>Ve Hazal akşam haberleriyle karşınızda.

>Evet dostlarım,
Güzel gelişmelerle karşınızdayım.

Öncelikle,
Aralarında en negatif olanıyla başlamak istiyorum.
Ben, genelde aşırı bilimsel konuşan biriyim.
Araştırmayı falan da severim.
Düzgün metin yazarım.
Hah!
Yok hayır yanlış anlamayın.
Bunlar beni münazra takımına sokarken arkadaşların ağzından çıkanlar.
Noldu peki?
Konuşmayı yazdım yazmasına,
İyi güzel ama,
Sıra onu ( ezberledikten sonra) okumaya gelince…
Tadaam! spiker Hazal karşınızda.
Sanki karşı tarafa ders veriyorum.
yahu Hazal ! Millete kabul ettirmen lazım!
Çirkef olman lazım biraz!
Olamıyorum abi napayım?
Böyle ” eveet şimdi de asıl konumuz neymiş bakalım, haydi çocuklar” kıvamına getiriyorum.
Neyse.
İlk münazara bu şekilde geçti.
İkincisinde ise,
Dedim ki kendime ” fiuvv Hazal aştın kendini!”
Görenler şaşırdı, ben de şaşırdım.
Çünkü karşı tarafın söylediklerini çürütmekten,
Hazırladığım metni okuyamadım.
Ama münazarayı kaybettik.
Hadi bakalım!
Neden peki?
Öhöm…jüri.
Neyse işte bu konular derin biraz.

İkinci bir gelişme ise,
Okulda müzik sınıfı açıldı ve bir piyano geldi🙂
Oh yes.
Okul çok çok yeni ama muhteşem bir okul.
Zamanla daha da gelişeceğinden eminim.
Çünkü muhteşem bir müdürümüz var :):)
Nur yüzlü biri.
Neyse,
İndim aşağı ( bodrum katında yaptılar sınıfı)
Girdim odaya, oturdum piyanonun başına.
Ahh ne kadar da özlemişim tuşlara basmayı.
Müzik odada yayılırken diğer notanın gelişiyle piyanonun canlanması.
Sonra müzik öğretmenimiz geldi ve odayı dizayn etmemi istedi!
Birkaç resim çizmemi istiyor!
Yuppi!
Kafamda birşeyler canlanıyor ama yaptıktan sonra koyacağım resmini,
Süpriz olsun🙂

Üçüncü bir gelişme ise ikinciye benzer birşey.
Resim dersinde proje olarak okulun bir duvarını boyayacağız.
Hayır, sıvamayacağız.
Resmedeceğiz !🙂
Ama konu tam belli değil,
Sizin fikirlerinizi de bekliyorum dostlarım.

Dördüncü gelişmemiz,
Kursla ilgili.
Şems gün geçtikçe zorluyor beni,
Yeni çizimler kumaş dokularıyla ilgili.
Ve zor:/
Ama bir hafta önce galeriye bir adam girdi.
Başta sadece ellerini arkada birleştirmiş,
Resimlere bakıyordu.
Sonra yüzünde bir şaşkınlık ifadesi belirdi ve adımları hızlandı.
Zamanla her resmi yutuyormuşçasına inceliyordu.
Sonra Şems ile muhabbete başladılar.
Adam Marmara üni. Grafik Tasarım mezunuymuş.
Tasarımlarını falan da internette gösterdi.
Benim çizimlerime de baktı ve yorumladı.
Muhabbet ettik.
Nasıl mutlu oldum!
Sonra dedi ki,
“Hazal, birgün tekrar karşılaşır mıyız bilmiyorum.Bak burada mail adresim var.Herhangi bir sorun olursa benimle iletişime geç.Yeteneklisin.Zaten hocanı dinlediğin takdirde kazanırsın merak etme.”
Tabi ben… Aptal gibi sırıtmamak için kendimi zorluyorum.
Sonra gitti adam.
Höh !
Bu kadar heyecana nasıl dayanabildi kalbim!
Dün de gelmiş galeriye adam.
Beni de sormuş🙂
Muhabbet etmişler yine.
Vay be.
fiuvv.

Beşinci gelişmemiizzz…
Uzaklardan, taa Uzakdoğudan🙂
Teyzem kuzenimle beraber Japonya’da yaşıyor eski yazımda bahsetmiştim.
Bize kart yollamış !
Orada bir çiçekçide çalışıyor ve aynı zamanda da zanaat yapıyor.
Yani, kart süslemiş mesela.
Gerçek çiçekleri almış sanırım mumlayarak kartlara yapıştırmış.
Muhteşemler, gerçekten.
Ve biz de kardeşimle beraber kart yazmaya karar verdik, yazdık.
Ama yarın göndereceğiz🙂
Hayatımda ilk defa kart yazdım.
Çok güzel bir duyguymuş, alması da yollaması da.

Şimdilik bu kadar gençler.
Bu da çok öznel bir yazı oldu ama,
Zaman zaman yazmak gerekiyor diye düşünüyorum🙂
Kendinize iyi bakın.

About hazellova

Hayallerin Peşinde Koşan Kız
This entry was posted in Günce, hazal, okul, şems. Bookmark the permalink.

24 Responses to >Ve Hazal akşam haberleriyle karşınızda.

  1. Milena. says:

    >hhehe:)ben de geçen senelerde okulun munazara takımıydım.biz de sonunda yenilmiştik.1 puan farkla.nedeni mi?hahah aynı. jüri :Dama oyle yanı jüri :Dve karşı takımın okulu.neyse hiç orayaa gırmıym sımdı ehom.bi de şu okul duvarını boyama işi!ben 2 yıl once,yazın,bı ressamla çalışıyodum.duvarlara sıpariş alıp çızıyoduk.gunlerce.metrelerce uzunluktakı duuvarlara.12 den akşam 8 e kadar:)harıka bısey.ama çok yorucu iş olarak yaptğında.ama yıne de muhteşem:))çizdiğimız bı kaç resım vardı pcde ama formatla gıttı taa ne zaman.bulursam eklerım ama bloga.ya da gider bıgun fotosunu çekıp eklerım :))görüşürüz yavrucum:))pıyano olayı da supermiş.

  2. Mr.E says:

    >Keyfini çıkart😉

  3. >piyano, resim, kart…hepsi güzel.güzel haberler.kötü yaptığın bişi var mı senin?ha, sorarım sana.:)

  4. Maya says:

    >Şu münazara olaylarına bayılırım.Lisede biz de bir başka okulun ana sınıfının duvarlarını boyamıştık. Tabii ki bizimkilerde çizgi film kahramanları vardı :)Duvarları boyarken oksijensiz kalmamaya dikkat edin :)Bu arada adamla aynı okul aynı bölüm mezunuymuşuz.

  5. Hazel says:

    >Jove: ahah bak sen şu işe :)Benim yaşayacaklarımı çoktan yaşamış olan biri :)sevindim çiçeğim.resimleri bekliyorum ^^Mr.E: aynen🙂 öyle yapmayı planlıyorum.Deep: eheh dün annemin rujunu aldım.Şıışt bu bir sır.

  6. Mia Wallace says:

    >sen ne kadar yeteneklisin yahu böyle

  7. Hazel says:

    >Maya: evet ebn de sevmeye başlamıştım ki, tam böyle karşıdakileri ezebilmeye başlamıştım ki…. jüri kurbanı olduk :/vay be! sen de mi? :)))birden sevgim ve saygım arttı sana karşı :))Mia Wallace : sen ne kadar şirinsin böyle!🙂 teşekkürler çieçğim.Çok naziksin.

  8. >Piyano, resim, tasarım, yazı… vaay imrendim valla:))benim en büyük yeteneğim metroda, metrobüste, tramvayda tutunmadan gidebilmek.

  9. >haberlerin hepsi birbirinden güzelmiş , 2011 e daha güzel haberlerle girersin inşallah🙂

  10. Maya says:

    >hehehehh çok yaşlı hissettim kendimi birden ama böyle :)) kafandaki profili hemen değiştiriyorum :)ben yeni mezunum hazalcım daha 22 yaşındayım🙂

  11. pınar says:

    >Biliyomusun okurken içim açıldı yazdıklarını:) ne alaka diceksin belki, şöyleki güzel şeyler bir arada da gerçekleşebliyormuş diyor insan.(münazara hariç.ama bence tamamen jüriyle alaklıdır o da :))

  12. >Yetenekli, zeki, çevik. Yirim len şipildek seni. Bana da kart yolla, ama doğum günümde :* hihi

  13. >hanım hanım… öyle şekersiz çayları höpürdeteceğine mimine sahip çık. yine benim bloguma kaçmış. gel de al…

  14. Hazel says:

    >Lütfücüğüm: eheh ben de onu yapamıyorum işte.Yuvarlanıveriyorum.-denenmiştir.-Hero of Darkroom: umarım kuzum🙂 xmas yaklaşıyor orada heralde değil mi? yoksa geçti mi? hiç bilmiyorum :/Maya: eheh yok zaten bu yaşlarda tahmin etmiştim seni🙂 ama girmesi ayrı bir olay, bitirebilmesi ayrı bir olay.Sana sevgim ve saygım sonsuz mayacığım🙂

  15. Hazel says:

    >Pınar: çok teşekkürler çiçeğim :)Bu okuduğum en iç açıcı yorumlardan biriydi :)Görl wit dı red balun: ahah güldürdün beni ! tamam yollarım cicim :*Çizmeli Kediciğim: ehe koştum koştum dur bekle gız.

  16. !ancelina! says:

    >o kadar da fena değil miş hatta hiç değilmiş.bir münazara kötü bitmiş..piyanoo..en sevdiğim müzik aletidir ve çalmak istedğim..gitar ve keman dan vakit bulursam onunda kursunu almak istiyorum..Sınafa çizeceğin resimleri kesin yazıların gibi konuşturursun..resmini çekip yayımlamayı unutma sakın.sanalda olsa bir arkadaşlığımız var di mi ama:)Japon kuzen.sanki,öyle hatırlıyorum geçen bayramda onunla ilgili bir yazı yazmıştın…ne güzel işte..yeni heycanlar yeni insanlar..renklenecek hayatın:)umarım senn için en iisi olur arkadasım:)

  17. Hazel says:

    >evet münazarada hakkımız yendi ama hayatta kim bilir kaç kere hakkım yenecek.Bir alıştırma olarak görmek istiyorum.Türkiye'de işler farklı yürüyor.Ah piyanoo🙂 bugün yine aşağıdaydım.Tıngırdatıyorum birşeyler ama gitarla aram daha iyi :)evet evet yazmıştım🙂 kardeşim ve onunla ilgili :)ahah elbette arkadaşız🙂 ve yayınlayacağım merak etme🙂 taslağını falan çıkardım iki hafta içinde ikisini de bitirmeyi planlıyorum.Kendimi iç mimar gibi hissettim.Çok muhteşem birşey :)umarım senin için de en iyisi olur çiçeğim🙂

  18. Profösör says:

    >Tek kelimeyle şanslısın vesselam!..

  19. Hazel says:

    >:) umarım aynı şanslara ve daha fazlasına torununuz da sahip olur🙂

  20. Maya says:

    >Duygularımız karşılıklı Hazalcım🙂

  21. Profösör says:

    >SevgilibHazal.. Allah razı olsun senden. Kaderinde güzel sürprislerin olsun. Yeteneklerini sakın ihmal etmemelisin. Geleceğin güzel olacak inşallah.

  22. JG ~ says:

    >Bu yazıyı okuduktan sonra piyanomu ne kadar özlediğimi daha fazla hissetmeye başladım. -Sık dişini Neşe, son bir kaç ay.-Ayrıca odayı nasıl dizayn edeceğini merakla bekliyorum=)

  23. Hazel says:

    >Teşekkürler profösörcüğüm🙂 çok naziksin.Neşee🙂 ha gayret.Piyanoyu ben de ne kadar özlediğimi fark ettim.Hergün aşağıdayım🙂

Leave a Reply

