmuş iyi olmuş güzel olmuş sana da teşekkürler yoksa bu kim yea diyecektim🙂

  15. >yağmur istediğimiz zaman ıslatsa, istediğimiz zaman ıslatmasa. hava istediğimiz zaman soğuk, istediğimiz zaman sıcak olsa. rüzgar istediğimiz zaman esse, istemedik mi esmese. yani istediğimiz zaman hasta olsak. olmaz mı ya? olur bence

  16. >Ne birde yemek listene kakaolu el kremimi girsin istiyorsun..pes yani kim aç bıraktı seni böyle..söyle de bir görüneyim ona ..;))

  17. >kesinlikle çiş olayını istiyorum ve kakaolu krem yeme olayını da:)

  18. Profösör says:

    >Pazar bize yetiyor bea..

  19. !ancelina! says:

    >valla fikirler süper…insan hayal kura kura yaratıcılık seviyeside gelişirmiş,yazılardada görüldüğü üzre..tebrikler hazelcim:)

  20. Hazel says:

    >88 : Ceeem! ne güzel bir süpriz bu böyle🙂 hoşgeldin.Evet ben bile anlamazdım heralde.Yine de o benim için hala Jove :)Ayrı yazılan De : bunlar çok daha muhteşem benimkilerden! özellikle de yağmur ıslatmasaydı istemeyince ne kadar da güzel olurdu.gerçi sonra aklıma şunlar geliyor,o zaman yağmurda kalmanın verdiği sıkıntıyı bilemezdik.şiirler bile ne kadar eksik olurdu.Genelde hayallerimi böyle noktalıyorum ben.Zaten muhteşem bir dünyada yaşıyorum diyerek hayallere takılı kalmaktan kurtuluyorum.Yoksa düşünsene, her kurduğum hayale körü körüne bağlansaydım muhtemelen ölürdüm.rosemary'm: ehehe ama çok güzel kokuyoor -_-Kırmızı Çizmeli kediciğim: eheh bendensin tamam :)))Profösör: :):)Cem Tüzin: evet evet evet! :)ancelina: sen ne güzel şeyler söylüyorsun öyle şirin kız ! sdssadşlkben de aynısını senin için düşünüyorum çiçeğim🙂

  21. >ancelina ismini değiştirmek istiyor. zor durumda. isim için yardım etsene.ben de başladım isim önermeye.:)

  22. >hey dostum😀 El kremini paylaşabiliriizzz .. O zaman benim de isteklerim var. 1.Keşke göz kalemini gözümün üstüne çekerken cetvel kullanabilsek çünkü hep yamuk oluyor.2.Kilo almasak.3. Sıcak bir şeyi içtiğimizde hemen dilimiz yanmasa. benim isteklerim bitmez Hazalım öptüüüm.

  23. Hazel says:

    >:) tamam dur bloguna gideyim🙂

  24. Hazel says:

    >bıcırııık :ya ama ya :/napayım yamuk oluyor işte.Terzi kendi söküğünü… misali.oha çok iyi fikirler!

  25. çizer says:

    >kokulu silgileri yeme fikrini yazmayı unutmuşsun hazelcim,bir de vanilyalı parfümleri yeme isteğini🙂

  26. Hazel says:

    >aa onları unutur muyum hiç,onları avonun kurabiyeli rujlarının ve mevye kokulu deterjanların yanına koyuyorum sakdjşlsakd

Leave a Reply

